lørdag 27. mars 2010

God helg ! ♥

Har vært litt laber blogging de siste par dagene på meg. Har ligget rett ut her med omgangsyke, har ikke klart å holde på noen ting. Er mye bedre nå, men fy søren så mørbanket jeg føler meg og har helt sikkert gått ned flere kilo, hehe... Og jeg som hadde gledet meg til jentekveld i går med tapas og greier. Etter mas fra jentene mannet jeg meg opp og gikk en tur bort. (Tydligvis ingen der borte som var redd for smitte) Etter 20 min ca var jeg veldig svimmel og uvel så da bar turen hjem igjen. (Hun som holdt jentekvelden bor kun et steinkast unna) Jeg fikk truffet igjen en venninne jeg ikke hadde sett på et år, så det var veldig koselig, og var verdt å komme seg bort dit selvom det ble en kort affære. ♥ Hun flyttet nemlig til New Zealand for et år siden, så hadde jo gledet meg veldig til denne kvelden og da måtte jo jeg bli syk selvfølgelig. Og det er bare så typisk for meg da !!!!


Ellers er det ingen andre her som har blitt syke (bank i bordet !!! ) Så håper de slipper unna ! ♥ Vi reiser ikke bort i påsken i år, men det blit noen dagsturer hit og dit, og litt hjemmekos. ♥ Hvor skal du i påsken ?

Skal få tatt noen bilder først, så kommer jeg sterkere tilbake med blogginnlegg om en dag eller to. ;) Tusen takk for alle de koselige kommentarene i forrige innlegg, og tusen takk til de som vil følge bloggen min videre. Ser at jeg har fått noen nye følgere, veldig koselig ! ♥ Nå skal jeg slappe av litt her, men det blir en bloggrunde i kveld og det gleder jeg meg veldig til ! ♥ Føler at det er en stund siden sist nå...

Ønsker alle som titter innom en nydelig lørdag og en herlig påske !




18 kommentarer:

  1. Uff, omgangssyken. Det er visst noe som går fortiden... Håper du raskt er på bedringens vei!

    Klem C.

    SvarSlett
  2. Stakkars deg,omgangsyke er aboslutt ikke noe kos. Men godt å høre at du er på bedringensvei. Så får vi håpe at formen føles bra snart :)
    Vi skal heller ikke reise bort i påsken,bare kose oss hjemme med noen dagsturer sammen med familie. Ønsker deg en god helg.
    Klem fra Christina.

    SvarSlett
  3. Uff stakkars deg! Omgangssyke er ekkelt altså! Også så trist at det dukket opp akkurat da du hadde koselige planer.
    Håper du snart er på beina igjen!
    Vi skal en tur på hytta etterhvert, men først må far i huset jobbe noen dager. Så jeg og Noah holder oss nok mest hjemme med planlegging av dåp.

    Ha en fortsatt fin helg
    klem Janne Merethe

    SvarSlett
  4. Stakkars deg!!!!Det er det verste som finnes...Ønsker deg en fin kveld:)klem

    SvarSlett
  5. Da skjønner jeg hvorfor du lurte ;)
    Logget ut da jeg skulle kommentere hos deg, men har kanskje skjedd noe feil da.. Jajja...

    Her er jeg iallefall, i egen drakt ;)

    SvarSlett
  6. Uff,omgangssyke er noe dritt;(
    Bra du er på bedringensvei:)
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  7. Hallo, min venn:o))

    Ush, nei, omgangssyke er noe av det værste som finnes... når jeg får det er jeg døden nær - er absolutt det værste jeg vet! Men godt slikt ofte går fort over da...

    Her skal vi bare være hjemme i påsken, men skal vel få til noen dagsturer hit og dit vi og ♥ Ser dårlig ut med skikkelig påskevær da men...

    Her er det fullt opp med oppussing av jenterommet! Skulle male rommet hvitt og kjøpe ny seng, og KUN det! Men da ble det andre på rommet så kjipt, så i går dro jeg og mannen på IKEA og kjøpte pult, stol, bokhylle, TV-bord, hyller og puter:o)) Så da ble hele rommet nytt gitt... ♥ Kommer bilder etterhvert, må bare få opp litt småting på veggene først:o))

    Ønsker deg en strålende helg, og god påske selvfølgelig (men vi "blogges" vel mer i påsken vi...?)

    Klem og god bedring fra Line

    SvarSlett
  8. Så flott blogg du har! Masse flotte bilder og lille Thea er jo utrolig skjønn, da! Lillegutt på 4 ben er ikke borte han heller..ordentlig søt! Har selv hund, men han veier nærmere 60 kilo...hehe..Så synd at du ble syk, håper du snart blir frisk igjen. Ønsker deg en God påske, selv skal jeg være hjemme og slappe helt av. Tusen takk for en koselig hilsen i bloggen min forresten. Jeg legger meg til som følger av bloggen din. Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  9. God kveld lille vennen, uffa meg!!! Stakars lille deg!! Ikke moro da når du i tillegg skulle bort! :(
    Håper du er frisk og fin igjen snart, det henger jo en stund etter en sånn runde! Goood bedringsklem sendes!! .)
    Så herlige bilde! :)
    Alt bra her, har funnet frem syklene til ungene.. de gleder seg villt til i morgen! Vi skal være hjemme, det blir nok noen turer hit og dit tenker jeg :)
    Takk for dine herlige forslag til bildet mitt, nå er det veldig vanskelig hi hi .)
    Men gøy å få så mange! :) Gratulerer med flere følgere, så gøy! :)
    Nå skal vi spise en sen middag her.. har sjauet i hele dag *phu* så dagen er litt opp o ned kan man si hi hi!
    En riktig flott, så flott du kan ha det når du er syk, ønskes! :)
    Stor klem fra meg
    Anki

    SvarSlett
  10. Så kjedelig at vi begge har blitt sjuke da vennen:( Håper du føler deg bedre ikveld:) Koselig at du fikk sett venninna di litt hvertfall da:)
    Vet ikke om jeg frøs da jeg trilla her om dagen jeg, men har hvertfall fått brystbetennelse og det er VONDT:( Hatt feber i to dager nå, men kjennes ut som det er på bedringens vei..
    Tusen takk for nydelig mail, svarer deg imorra:)

    Nattaklem♥

    SvarSlett
  11. Omgangssyken er ikke å tulle med. En blir jo tappa helt for krefter. Hører det er mange som sliter med det om dagen. Heldigvis smitter det ikke via blogging. Hehe...

    Du fikk jo sagt "Hei" iallefall. Bedre enn ingenting.

    God bedring.

    Klem ♥

    SvarSlett
  12. Uff:(Så kjedelig da!Synd når du skulle på jentekveld...Typisk!Me,veldig bra at du fekk treffe att ho som ha flytta iallefall♥
    Håper du vert fort bra att...God bedring♥
    Klem frå lisje meg☺

    SvarSlett
  13. Go bedring snupp ♥ Er innom den herlige bloggdama for å ønske ho en riktig god påske ♥

    Dagsturer og påskekos blir det her oxså ♥ Satser på kanon flott påskever så vi får jobbe ute i hagen og grille litt pølser og bare kosikos♥

    Påskeklem fra Hege

    SvarSlett
  14. Hei Anette :)
    Fikk aldri lagt inn kommentar på det forige innlegget ditt jeg...men et nydelig vindu har du fått deg, det kan du pynte masse fint på ;)

    Synd Thea er blitt dårlig nå da :( men bra du er bedre ;) men du må få prøvd å spise litt igjen da ! Ser det er mange syke rundt omkring nå, mye som går vel. Jeg får være forsiktig jeg nå da, som pleier å få det meste :(

    Får nok ikke lagt inn nytt innlegg før i kveld jeg tenker jeg meg ;)

    Gratulerer med premie på Give Away da, det var morsomt og vel fortjent syntes jeg ♥

    Hyggelig at du har fått så mange følgere da :) der ser du, du er en kjempe innspirerende blogger :) ♥

    Nå tenkte jeg å gå en tur ut med Linus, skal se på barnehagen de bygger som han skal begyne i ;)

    Ha en riktig god bedring med lille Thea gullet ♥, og prøv å spis du nå.

    Klem Siv ♥

    SvarSlett
  15. Å nei, så kjiipt med omgangssyke!!!
    Håper du er bedre idag!!!

    Vi er hjemme fra kjempekoselig hyttetur, og skal bare omorganisere litt før vi reiser på ny hyttetur for resten av påsken på tirsdag. Herlig!!!

    God bedring til deg, og god påske!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  16. Aldri gøy å være syk, gla du er på bedringens vei:)) Ønsker deg og dine er riktig fin søndagskveld! Klem Linda

    SvarSlett
  17. Det er godt å vere heime i påska og. Får meir fred på seg då:) Vi skal berre kose oss heime. Kjem mange "heim" til bygda som har flytta ut. Så det blir kjekt å treffe barndomsvenner :)
    Skal få sendt pakken din imorgen:)
    Håper du er frisk som en fisk no :)
    Klem

    SvarSlett
  18. Hei Anette! Så kjedelig med omgangssyke, og dessverre noe som smitter så lett. Godt å høre at du er på bedringens vei iallefall og får håpe at minstemor også kommer seg raskt! Vi har også vært gjennom dette for noen uker siden (dvs. alle bortsett fra mannen; som vanlig).
    Vi skal være hjemme i påsken og vente på våren. Det blir nok litt familiebesøk og dagsturer, men vi skal ta det som det kommer. Håper på godt vær så vi kan være ute mye.
    Ønsker deg og dine en riktig god påske! :)
    PS! Sender deg en pakke i morgen med noe av det du har forhåndsbestilt.
    Klem fra Mona :)

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails