lørdag 20. mars 2010

Tvillinger og nydelig award ! ♥


Da var jeg ferdig med to små tvillingegg ! ;) Holder på med enda et egg som er ganske stort, men etter dette tror jeg det er nok. Har egentlig ikke tid, men det var veldig hyggelig å lage de da. ♥ Veldig kos med påskepynt. ♥ Artig å se alle de flotte påskeeggene jentene rundt om i Blogglandia har laget. ♥


I kveld har vi kost oss med deilig mat (Chow Chow) og nå blir det sofakos her. Thea er fortsatt syk med feber stakkar. ♥ I morgen skal lillegull være hjemme med pappa, og jeg skal få et lite avbrekk på loppemarked med Siv . Det gleder jeg meg til !

Jeg har vært så heldig å få en nydelig award av Hege, og denne har hun laget selv. ♥ Tusen takk kjære deg som vil gi denne fine awarden til meg, det varmer ! ♥ Trykk på navnet for å besøke hennes nydelige blogg !



Har litt av hvert jeg skal blogge om framover nå, men må bare få tatt litt flere bilder m.m. ! ;) Håper vi finner noen gamle skatter i morgen, det hadde vært gøy ! ♥ Blir en bloggrunde litt senere i kveld, men først blir det litt sofakos med litt tv titting. ♥

♥ Ønsker alle som titter innom en herlig kveld !


21 kommentarer:

  1. Hei vennen
    Kjempefine egg du har laget - jeg har også TENKT jeg skulle lage, men jeg er så klønete at de blir nok ikke fine. Neste år...kanskje....

    Nåh - er Thea syk ennå..stakkars lita. Sofie var snørrete i kveld, håper det ikke er begynnelse på noe. Ikke klar..nå heller:-) Hun har sittet i vogna i dag for første gang. Merker jeg er veldig treig med å gjøre ulike ting med Sofie - flaks hun får fast føde liksom, ikke bare flaske:-o

    Så fin award du har fått, stas med førstedame og egenlaga da gitt:-) Heldige deg & den er vel fortjent!

    Nå snorker Husbonden på sofaen - tror vi er slitne begge to...aktiv dag.

    Klem klem!

    SvarSlett
  2. Hei vennen ♥
    Sååååå fin award du har fått da :) GRATULERER !
    Nok noen kjempefine egg du har laget...da blir det fint til påske vet du ;)
    Blir nok ingen innlegg på meg i kveld, er så trøtt...titter litt mer på tv så er det natti natt ,)
    Fint dere har kosa dere i kveld da ♥
    Da blir det loppis i morgen da på oss :)

    Gi Thea en god bedring klem fra meg da ♥

    Kos deg videre i kveld/natt !

    Klem Siv ♥

    SvarSlett
  3. Så flotte egg du har laget:) Koselig blogg:)

    SvarSlett
  4. Nydelige egg, virkelig flotte!
    Og for en aldeles skjønn award, gratulerer så mye ♥
    Masse god bedring til lille snuppa, håper du er frisk og rask igjen snart!
    Klem C.

    SvarSlett
  5. Så nydelig egg du har laget.
    Kos deg på loppis i dag.
    Håper jenta di blir bedre snart.
    Ønsker henne god bedring
    Klem

    SvarSlett
  6. Hei hei!
    Så fint du har det hos deg:)
    Nydelege påskeegg du har laga og gratulerer så mykje med velfortent award!
    Ha ein herleg søndag!
    Klem Anne

    SvarSlett
  7. Hei,hei vennen!!

    nyyydelig påskeegg :) og gratulerer med award, velfortjent!

    Som jeg skrev til deg fredag fikk jeg ikke muligheten til å poste pakken fredag, heller ikke igår.. for jeg har ligget regelrett RETT UT helt siden fredag.. Så jeg håper jeg er bra i morgen så jeg får postet den da.... Håper det går bra..?

    Klem

    SvarSlett
  8. Guri so flotte egg!! Har du strikka/hekla??

    Stoltrekk er absolutt å anbefale☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  9. Nå er jeg spent på om du fant noe nydelig på loppemarked altså vennen ♥ Er såå stas å gå og lete:)
    Grattis meg kjempesøt award også:)
    De eggene dine var kjempefine ♥ Jeg må rekke å lage noen flere før påske jeg også...får få Lykkeliten til å hjelpe mamma;)

    Mail kommer;)

    Klemmer

    SvarSlett
  10. HeiHei*
    Fant du noe fint i dag mon tro?venter spent*
    Stakkar lita pie som er syk. God bedring til den lille*

    Kjempesøte påskeegg du har laget. Flink du er.
    Velfortjent award til deg*

    Ha en fin søndagskveld.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  11. Helt nydelige egg du har laget i beste hvit-romantikk stil!!
    God påske til deg og alle dine!!
    klemmer

    SvarSlett
  12. Så nydelige! :-))
    Jeg bruker photoscape og photoshop :-) Ta en titt her og les mer: http://www.joridkvam.com/2010/02/hobbyfotografen.html

    Klem

    SvarSlett
  13. Så fine påskeegg du har laget! :)
    Og gratulerer så mye med den flotte awarden du har fått! :)

    Klem

    SvarSlett
  14. Heia ♥♥

    Ååååå så kjekt at du ble GLAD for Awarden Anette ♥ VEL FORTJENT SÅ HYGGELIG OG GOD SOM DU ER ♥

    Du kan godt gi den videre til noen vis du har lyst til det , bare koselig det da :o)))

    Takker mye for så hyggelige og herlige kommentarer inne hos mej ♥ Herlig :o)

    Ønsker dej en herlig uke og påskeeggene var nydelige ja!! :)

    Klemmer fra mej ♥

    SvarSlett
  15. Du er flink Anette!!! Nydelige påskeegg!!

    Jeg håper Thea snart blir frisk, og sender masse god-bedrings-ønsker deres vei!!

    Er spent på hva du fant på loppemarked!
    Gratulerer med velfortjent award!!

    De Stonz støvlene er bare helt geniale! Gabriel var alltid kald på føttene, uansett hvilke sko jeg kledde på han... men med Stonz har jeg ennå ikke opplevd at han har vært kald. Også virker det som han synes de er lett å gå i, som jo også er en fordel.

    Natta!
    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  16. Hei.

    Takk for koselig kommentar fra deg.

    Håper du fant noe fint på loppis. Det er en spennende sesong vi går i møte for alle bloggedamer. Moro å se alle funnene etterhvert.

    Nydelige påskeegg. Snart skal vi også igang. Jentene ville bestemme selv, så da blir det nok ingen som ligner dine.

    Natti natt.

    Nå er det på tide å få lagt deg til i bloggrollen min. Har helt glemt det...

    Klem fra Mona C♥

    SvarSlett
  17. Nydelege påskeegg!:) Kosleg at du ville vere med på Give Awayen min :)
    Likte så godt bloggen din at eg la meg til som følger:)
    Klem

    SvarSlett
  18. Hei hei, her titter jeg innom og legger meg som følger med den nye bloggen min :-)
    Jeg har nettopp bestemt meg for å ta en pause med Livs Rom, og konsentrere meg om den nye bloggen. Og da kan jeg ikke misse innlegg fra deg vet du :-)

    Ha en strålende dag og uke!

    Stor klem fra Liv :-)

    SvarSlett
  19. Sååå nydelige påsketvillinger :) Du er kjempe flink, her er det ikke påskepynt ennå... kjenner ett lite press jeg nå hi hi .)
    Håper alt er bra ellers :) Godt å være på bloggen igjen!
    Takk for koselige hilsener fra deg som alltid lille venn!
    Grattis med en nydelig Award, hun er kjempe flink!!
    Ønskser deg en flott dag!!
    Stor klem Anki

    SvarSlett
  20. Hei igjen, hihi ♥ Sånn går det når jeg har vært borte fra bloggeland en hel helg:o)

    Så flotte egg, kjempefint med blonder - lurt;o)

    Og gratulerer med Award! Du er en poppis dame du Anette, men det er ikke rart, du er ei herlig jente som sprer MASSE glede...:o))

    Kos deg i dag♥

    kle Line

    SvarSlett
  21. Hvorda ger du de nydelige påske eggene da? Fortell fortell!!

    http://tessi-la-la-land.blogspot.com/

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails