mandag 1. mars 2010

Flere perleblomster og litt andre ting ! ♥

Tenk at det er 1 mars allerede, og våren nærmer seg med stormskritt. Deilig ! ♥ Og for åden rette vårstemningen syntes jeg det er veldig koselig med blomster rundt meg. :) Og regner med at jeg ikke er alene om det ! ♥


Mye hvite blomster hjemme hos oss, og jeg har blitt veldig glad i sink etterhvert. ♥  Mye potter, lysestaker, sinkhus osv.... Og jeg syntes det er sååå søtt med blondebåndforskjellige ting. ♥ Knyter det rundt alt mulig sånn som potter, lysestaker, lamper, vaser osv. Og mye henger knagger i blondebånd. Har fått helt dilla jeg, hva med deg ?! ;)


Perleblomstene i Norgesglasset har begynt å snike seg langt over lokkekanten nå. ;) De er josøte ! ♥ Før helgen prøvde jeg åtak i noen hvite Campanula, for de er jo bare helt skjønne. ♥ Men jeg syntes de er veldig vanskelige å holde fine, blir fort litt brune. Noen tips ? Blomsterbutikken skulleinn igjen til tirsdag, så da får vi se. :)



Tenkte dere skulle få en sniktittden gamle pulten min, dette er det eneste bilde jeg har av den foreløpig. Jeg skal få tatt ordentlige bilder av denne og stolen jeg har kjøpt, skal også fortelle mer. ;) Har bare ikke kommetlangt enda ! ;) Bildet er gjort antik pga den ikke akkurat pene strietapeten , syntes litt mindre med den effekten. Hihi.... :) I muggenpulten har jeg ferskengrener med nydelige små rosa blomster. Muggen er fra boligfryd, og det er skiltet og korset på bladene også. Er nemlig en stor fan av boligfryd ! ♥

Hvis jeg får tid i kveld skal jeg lage flere påskeegg, må ta det mellom slagene her.  ;) Jeg legger ut bilder etterhvert som de er ferdige. :) Regner med at det dukker opp flere påskeegg i Blogglandia tiden mot påske, og det gleder jeg meg til å se ! ♥ Masse fin inspirasjon. :) Har fått noen koselige awards også, som jeg skallagt ut og dele med dere ! ♥

Snøen smelter og drypper ned fra taketvinduskarmene her, vårfornemmelse i luften ! :)

Cupcakeutfordringen ble ingen kjempestor hit, men det ble da noen med. Og det syntes jeg var veldig koselig ! ♥ Masse flotte, og helt sikkert veldig gode cupcakes ! :) Jeg syntes det var veldig gøy å lage noen, og barna var storfornøyde her. ;) Jeg skal ha trekning, og en av dere vil få en liten gave av meg. ♥ Og vinneren blir trukket tilfeldig, og min kjære Julian på 4 år skal få den æren,  for han elsker sånt !  ♥ Kommer tilbake til dette i løpet av uken. ;) Min neste utfordring skal være noe helt annet ! ;)

Ønsker alle en herlig dag med hint av vår ! ♥



21 kommentarer:

  1. Koselig med perleblomster på denne tiden! Og så smart å sette de i norgesglass.. de har jeg mange av (brukes til mangt)
    Fin blogg du har, første gang jeg er innom, kommer nok igjen;-)
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempefint! Her er det flere løkblomster for tiden og enda skal jeg oallefall ha 4 til-billige og flotte! Skal plante de ute etterhvert :-)

    Nydelige bilder du viser ♥

    Klem!

    SvarSlett
  3. Nydelige blomster og løker ♥ Er så herlig at det snart er vår, i dag var det faktisk bare veier på hovedveien hos oss, og det er LENGE siden:o))

    Jeg har så lyst og lage slike flotte påskeegg som jeg ser rundt om i blogglandia jeg og, men nå har ejg vært på Panduro 2 ganger og bare stått og klødd meg i hodet... jeg får ikke med emg de riktige tingene hjem liksom:o( Hvordan gjør man det med dette papiret rundt egget da (har en gammel fransk avis, men den er jo litt stiv da...) Huff, syns de er så fine og jeg vil, jeg vil, men tror ikke jeg får det til:o))

    Kanskje noen kunne lage et step-by-step-slik-lager-jeg-påskeegg-innlegg, da hadde jeg blitt GLAD ♥ Med bilder altså, må ha den inn med T-SKJE:o))

    Kjempekoselig kommentar inne hos meg i går Anette, jeg er glad jeg "fant" deg her inne og, du har en strålende flott og inspirerende gla' blogg!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Hei du:) Snublet tilfeldigvis innom bloggen din, og ble sittende her rett lenge;) Her var det koslig, så fint dere har det ,masse inspirasjon her!! OG alle de herlige barna du har da!!

    Takk for titten, skal ikke se bort i fra at jeg kommer innom igjen!

    SvarSlett
  5. Takk for hyggelig kommentar inne hos meg!:)
    Koselig blogg du også har! Og så mange flotte cupcakes-bilder:)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  6. DEILIGE bilder♥
    Ja,er sååå enig med deg☺Sink er kjempe fint!
    Blei i god stemning etter å besøke deg her☺Rett og slett!
    Takk for det♥
    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett
  7. Sink og blomsterløker i herlig forening =)

    SvarSlett
  8. Hei Anette!

    Så herlige bilder av nydelige blomster!!♥
    Tusen takk for god bedring ønsker! Jeg er utrolig mye bedre allerede. Ett døgn med antibiotika hjelper :)

    Jeg er spent på trekningen i cupcake utfordringen! Glad jeg ble med (og det er de tre som fikk smake også!)!!!

    Ha en kjempefin kveld! Blir så glad av innleggene og kommentarene dine!♥

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  9. Hei Anette
    Åh - fantastisk bilder av perleblomstene

    Hvite perleblomster = liker
    Norgesglass = liker
    Blonder og bånd = liker
    Kombinasjonen av disse tre = elsker!

    Jeg knyter også bånd og stæsj rundtomkring på "dertil egnet" plass. Kan jo skape nytt lov til en kjedelig ting = genialt!

    Ha en fin kveld, snuppa!

    SvarSlett
  10. Takk for koselig kommentar inne hos oss. Nydelige bilder du viser!! Jeg er veldig glad i sink selv, nydelig kombinasjon med blomster og sink :)

    Ønsker deg en flott kveld!

    Klem fra Johanna

    SvarSlett
  11. Så mange søte blomster du viser frem i bloggen din.Jeg elsker også blomster,men har ikke mange av dem,men håper en dag å få kjøpt meg noen for blomster skaper trivsel.
    Den pulten ser kjempe fin ut,så jeg skjønner godt at du ville kjøpe den.
    Må du ha en strålene dag anette.

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  12. hej
    tack snälla för din kommentar...=) visst är de vackert att omge sig med vackra blommor...du har gjort jätte fint...
    kram pia

    SvarSlett
  13. hei :) herlige bilder du legger ut Anette!!! potta med blondebåndet var kjempefin! :) pulten like så!

    jeg har funnet påskeegg fra maileg på nett, om du ønsker å kjøpe.. http://www.corneliashus.no/paskepakke-med-egg-2-assortert-1.html ta en titt om du ønsker :)

    håper at du får en superkoselig dag!

    klem :)

    SvarSlett
  14. Nydelige bilder, jeg er veldig spent på møblene .) Jeg også bruker å ha blondebånd på alt rundt om kring, synes det gir en fin harmoni♥
    Så spennende med påskeegg, jeg har ikke summet meg med å lage noen enda! Gleder meg til å se dine!♥
    I dag har solen tittet frem, herlig snøen smelter!

    Ha en nydelig kveld
    Vårklem Anki

    SvarSlett
  15. Hei!

    Nydelige, vårlige perleblomster!!..Har blitt veldig begeistret for de selv også..Løkblomster i det hele tatt egentlig.. Tulipaner, hyacinter,svibler...
    Takk for hyggelige ord hos meg!:)Veldig koselig.
    Moro å være med på utfordringen din- den første jeg har vært med på her inne. Trodde det kom til å bli med veldig mange på den.. Litt overraskende.
    Ja, nå er det snart Påske for alle penga..! (Vel..) Gleder meg som et barn! ;)

    Ha en fin kveld :)

    Klem fra Kristin på Akeleiegården

    SvarSlett
  16. Heiheii!
    Du lager så mye fint av enkle ting, det gjør det så koselig å ta turen innom her å titte.. Koser meg skikkelig når jeg er her!! Pynten på pulten var kjempe fin, likte skiltet spesielt godt..

    Dumt ikke flere slang seg på cupcake baking, syns det var en artig utfordring jeg;-) Håper du har en fin kveld.. Kanskje med påskeegglagings. Jeg sliter med å få tak i materialer til påskepynt enda jeg. Kun fått tak i påskeegg, ikke fjær el noe annet. Så jeg må vente litt til..
    Klem fra meg

    SvarSlett
  17. Nydelige bilder, det er alltid så koselig å besøke bloggen din altså, med den gode stemningen som alltid regjerer her :-))

    Perleblomster er fantastisk vakre, jeg tror jeg liker de ekstra godt fordi de er såpass enkle og delikate. Jeg har enda ikke fått kjøpt noen jeg, men det skal jeg, og så skal jeg herme med norgesglasset, som tidligere nevnt! *hihi*

    Tusen tusen takk for koselig kommentar om treningen min! Det gir meg så mye ekstra motivasjon, og jeg setter så veldig pris på det! :-)
    Bare vent å se, snart kommer du inn i det du også, husk at dårlig samvittighet er faktisk det verste, for det øker stresshormonene, og senker forbrenning! Det er faktisk forsket på. Så om du spiser litt snop, gjør det heller med god samvittighet!! :-)

    Jeg ønsker deg en kjempefin dag, og så håper jeg at ditt lillegull er bedre? Ikke gøy med syke barn altså!

    Stor klem! :-)

    SvarSlett
  18. Hei lille venn!♥
    Håper virkelig lillan er bedre, uff det er alltid trist når de små blir syke! Stakars lita♥
    Ønsker at hun blir bra så fort som mulig - varme tanker sendes!♥
    Takk for dine koselige ord, som alltid like herlig å få!
    Nå skal jeg hive meg rundt og hente knøttene i bhg så må jeg tilbake til kreativiteten. Har noen nye prosjekter på G, så gøy så .)
    Ønsker deg en fin vårdag!
    Varme tanker
    Anki

    SvarSlett
  19. Hei Anette:)

    Takk for koselig hilsen hos meg:)
    Tenk at du er 34 og mamma til 5 små!!! Det står det i respekt av altså:)
    Selv ønsker jeg meg 3, vi får se hva tiden viser...;)

    Nå må jeg gjøre meg litt kjent her inne!

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  20. Heihei!
    Håper lillesnupp er bedre idag!? Ikke greit å være liten og syk, da er det aller best med mammakos og bæring. God bedrings.. Klem

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails