mandag 15. mars 2010

Tusen takk ! ♥

I dag har jeg vært på helsestasjonen med lillegull, og nå veier hun 5615 gram, og er 59 cm  lang. ♥ Ikke den helt store vektoppgangen som var forventet, men var greit for nå. Blir jo litt bekymret for gojenta mi ! ♥ Hun veide kun 1350 gram ved fødsel 5 uker før termin. ♥ Var både prematur og dysmatur. 23 mars er hun 10 mnd, hun er veldig liten for alderen. ♥ Men her har størrelsen ingen betydning da hun er en aktiv og veldig blid jente ! :) Men har jo "baby" lenger enn andre da ! ♥



Den siste uken har jeg vært så heldig å noen awards. Syntes det er veldig koselig, og jeg blir så glad ! ♥ Sunshine award har jeg værtheldig å få av disse fine jentene: LykkeLise, Anki , Super-Lille, Kristina, Frk Twil og Tove, tusen takk for at dere ville gi denne videre til meg, setter stor prisdere alle sammen ! ♥ Trykk på navnene for å besøke bloggene deres. ;)


Har også fått en en Sweet Friends Award, og denne har jeg fått av Liv med bloggen Livs Rom, herlig blogg som er verdt et besøk ! :) Tusen takk for at du ville gi denne awarden videre til meg. ♥ Jeg setter veldig stor pris på deg og dine koselige kommentarer ! ♥ Liv har også en annen blogg jeg anbefaler at du tar en tittLivsStil. En blogg om makeup, hudpleie, negler og livsstil ! ♥


Tusen takk alle sammen, utrolig koselig å få en sånn oppmerksomhet ! ♥ Denne gangen velger jeg å sende disse awardene videre til ALLE de flotte jentene jeg har blitt kjent med her inne i Blogglandia !  ♥
En liten forespørsel på slutten her. Øverst på høyre side har jeg en liten vote om musikken på siden min. Er veldig takknemlig om du vil stemme der før du forlater bloggen min. :)

Ønsker alle som titter innom en fantastisk mandag videre ! ♥ Og mitt motto for dagen er: Ingenting er umulig for den som er villig til å forsøke ! ;)


22 kommentarer:

  1. åh så bittelita og nydelig! Jeg har og ei på snart 8 år som hadde dårlig vektoppgang pga hjerte feil som lita. Men hun er tøff som bare det og kjapp ; ) Fremdelest den laveste i klassen selv om hun nesten er den eldste(født i april) ! Håper det går bra med lille jenta di!

    Og gratulere med velfortjente awarder!! Kjempe nydelig blogg har du : )
    Ha ei hærlig uke!
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Å so skjønn og lita! Er nok ikkje berre berre få mange veker før termin. Klart ein blir bekymra for sine små! Men ho såg jo herleg ut då☺
    Eg har 7 veker igjen til termin no og kryssar fingrane for at det går bra.

    Gratulere med awards☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  3. Hun er så herlig, lille Thea ♥ Er ikke så farlig om man er liten, bare man er frisk! Og hun er jo så blid og fornøyd som du sier, og det er godt og høre:o)) Hun er så søt ♥

    Gratulerer med awards, det er deg vel fortjent, bloggen din er så koselig:o)

    Ønsker deg og dine en fortsatt nydelig, solfylt mandag!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Tusen takk for kommentaren du la igjen! Kjekt du likte headeren min <3
    Eg har heilt enkelt brukt programmet som heiter picnik.com

    SvarSlett
  5. Så nydelig jente du har:-) Godt at det var litt vektoppgang, bedre enn ingenting:-) Håper du får en flott dag videre..klem Stinemor...

    SvarSlett
  6. Gratulerer med awardene:) Bra at den lille er glad og aktiv, da tror jeg ikke grammene betyr alt. Fint motto for dagen også. Jeg har stemt om musikken...Jeg har ofte egen musikk på når jeg har tid til å titte rundt på blogger så du kan vel tenke deg hva jeg stemte, hihi.Ha en koselig kveld videre!!

    SvarSlett
  7. For ei nydelig tulle du har.
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  8. Nåhh fine lille jenta ♥
    Fantastisk som disse små klarer seg! Vi har en i min familie som veide 600g da hun ble født, og idag er hun en frisk og rask ungdom på noen og tyve år.
    Ønsker alt godt for jenta deres ♥

    Klem C.

    SvarSlett
  9. Så nydelig bilde av den lille! Og gratulerer så mye med velfortjente awarder!

    Klem

    SvarSlett
  10. Å så herlig:) Så bra at det går bra med deres lille prinsesse. Ei venninne av meg fødte i uke 28. Og hun er så stor, fin og frisk atter:)
    Ønsker deg en herlig kveld!Mange gode klemmer fra meg:)

    Grattis så mye med awarder:)

    SvarSlett
  11. Lille gullet så fin hun er! Hva er dysmatur? Tror ikke jeg har hørt det ordet før...

    Ja treleker er herrlige-begynner å bli noen av dem her i huset og flere er hjertelig velkommen ♥

    Klem!

    SvarSlett
  12. Heiheiii!
    Guri malla så liten lille snupp var ved fødselen, ikke rart hun er liten enda da! Har litt å ta igjen, men har vel ikke dårlig tid. Og det er jo ikke noe bedre enn å være liten og søt*
    Ha en fin og deilig kveld,. Klemmer fra meg

    SvarSlett
  13. For en vakker liten baby.. Sånne bilder får jeg helt tårer i øynene av, jeg. Så små og skjøre, men likevel så sterke. Vakker..

    Og awarden fortjente du så VELDIG!! :-) Og tusen takk for at du forteller om den andre bloggen min! Det satte jeg kjempestor pris på :-) Moro med litt besøk der også! :-)

    Ønsker deg en strålende kveld videre!

    Stor klem fra liv :-)

    SvarSlett
  14. Å så nydeleg liten skatt♥♥
    Får aldri nok av å studere nyfødte barn!Det er det vakraste i verda!
    Gratuleler med velfortjente awarder♥
    Ønsker å takke deg for gode ord♥Du er ei herleg dame!
    Klem frå Astrid☺

    SvarSlett
  15. se på den lille vakre :) enn at hun fortsatt er så lita, men regner med at hun er "stor" i dine øyne.. :O) godt å høre at hun er aktiv, frisk og rask :) hun tar vell igjen mer vekt etterhvert tenker jeg!

    gratulerer med awardene anette, de er velfortjent, for du er en god bloggevenn som alltid legger igjen koselige hilser :)

    ha en fin kveld :)

    klem :O)

    SvarSlett
  16. Så lita hun var da. Stakkars liten, men så fint at det går bra med henne. Kjenner ei jente som ble født i uke 32 og det var ikke store jenta. Men nå går det kjempefint.

    Grattis med awarder. Du har en fin og koselig blogg og fortjener hver og en av de.

    Klem fra Mona C♥

    SvarSlett
  17. Hei Anette!
    Nydelige lille Thea♥!!!
    Du skal se at hun plutselig tar innpå med vektøking! Jeg er tante til ei som kom tre uker før termin, men kun veide 1400 gr. Hun er like gammel som min lille gutt. I starten var han enorm i forhold, men idag når de nærmer seg 2 år kan man ikke se forskjell på dem både med tanke på vekt og utvikling.

    Jeg er tilbake etter veldig trivelig langhelg. Nå blir det tid til mere blogging fremover, så jeg kommer snart innom deg igjen!

    Gratulerer med velfortjente awards!

    Natta!
    Klem, Hanne

    SvarSlett
  18. Så herlig liten:)Gratulerer med award-velfortjent!!:)

    SvarSlett
  19. Ah!! Så søøøøte da ♥♥ Herlig med slike små gull da!!!

    Gratulerer med Awarder ♥ Vel fortjent ♥

    Her snør det mye..Grrrrr!!! Vil ha vår!!! ;o)

    Men den kommer vel etterhvert den oxså..skal bli herlig å blogge litt om vår og sommer og legge ut grillbilder and you name it ♥

    Ønsker dej alle dine kjære en fantastisk uke ♥

    En hilsen fra mej♥

    SvarSlett
  20. Hei lille venn :)
    Så nydelig hun er!! :) Tenker på deg, husker meg selv ang det med vekt, bare her var det andre veien. Fikk beskjed at han ikke skulle få så mye mat... uff!
    Awarden er velfortjent vet du :) Du er alltid så god!!
    Ja, du har helt rett ang maleriene de ligger på siden til Mia`s interiør :)
    Jeg kommer innom igjen jeg, må levere gutta i bhg. Formen er ikke på topp så det ble ingen blogging i går .(
    Ønsker deg en herlig dag!
    Stor klem

    SvarSlett
  21. Så nydelig lita tulle :-)

    Ønsker deg en fin dag videre :-)

    SvarSlett
  22. Lille skjønne!! Godt det går bra tross tøff start...
    Gratulerer med masse utmerkelsser,vel fortjent! Er SÅ glad jeg fant bloggen din,masse vakker inspirasjon!! Vi har ny pc og klarer ikke å få frem noe musikk jeg...har det på min blogg også . Tenker at det er jo bare å skru av lyden om man ikke vil høre...:-)
    klem klem

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails