fredag 5. mars 2010

And the winner is...

Da har min kjære 4 åring Julian kåret en vinner av cupcake utfordringen, og vinneren er:  "trommevirvel" Du er spent nå ? :)



And the winner is: Line med den nydelige bloggen Har en drøm . Gratulerer ! ♥  Håper du blir fornøyd med premien. :) Matboks og påskeegg fra Greengate. Fint om du sender meg en e-post med adr din til anetteth@online.no


Og sånn i siste øyeblikk her fant jeg ut at vi skulle trekke en trøstepremie også. ;)



And the winner is: Frk: Twil med den flotte bloggen Willatwil. Gratulerer ! ♥ Håper denne lille trøstepremien faller i smak . :) Kjøkkenhåndkle, servietter og muffinsformer fra Åhlens. Fint om du sender meg en e-post med adr din til anetteth@online.no


Tusen takk til dere alle som ble medutfordringen, veldig koselig syntes jeg ! ♥ Og det var morsomt å se bidragene deres. :) Flotte cupcakes/muffins ! ♥Håper dere og flere vil bli med neste utfordring når den kommer senere en gang. ;) Planlegger en giveaway om ikke altfor lenge også, så da er det bare å slenge segnår den tid kommer.

Er veldig trøtt i dag men skal prøve å ta en liten bloggrunde litt senere i kveld. Nå skal jeg slappe av på sofaen og se litt tv. :)

Ønsker alle som titter innom en herlig helg ! ♥





12 kommentarer:

  1. Næmmen næmmen!!!! Såååå hyggelig med trøstepremie til meg, skikkelig cupcake premie - I LIKE! Tusen takk... Du får hilse Julian og si at han er VELDIG flink til å trekke lodd!

    Håper du slapper godt av på sofaen og nyter litt ro i heimen.. Her har det vært en deilig skravlejentekveld, nydelig å ha litt uformelt besøk;-)

    Ha en super kveld.. Klemmer fra meg

    SvarSlett
  2. Åååå så spennende med trekking - hvem behøver vel skrapelodd! :) Gratulerer til vinnerene og takk for utfordringen! Spent på neste....;)

    God kveld og god natt.....

    Klem, Kristin; Akeleiegården.

    SvarSlett
  3. Gratulerer til de heldige:-)

    Jeg hadde faktisk tenkt å delta - og mitt bidrag ville være bilde av de serviettene som var trøstepremie. Jeg er jo ingen god baker....

    Håper lille T er bedre og at du snart får tilbake en baby du slipper å bære rundt på. Det blir man sliten av! Jeg skjønner ikke hvordan du greier å fungere jeg med 5 barn, men du har jo et par som fungerer av seg selv;-)

    Her har begge gutta vært hjemme i dag og jeg er nesten utslitt:-) Takk og pris for at Sofie er supertålmodig.

    Sofie er faktisk blitt ganske så stor. Tipper hun er 8,5 eller kanskje 9 kg og rundt 70 lang. Hun spiser som en kar:-) Hun var jo nesten 1 kg tyngre enn lille Thea da.

    Legg deg og sov du, Anette-mor.

    Klem klem

    SvarSlett
  4. Så koselig:) Kjempefin ekstrapremie, muuuligens jeg må en tur på Åhlens oxo, sånn heeeelt tilfeldigvis <3

    -Marit Susanne

    SvarSlett
  5. Grattis til de heldige vinnerne*

    Ønsker deg en kjempefin helg*
    Klem

    SvarSlett
  6. Tusen Takk Anette, nå ble jeg glad:o))
    Og gi Julian en stor klem fra meg ♥

    Håper du og dine får en strålende helg, det er jo meldt så deilig vær - strålende sol:o))

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Hei hei!Grautulerer til de heldige vinnerne!!!For en herlig blogg du har!!!!Virkelig lekker..Gleder mg til å følge deg videre:)
    Klm fra Lotta og god helg:)

    SvarSlett
  8. Gratulerer til de heldige vinnerne!
    Så flink liten hjelper du har ♥!

    Har Thea blitt frisk?

    Håper du får ei super helg!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  9. Så heldige vinnere! ღ
    Nydelige premier !!
    Håper alt er bra med deg og lillemor er frisk og rask igjenღ
    Ønsker deg en herlig helg, her blir det bursdag i dag!
    Stor klem Anki

    SvarSlett
  10. Hei Anette :)
    Først må jeg gratulere de heldige som ble trukket ut :)
    Dere er kjempeheldige som fikk så fine premier altså, litt misunelig nå... Dumt jeg ikke fikk blitt med, men håper det blir flere her inne Anette ;)
    Kjempefine ting og bilder har du Anette :) Flink jente og mamma du ♥
    Nydelig vær nå ☼ tenkte å gå ut med Linus når han har våknet, føler meg egentlig frisk nok til det nå ;)
    Vi snakkes !
    Klem Siv-mitt lille hjem ♥

    SvarSlett
  11. Takk for gode ord på innlegget mitt Anette!!! Har tenkt på det med spisebordet en stund, og når jeg leste et tips på Rom123 så gikk det opp for meg hvordan jeg skulle gjøre det :) Har fått en del tips om at det kan sette seg en del flekker fordi, så jeg håper jeg klarer å holde det flekkefritt!!

    Er såååå gla for barnehageplassen... Var ganske sikker på vi måtte vente til høsten... Så det var en gledelig overraskelse!!

    Deilig med tur idag da, vi gikk i går! Kanskje vi møtes på tur rundt østensjøvannet en dag?? hehe

    Klem

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails