søndag 30. oktober 2011

♥ GIVEAWAY ♥


Bloggen min har nå hatt 200 000 besøk, og dette må selvsagt feires med en giveaway.
Premiene er sponset av den landlige og sjarmerende butikken Gammelhuset. Og
nettopp du kan være en av de heldige vinnerne som får en vakker gave. ♥


(Foto: Hvit Romantikk)

Det blir hele tre premier denne gangen, og den første er en vakker og nostalgisk nattkjole
fra Danske Natt. Nattkjolen du kan vinne er i str M, men om du ønsker å få den i en annen str
kan du det om str er på lager etter trekning. Disse søte nattkjolene er også å få til barn.

(Bilder gjengitt med tillatelse fra Gammelhuset)

Den andre premien du kan vinne er denne flotte God Jul puten fra Nyblom. Str 40x65 cm,
hvit bomull med brodert tekst og dusker i hjørnene med hvit bomullsgarn. Passer perfekt
hos de som er glad i hvit jul, hihi... Men veldig fin i kombinasjon med det røde også.


(Bilde gjengitt med tillatelse fra Gammelhuset)

Og sist men ikke minst får en tredje heldig vinner en nydelig dekorert pose med perlesukker
og 2 stk herlige oppskriftkort i str 15x26 cm som finnes i variantene: Fødselsdagsboller,
Oldes skønne chokolade kage, Solbærmousse og Gammeldags jordbær grød.
Oppskrift kortene og posen med perlesukker er fra Petit Crapaud.


(Bilder gjengitt med tillatelse fra Gammelhuset)

Alle med og uten blogg kan være med. De uten blogg må huske å legge igjen e-post adresse.

       1 lodd for kommentar.

1 lodd for å linke til giveaway fra blogg eller facebook.
Eller du kan lage et innlegg om det.
(Fint om du bruker det øverste bildet)

1 lodd for å like Gammelhuset på Facebook, og hvis du vil
kan du like Hvit Romantikk på Facebook også.
(Har blitt en tradisjon hos meg å ikke gi ut lodd for å bli følger, men
om du vil følge meg videre er det selvfølgelig veldig koselig.)

Du kan få 3 lodd totalt.
(Trekning 30 november)


Tusen takk tilsom sponser disse vakre gavene.
Og tusen takk til alle dere som besøker bloggen min


206 kommentarer:

  1. Hei Anette,

    For noen nydelige premier :)
    Jeg prøver lykken med et lodd jeg :)

    Beste hilsen
    Kristin

    kristin_sp@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Veldig fine premier, jeg prøver vinnerlykken med 3 lodd.

    Ha en fortsatt fin kveld

    SvarSlett
  3. Hei.

    Jeg er med og tar 2 lodd.

    Grattis med flotte besøkstall. Det er veldig fortjent.

    Ha en fin søndag.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye kjære Anette!
    Så flott blogg som du har er det velfortjent:)

    Blir selvfølgelig med å prøver lykken, så flotte premier da! 3 lykkelodd til meg!

    Klem Audhild

    SvarSlett
  5. gratulerer så masse med flott tall, er veldig gjerne med på å feire deg, kjempeflotte premier. Er allerede like på facebook, da blir det kanskje 3 lodd på meg?

    SvarSlett
  6. Heia! :) Da er jeg med på alle loddene! Nyelige premier. Klem <3

    SvarSlett
  7. hei,
    å gratulere med såå mange besøk, så gøy,
    veldig fine premier du har her,
    klart jeg vil prøve lykken,
    jeg linker så klart,
    ha en fin kveld,
    klem fra
    sylvia

    SvarSlett
  8. Hei.
    Prøver vinnerlykken med 2 lod jeg. Kjempefine premier....

    SvarSlett
  9. Gratulerer med besøkstall!;) Gleder meg til å følge deg videre;) Jeg er med,0g tar tre lodd;)

    Lene,lenerov@gmail.com

    SvarSlett
  10. Hei Anette :-))
    Jeg prøver lykken igjen med ett lodd :-))
    Takk igjen for en nydelig blogg.

    Maritsandsaeter@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Jag tar gärna en lott:)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Grattis med flotte besøkstall!! Jeg er ofte innom deg og koser meg med bloggen din, dessverre er jeg ikke alltid like flink til å legge igjen spor etter meg. Flotte premier du stiller med, jeg er gjerne med og trekker 3 lodd. Ha en fin søndagskveld!!
    Klem:)

    SvarSlett
  13. Jeg blir med og trekker 1 lodd:)

    SvarSlett
  14. For noen nydelig ting du lodder ut, det er klart jeg vil være med på denne giveawayen. Jeg trekker tre lodd hos deg og håper på vinnerlykke :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  15. Nydelige premier ♥ Prøver meg med 3 lykkelodd. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/10/sommergiveaway-hos-hvit-romantikk.html

    Klem

    SvarSlett
  16. Gratulerer med besøkstallet :D Med en så fin og inspirerende blogg kommer tallene til å fortsette å stige! Du er flink og kreativ :D

    Jeg prøver lykken her og på facebook :D
    (legger ikke ved en mail adr da denne aldri blir brukt, liker allerede siden din på facebook så er å finne der )

    Ha en fin kveld!

    Charlotte E

    SvarSlett
  17. Kjempefine premier, hvem vil vel ikke vinne noe slikt?! Jeg prøver lykken med ett lodd:-)

    SvarSlett
  18. Jeg prøver lykken med 1 lodd, kjempe fin blogg som jeg er innom hver dag :)
    Kjempe mye fint og mye inspirasjon på denne bloggen! Midt i blinken for en sliten småbarnsmor :)

    Mvh Marit.

    SvarSlett
  19. Nydelige premiar !
    Eg peøver lukka og trekker 2 lodd :))

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  20. Så nydelige premier, eg vil ble med å tar 3 lodd. Og krysser fingrer å tær!! Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  21. Hei.
    Gratulere med så mange besøkende... Skjønner godt at det må feires.
    Jeg blir gjerne med og prøver lykken med 1 lodd.
    Klem fra Hill-Iren

    SvarSlett
  22. De vakreste premier!
    Jeg tar 1 lykkelodd.

    SvarSlett
  23. Så fine premier!!
    Jeg blir gjerne med. Tar 3 lodd og håper på lykke :)

    Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  24. Nydelige gaver og kjempefin blogg ! Jeg prøver meg med 1 lodd :)

    SvarSlett
  25. Kjempeflotte gaver og blogg! Jeg vil gjerne være med, og tar 1 lodd.
    Klem fra Hilde Kristin

    SvarSlett
  26. Nyyyyydelege gåver!
    Gratulerer med maaaaaange besøk i bloggen din..Ikkje rart, for her er det inspirasjon til fingerspissane..Vakkert interiør ♥

    Eg vil sjølvsagt vere med og tek 3 lodd :)

    Klem frå AStrid

    SvarSlett
  27. Grattis till 200000 besök på din blogg!
    Deltar gärna i utlottningen av de fina sakerna, har länkat och hoppas på tur med 2 lotter :)
    kram Tini

    SvarSlett
  28. www.minminivilla.blogg.no er selvsagt med og deler på fjesboka alle som deler min entusiasme for hvite interiør. For tiden har jeg mine uker med farger i heimen, noen få uker hvert år - i fjor lilla, i år indisk turkis/lilla/rødt - snart ferdig med den dilla og inn kommer hvit jul ;) Fin blogg du har !

    SvarSlett
  29. Grattis till 200000 besök på din blogg!
    Deltar gärna i utlottningen av de fina sakerna, har länkat och hoppas på tur med 2 lotter :)
    kram Tini

    SvarSlett
  30. Gratulerer med masse besøk i bloggen din :)
    Jeg prøver lykken med 3 lodd jeg, masse fine premier :)

    Klem fra Kine.

    SvarSlett
  31. Ett lodd til meg. God søndagskveld :)

    Hilsen Gro Sofie
    gro.bertelsen@gmail.com

    SvarSlett
  32. Gratulerer så mye med 200.000 besøkende. Så spennende :0)
    Slenger meg på give awayen med 1 lodd jeg.

    Flott søndagskveld til deg
    klem Jane.

    SvarSlett
  33. Åh, nydelige premier♡

    Tar 3 lodd eg da :)

    Klem

    SvarSlett
  34. 3 lodd til meg! har delt på facebook, og liker deg på facebook fra før+ jeg nå liker Gammelhuset . Kjempeflotte premier!!

    SvarSlett
  35. Gratulerer med 200 000 besøkande. Ein flott blogg som eg skjønar at folk vil kikke innom. Eg vil gjerne vere med. 1 lodd til meg :)

    SvarSlett
  36. Gratulere med flotte tall.Jeg tar gjerne 3 lykke lodd:)

    Nyt søndagen:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  37. dette var bare de flotteste gaver ;-)
    fantastisk hyggelig give-away....
    1 lodd.
    STOR klem TOVE

    SvarSlett
  38. Heisan du. Jeg prøver lykken med ett lodd.
    :) Susanne

    SvarSlett
  39. Jeg er med :) Tar ett lodd til å begynne med, men er mulig jeg tar flere etterhvert.

    SvarSlett
  40. Dette vil jeg selvsagt være med på:))
    1 lodd på meg.:))

    SvarSlett
  41. Nydelege gåver :)

    Eg vil gjerne ha 3 lodd.

    Klem Anne-Mari

    SvarSlett
  42. Det blir 2 lodd på meg:)
    Kommentar og link:)))

    SvarSlett
  43. Jippiii;)
    2 lykkelodd til meg, fine premier;)

    Klem Line

    PS: Har to give-aways hos meg nå, som avsluttes på mandag, heng deg på;)

    SvarSlett
  44. Kjempe fine give away gaver!! Jeg er med, to lodd :) linn_marie9@hotmail.com

    SvarSlett
  45. Gratulerer med det høge besøkstalet!!!!
    Vil gjerne vere med å feire og trekk full pott:)
    Skjønne premiar☺

    Klem frå Mette♥

    SvarSlett
  46. Hei:)

    Gratulerer med flotte besøkstall!
    Kjempefine premier, de nattkjolene var såå søte:)
    Jeg er med og tar 2 lodd:)

    Klem Line E.

    SvarSlett
  47. Gratulerer med masse besøk. Jeg er med, 2 lodd.
    Mvh
    beritel@live.no

    SvarSlett
  48. Så herlig!! ♥
    Gratulerer masse med 200 000 besøkende ,)) Klart det må feires, nyydelige gaver!!♥
    Jeg prøver lykken med 2 lodd (kommentar og "liker" på fb ,)
    Nyt skjønne dager snupp!!
    Klemmer, Anki

    SvarSlett
  49. Hei Anette. så fin blogg du har :). Måtte nesten bli med denne gangen ettersom det er så flotte premier. 3 lodd ble det da på meg.

    Klem fra Tina

    tinatuft@gmail.com

    SvarSlett
  50. Så nydelig give away ♥ jeg trekker
    alle loddene :) Kommentar, liker både her og der (begge facebooksidene) og linker på facebook og på blogg :)
    Klem Tove

    SvarSlett
  51. Hei. Så fine premier! Og en nydelig blogg. Jeg tar 2 lodd jeg takk. Link med bilde på sida mi. Ha en kjempefin uke :)

    SvarSlett
  52. Hej. Så fine præmier. Prøver lykken med to lodder for kommentar og link på blog. :)

    SvarSlett
  53. Gratulerer med så mange besøkende! Jeg blir gjerne med, flotte premier! Tar 2 lodd og krysser fingrene :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  54. STORT tillykke.
    Jeg er med, med 3 lodder.
    Mange hilsner fra Susan
    http://mylovinggarden.blogspot.com/

    SvarSlett
  55. Blir gjerne med jeg og trekker 2 lodd:)
    Ha en fin uke
    Klem Charlotte

    SvarSlett
  56. Hej ocj grattis för dig <3

    Vad jätte-jätte-super-fin nattlinne.
    Tar en lott tack, snälla.

    Ulla64@gmail.com

    SvarSlett
  57. Jeg vil gjerne være med, nydelige premier!! Linker på bloggen min, er følger fra før, det blir vel 2 lodd?? Klem:)

    SvarSlett
  58. Fantastiskt fin blogg har du! Jag vill gärna ha en lott i din fina tävling!
    Hälsningar Susanne
    skogsberg_s@hotmail.com

    SvarSlett
  59. Gratulerer med mange følgere! Jeg tar ett lodd i trekningen!

    Catje

    SvarSlett
  60. Hei :)
    Tak for at være dygtig blogger. Man kan hente så mye inspirasjon hos deg.
    Jeg blir gjerne med, er en rigtig julejente som er begynt at glæde mig så mye.
    Jeg trækker 2 lodd, har ikke blogg ;)
    Ha en fortsatt god dag!
    Klem Hanna
    hannabjarndal@gmail.com

    SvarSlett
  61. Fine premier:)
    Jeg er med og trekker full pott - 3 lodd:)
    Klem

    SvarSlett
  62. Så fine premier!!! Jeg vil være med. 3 Lodd på meg :)

    Mvh Linda
    linda_lyngstad@hotmail.com

    SvarSlett
  63. Jeg trekker gjerne 2 lodd hos deg ;)
    Kjempeflott blogg med massevis av inspirasjon, takk for at du deler.
    Sissel
    sis-sko@online.no

    SvarSlett
  64. Jeg vil veldig gjerne delta med 2 lodd (kommentar+facebook) :-)

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  65. For en nydelig blogg du har, - full av inspirasjon! Trekker ett lodd, og håper det er vinnerloddet.

    aina.mari.lian@gmail.com

    SvarSlett
  66. Jeg prøver gjerne lykken med 1 lodd. Ha en strålende fin uke. Vennlig hilsen Pia.

    SvarSlett
  67. Gratulerer med et fantastisk antall besøkende! :o)

    Jeg vil gjerne delta i konkurransen, og trekker 3 lodd!

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  68. Jeg tar 1 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  69. Hej!
    Jag vill gärna vara med i din utlottning, jag tar 1 lott.
    Ha det gott!
    Kramar Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvarSlett
  70. Nydelige premier og en fin blogg! Ble fristet til å ta et lodd,kanskje det bringer lykke.....
    Hilsen judith@mimer.no

    SvarSlett
  71. ♥´¯) ¸.-:¦:-´¯)
    (¸-:¦:-´ (¸.♥´´¯`•.¸
    Jeg blir gjerne med,trekker 3 lodd håper kansje ett av dem er ett vinner lodd:)
    Kjempe fine premier du har.
    Ønsker deg en skikkelig god Høst & Vinter.
    Stor hilsen fra Meg Monica i bergen
    ˙·٠•●♥✿❀♥canim_monica@hotmail.com❀✿♥●•٠·˙

    SvarSlett
  72. Flotte premier. Gratulerer med 1/5-dels million besøkende:)

    2 lodd til meg!

    Marius

    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  73. Hej!
    Jag är gärna med i utlottningen och länkar även på min blogg :)

    Mvh Cecilia

    SvarSlett
  74. nydelig,nydelig,nydelig!!! kos blogg;) blir gjerne med 1lodd. turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  75. Prøver lykken med to lodd (kommentar+liker på face)... herlige premier, og herlig blogg <3

    Hilsen Linn, Sarpsborg
    pettson79@hotmail.com

    SvarSlett
  76. Jeg er med! 3 lodd på meg, liker begge facebooksidene, deler giveawayen på facebook og kommentar.
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  77. Gratulerer med så mange besøk! Forundrer meg ikke, så flink som du er:)
    Her hadde du mange flotte gaver, så jeg vil gjerne være med. Krysser fingrene med tre lodd.

    Ønsker deg en fin uke!
    klem fra Frieblonder

    SvarSlett
  78. Fine, fine bloggen (og hjemmet:0)).

    Jeg trekker 3 lodd, og krysser fingrene;0).

    Mvh
    Alvilde
    (alvilde78@yahoo.no)

    SvarSlett
  79. Gratulerer med alle besøkene søteste deg!
    Nå er det så lenge siden jeg har lagt inn en kommentar hos deg! Men jeg titter stadig innom fordi altså :)
    Håper dere har det bra alle sammen!
    Og såklart er jeg med i trekningen, og tar med meg 1 lodd på veien

    Klemmer Janne merethe

    SvarSlett
  80. 2 lodd på meg, deler på Facebook :)

    SvarSlett
  81. Hei og hopp. Selvfølgelig vil jeg være med på feiringen. Trekker 2 vinnerlodd jeg:0)
    Ha en kjempe fin kveld.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  82. Så skjønne premier! Jeg er med, og tar 3 lodd. :)

    SvarSlett
  83. Vilken mysig blogg du har, kul att hitta hit. Jag vill gärna vara med din din fina utlottning. Tar två lotter. Länkar hit från min sida. Är ej med i facebook. Nu ska jag kika runt mer här hos dig.
    Kram Maria

    SvarSlett
  84. 1 lodd til meg :) bee10na@live.no

    SvarSlett
  85. Hei kjære Anette;)

    GRATULERER så mye, ikke overraskende med en så lekker blogg & et nydelig hjem som du har! Gøy at du får det til!
    Jeg tar lett 3 lodd jeg! Liker deg allerede på face! Gleder meg til trekning... Legger igjen link til bloggen da jeg ikke får logget meg på merkelig nok.

    Stor klem T
    http://trinesinterir.blogspot.com/

    SvarSlett
  86. Lykken er å vinne med et lodd, men det behøves nok flere, men med ett blir jeg med, smil! Flott giveaway!

    Bente Hagen, netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  87. ►►► Først og fremst; tusen takk for en inspirerende og koselig blogg =)
    ► jeg liker begge sidene, og har delt link og tipset alle mine 273 facebook venner =)

    ► 3 lodd opp av hatten på meg! =)

    Ha en flott uke!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett
  88. Hei!
    Jeg vil gjerne være med :)
    1 lodd

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  89. Trekker meg 3 lodd og krysser fingrene!
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  90. Jeg er med :D deltar med 3 lodd :D Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  91. Hei :-) ❀✿


    ❀✿ Tusen takk for titten i den nydelige bloggen.
    Vil gjerne være med i trekningen og takker ja til 3 stk lodd. Ha en riktig flott uke!!❀✿

    Mvh Merete
    m-korsg@online..no

    SvarSlett
  92. Jeg prøver meg på 3 lodd jeg:)

    SvarSlett
  93. Hei på deg:)
    Jeg prøver lykken med 2 lodd: en link til deg på min side, og liker på Facebook:) Flotte premier!!
    Ha en flott novemberdag!

    SvarSlett
  94. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  95. Jeg blir gjerne med å feirer med 3 lodd :D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  96. Gratulerer med flotte besøkstall :)
    Jeg tar ett lodd.

    SvarSlett
  97. Hei :)
    Gratulerer med så mange besøk:) Jeg tar 2 lodd.
    Kommentar og delt på FB :))
    anette.gjerald@hotmail.com

    SvarSlett
  98. 1 lodd på meg!:)

    bergecathrine@hotmail.com

    SvarSlett
  99. Hei hei:) Det blir 2 lodd på meg, kommentar og liking av gammelhuset på facebook:)
    Hilsen fra Marie (marie--ml@hotmail.com)

    SvarSlett
  100. Jeg blir så klart med på feiringen Anette :)
    Tror jeg ble nr. 102, så da får vi håpe på det ;)
    Flotte premier da gitt :)
    Spennende ;)

    SvarSlett
  101. Nå har jeg "like" av Gamle huset på Facebook og kommentar her..Blir det ett eller to lodd?

    SvarSlett
  102. Prøver lykken med 2 lodd :)

    Caroline

    SvarSlett
  103. Hei Anette,

    Ubeskrivelig nydelige premier!
    Trekker 3 lykkelodd :)

    Kjempefin blogg (første besøk)

    Lykke til alle sammen!

    Klem <3

    SvarSlett
  104. Vill jätte gärna vara med i din fina utlottning. Jag har länkat = 2 lotter.

    Kram

    SvarSlett
  105. GRATULERER med 200.000 besøkende! herlig! DU har jo sååå flott en blogg atte! :) Love it!
    Jeg er med og trekker to lodd!!

    Klemmer til deg, søta!

    SvarSlett
  106. Skulle laste opp bildet på siden av bloggen, men fikk beskjed om å kjøpe meg mere bildeplass! Det skal jeg gjøre og da ordner jeg det med det samme :)

    SvarSlett
  107. så flott!! jeg slenger meg på å tar 2 lodd!! :) Hilsen sandra_h1@hotmail.com

    SvarSlett
  108. Hei, Kjempefin blogg. Vil gjerne vera med på trekningen, tar 3 lodd :)
    Helsing maibrittri@hotmail.com

    SvarSlett
  109. Super flotte gevinster. 2 lod til mig tak:) Anne Gine

    SvarSlett
  110. Jag är gärna med :-)
    Jag tar TVÅ lotter, här är min blogglänk

    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/november/30-november-giveaway.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvarSlett
  111. Hei! Jeg vil gjerne være med.1 lodd til meg.Kjempefine gevinster.
    Hilsen Hanne Ny
    afrems@online.no

    SvarSlett
  112. Liker Sommerhuset, men liker meg nok enda bedre her, faktisk!
    Håper på 2 lodd i denne fantastiske giveawayen du holder!

    Bente Hagen, netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  113. God formiddag til deg :)

    Det ble to lodd på meg for kommentar og liker Gammelhuset på facebook.

    Hilsen
    Celatrem(att)gmail.com

    SvarSlett
  114. 2 lodd :-)

    Follow your heart and your dreams will come true!

    SvarSlett
  115. Gratulerer til deg Anette! Vil gjerne prøve lykken, den puten var jo sååå skjønn;-) To lodd på meg!

    Klem!

    SvarSlett
  116. Vil gjerne bli med å feire deg og den nydelige bloggen din.
    Fantastiske premier!
    2 lodd takk,kommentar og link
    Klem Anne

    SvarSlett
  117. Blir gjerne med jeg, og tar 1 lodd for kommentar.

    Klem Tanja

    SvarSlett
  118. Hei!

    For noen flotte premier!!!:)

    Jeg prøver meg med 1 lodd:)

    SvarSlett
  119. For noen nydelige premier :)
    Jeg prøver lykken med 3 lodd jeg :) lulle(ætt)123.no

    SvarSlett
  120. Hei!
    Flott blogg og hærlig giveaway!
    Jeg prøver meg med 2 lodd!
    Ha en fin helg videre! :)

    SvarSlett
  121. Gratulerer med masse besøk. Vil gjerne prøve vinnerlykken her da. Så nydelige ting du deler ut. Skal lage en link på bloggen min, Har ikke facebook. Så da blir det vel to lodd.
    Ha ei fortsatt herlig helg :)

    SvarSlett
  122. Så flotte premier og besøkstall! Eg prøver meg med to lodd! Kommentar og link på bloggen..
    Ha ei god helg!!

    Klem

    SvarSlett
  123. superfin giveaway så tar 3 lodd :)

    SvarSlett
  124. Hei Anette :)
    Gratulerer såååå mye
    med besøkstallet ღ
    Nydelig blogg og fine
    gaver du skal gi bort
    Ha en fortsatt fin
    uke, klem fra Mette :)

    SvarSlett
  125. heihei :)
    For en vakker blogg du har :)
    Og så flott giveaway :)
    Her slenger jeg med på med 3 lodd og krysser fingrene :)
    Laget ett liten innlegg i bloggen min her:
    http://swimzy-lykke.blogspot.com/2011/11/giveaway-hos-hvit-romantik.html

    klem fra siv anita
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  126. For en knallfin blogg:)) Godt å ha noe intrs. å titte på når en ikke får sove i senga si pga smerter :(( og pga at d ikke er senga di men det er Radiummen sin seng :((, men men bra tidsfordriv dette :))))) Skal like på fb de to sidene og sender en kommentar her....vet ikke mange lodd det kvalifiseres til, samt dele siden din :)) Uansett så ønsker jeg vinneren masse gratulasjoner og jeg vil fortsatt følge bloggen din fra sykesenga hjemme eller på Radiummen :)) Mvh Rita Anikken (rifrsoer@online.no)

    SvarSlett
  127. Og der var alle tre tingene gjort så da blir det 3 lodd på meg.... Mvh Rita Anikken (rifrsoer@online.no)

    SvarSlett
  128. Hei!
    Har meldt meg på med 2 lodd tidligere,men har problemer med linken,så da blir det 1 lodd.
    Klem Anne

    SvarSlett
  129. Jeg blir gjerne med med 1 lodd. Fin blogg du har! Legger meg som følger.

    Tonje

    SvarSlett
  130. Hei hei, kjempe flott blogg :O)
    Prøver lykken med 1 lodd jeg.
    Lykke til alle sammen!!

    SvarSlett
  131. Så fantastiske premier! Du har en gjennomført nydelig blogg, så ikke rart at du har så mange treff:) Jeg tar 3 lodd, og krysser fingre og tær!

    SvarSlett
  132. Hei.
    Gratulerer med så mange besøkende,en kjempeflott blogg.Fatter ikke at du får tid til alt med 5 barn,du er flink altså.
    1 lodd til meg,nydelige premier.

    laila.tonnessen@norgespost.no

    SvarSlett
  133. Hei og god kveld.

    Blir gjerne med på din giveaway. Tar 3 lodd, krysser fingre og håper jeg blir den heldige vinner av en vakker pute ;-)
    Ha en fortsatt fin kveld! Hilsen J - K

    SvarSlett
  134. JUHU...
    lekre premier.. jeg er med .. 2 lodd.. SPENT* KLEMMER

    SvarSlett
  135. Vil gjerne vere med på din give-away :) Tar 3 lodd (likar begge på facebook, kommentar og skal suse innom bloggen min etterpå å lage til ein link)

    Kjempefine premiar - eg kryssa fingrane!

    Sissel

    SvarSlett
  136. Vill gärna vara med och vinna detta fina. Länkar till dig på min blogg så jag tar två lotter.
    Kram Elzie

    SvarSlett
  137. Heisann!!

    Først vil jeg gratulerer deg med antall besøkende, jeg oppdaget bloggen din i dag og har selvfølgelig lagt meg til som følger, og har vært inne på fb og "liker" begge stedene som var nevnt over her.... jeg har også linket til giveawayen din på den andre bloggen min:http://justinpain.blogg.no/1320945574_hvit_romantikk_feirer.html

    Gleder meg masse til å følge deg videre:-)

    Ha en fin kveld:-)

    Beathe

    SvarSlett
  138. så fine ting du gir bort i din giveaway :D

    Jeg tar med meg 3 lodd(facebook, kommenter og link i bloggen min)

    Ha en fin kveld!
    Gretema

    SvarSlett
  139. Har jo vært inne her mange ganger, men ikke lagt spor - så det får jeg vel gjøre i dag da! Jeg har også hvit, men har blogget mest hage og en super tur til Nepal nå i høst. Men snart dukker sidene mine om hvit jul opp igjen. Du har en superfin blogg!
    hilsen
    www.minminivilla.blogg.no

    SvarSlett
  140. Så flott med 200000 besøkende! Gratulerer så mye :-)
    Jeg ønsker gjerne å bli med på trekningen.
    Tar 2 lodd.
    Line

    SvarSlett
  141. Hei :)
    Deltar mer en gjerne, flott blogg =)
    2 lodd på meg :)
    Ha en nydelig helg!

    SvarSlett
  142. hei hei =)
    denne må jeg delta i..
    2 lodd på meg, ha en flott helg =o)

    SvarSlett
  143. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  144. Så heldig jeg er som oppdaget denne NYDELIGE bloggen ;)
    Jeg tar 2 lodd, også blir jeg selvfølgelig følger ;) Her MÅ jeg jo tilbake ;)

    SvarSlett
  145. Jeg vil vinne!! :) Kjempefin blogg (leser den hver dag), og kjempefine premier!!! :)

    Camilla_r94@hotmail.com

    SvarSlett
  146. Super Giveaway!:)

    Deltar med to lodd jeg da:)

    Følger alle plasser,var jeg fra før!:D

    SvarSlett
  147. Jeg vil gjerne være med, og tar ett lodd.

    SvarSlett
  148. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  149. Heisann!
    Så artig med giveaway! Jeg vil gjerne være med, selv om sjansen kanskje ikke er så stor med så mange håpefulle!;) Men jeg krysser fingrene og tar tre lodd:) (Kommentar, link, og liker på facebook;)
    Kjempeflott blogg! Her vil jeg følge med!:)

    SvarSlett
  150. Hei kjære Anette!
    Gratulerer med mange besøkende. Du har en herlig blogg som det er stor kos og titte innom.

    Jeg hiver meg på med 3 lodd.
    Takker og bukker ;)

    Klemmer fra Mona

    SvarSlett
  151. Hei du!
    Gratulerer så masse med 200 000!
    Jeg frister lykken med to lodd :)
    God helg til deg!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  152. Nydelige premier! Jeg vil gjerne delta med ett lykkelig lodd og drømmer i hvitt heretter, anikris3@online.no.

    SvarSlett
  153. Hei,hei
    Gratulerer med så mye besøk på denne nydelige bloggen:) Jeg vil gjerne være med på trekningen. Tar 2 lodd, liker på fb og for kommmentar.
    Venter spent på for å se om det er lykkeloddet jeg har fått:)

    Vennlig hilsen Merethe L.
    famledaal@hotmail.com

    SvarSlett
  154. Hei! Jeg prøver lykken med 2 lodd :-) Klem!

    SvarSlett
  155. Hei, godt du minnet meg på denne ;)
    Prøver lykken med 1 lodd.
    Nydelige premier.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  156. Eg vil gjerne vera med i trekninga om desse flotte premiane, og tar 3 lodd!

    SvarSlett
  157. Hei på deg,
    jeg tar gjerne 3 lodd :) takk for det!

    SvarSlett
  158. Herlige premier :) prøver lykken og krysser fingrene med 3 hele lodd :)

    SvarSlett
  159. Herlig premie og fantastisk blogg ! Jeg prøver lykken med 3 lodd :))

    SvarSlett
  160. Hei hei=)
    Så nydelige premier - jeg blir veldig gjerne med på give away! Gratulerer med antall besøkende=)
    Trekker 3 lykkelodd, og krysser fingrene for litt juleflaks;)

    Klemmer fra Christine

    SvarSlett
  161. ååå kor fine premiar, søte Anette! ♥

    eg tar 2 lodd! :)

    klem Lina

    SvarSlett
  162. Gratulerer med MASSE besøk på bloggen!!! Prøver lykken hos deg med 1 håpefullt lodd,for det var noen fantastisk fine premier du gir bort:-)Klem:-)

    SvarSlett
  163. Heisann, og gratulere med flotte besøkstall.
    Trekker 2 lykkelodd, og håper på litt flaks..
    Flotte premier..
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  164. Jeg er med :) tar to lodd !! Tvi tvi ;) Klem Cecilie

    SvarSlett
  165. Hei.
    Jeg blir gjerne med og feirer din lekre og delikate blogg med 2 lodd. :)) Gratulerer. For noen herlige gaver.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  166. Jeg vil gjerne være med på denne. Nydelige premier, så jeg prøver lykken med 3 lodd.
    Bloggen din er sjarmerende, delikat og inspirerende.... innom støtt og stadig ♥
    Ha en super dag

    Klem Helene

    SvarSlett
  167. Kjempefine premier. Hadde gjort seg som julegaver til mine kkjære og nære. Vil gjerne ha 1 lodd. :-)

    SvarSlett
  168. Det var flotte perimer, og gratulrere med så mange besøkende!! :D

    Jeg har blitt liker av gammelhuset på facebook, så da blir det 2 lodd på meg :)

    SvarSlett
  169. Jeg slutter meg til gratulantene, og trekker i all beskjedenhet et lite lodd ;o)

    SvarSlett
  170. I'm in! :) Mirjami from www.willawanilla.blogspot.com

    SvarSlett
  171. to lodd :) flotte premier....FLOTT blogg :)

    ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  172. Flott blogg :) jeg prøver meg. Karine-22@live.no :)

    SvarSlett
  173. Så flott blogg og nydelige premier! Jeg prøver meg på to lodd :)
    Silje

    SvarSlett
  174. Herlig blogg, må innom her og hente inspirasjon med jevne mellom rom. er ikke flink til å få til koblingene og følg, men jeg kommenterer og liker på fjesboka. Ha en fin 1 advent helg

    SvarSlett
  175. 1 lodd trekkes og kompliment for fin blogg. Det dufter nyvasket her inne hos deg og den langarma nattkjolen er virkelig vakker. nakadu(att) logstoff. com

    SvarSlett
  176. Hei! :)
    Så fin premie, melder meg på med 1 lodd jeg. :-)

    Katrine_Botn@Hotmail.com

    Mvh Katrine

    SvarSlett
  177. Satse på at æ ikke har meldt mæ på tidligere, men vil gjerne ha 3 lodd hos dæ :) Kan jo ikke gå glipp av så nydelige premia ♥

    krysse fingran å vente i spenning.
    Førjulsklæm Trine

    SvarSlett
  178. Hei !
    Kjekt med Give Away, jeg tar to lodd (kommentar og Like på Facebook)
    Nydelig blogg

    Anita :-)

    SvarSlett
  179. Nydelig!:)

    3 lykkelodd på meg, deler på fb og liker såklart:)

    SvarSlett
  180. Gratulerer med 200000 besøkende! Nydelig blogg, så det er vel fortjente besøk :-))
    Jeg blir veldig gjerne med - 2 lodd på meg.
    Klem fra Line

    SvarSlett
  181. Jeg vil gjerne være med! Har trykket liker på facebook også ;)

    SvarSlett
  182. ♥ Smelt for en nydelig premie og nydelig blogg :) Tar gladelig 2 lodd :o) Gledelig førjulstid til deg og dine and keep up the good blogging ;) hilsen Helene

    SvarSlett
  183. Heisan!!
    Vakre premier og kjempefin blogg!!
    Tar et lodd jeg!!
    klm ingrid louise(lady louise)

    SvarSlett
  184. Hei hei!

    Kjempesøt blogg som jeg selvfølgelig følger. :)

    Superfine premier, så jeg vil gjerne ta 2 lodd. :)

    Klem Charlott

    SvarSlett
  185. Tror ikke jeg har skrevet meg på her.

    Blir gjerne med, og tar 1 lodd.

    Klem Tanja

    SvarSlett
  186. denne blir jeg gjerne med på :-)
    2 lodd til meg ( følger deg på face)

    klem tone

    SvarSlett
  187. Så nydelige giveaways! Synes du har en søt og inspirerende blogg - ønsker deg en hyggelig adventstid!
    Deltar gjerne i trekningen med 2 lodd.

    SvarSlett
  188. Kjekt å være med, nydelige gaver :))

    Klem

    SvarSlett
  189. Ønsker gjerne å være med. Har i tillegg trykt liker på facebook.Mariann gjerdevik@fusi.no

    SvarSlett
  190. Kjempefine gaver :)))
    Hadde vært sååå koselig å vinne en gave til meg i år...hadde virkelig trengt det....

    To lodd til meg :)

    Klem :)))

    SvarSlett
  191. Gratulerer med så mange besøk på bloggen din, hiver meg med og tar ett lodd jeg ;))
    Ha en fin dag !!

    Hilsen Maren i nord !!

    SvarSlett
  192. Artig med feiring, flott blogg, er trofast førlger. Også på face. Ha en flott før juls tid. Hilsen Monika på Hedmarken ;-))

    SvarSlett
  193. Så utrolig fin Give Away! :)
    Helt nydelig!
    3 lodd på meg! :)
    Håper jeg har litt lykke denne gangen da!
    (elinam@hotmail.no)

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails