tirsdag 18. oktober 2011

Gammel Solo kasse, kjekt å ha ! ♥


Er vel ingen hemmelighet at jeg lett faller for gamle kasser, og Solo kassen under bordet her
var ingen unntak. Denne kjøpte jeg på marked i våres. :) Kjøpte kassen uten innhold altså, hihi...
Men plutselig en dag her kom min kjære hjem med en haug av solo glassflasker, da solgte
de disse på Rema. Det var litt moro da, selvom denne kassen egentlig skulle brukes til noe annet. 
(Brusen skal drikkes opp etterhvert altså, og da skal denne kassen fylles med tekstiler)


Mangler fortsatt litt dilldall på rommet til Madeleine, det skal bla henge bånd på hyllen
over bordet. Og vår designerspire har fått sin etterlengtede symaskin, samt en råtøff stol
som jeg skal vise dere siden. ;) Bilderas kommer når jeg får rotet meg til å ta bilder, og det
er viktig at det er ordentlig dagslys der når bildene blir tatt. Også var det denne tiden da...

Tusen hjertelig takk for alle de fine kommentarene i innlegget Pink Party under her, veldig
koselig med så mye positiv respons ! :) Nå nærmer det seg 200 000 besøk på bloggen min, og
dette skal feires med giveaway. Sponsoren denne gangen er Gammelhuset, og jeg kan
garantere at premien er fin ! Så da er det bare å følge med framover om du ønsker å delta. :)

 Ønsker deg som titter innom en super høstdag videre ¨


 

18 kommentarer:

  1. For en tøff solokasse! Er ganske svak for trekasser selv, er så fint å gi litt mer liv i huset :) Gleder meg til bilderas!
    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  2. Er klar for bilderas - venter i spenning;))
    Den "ginen" passer så godt inn altså, kunne gjerne tenkt meg en sånn.
    Solokassa var knallfin!!
    Strålende torsdagskveld ønskes herfra.
    Klem

    SvarSlett
  3. Stilig med slike kasser. Var litt ekstra artig med solo-merket på :) Har aldri sett det før! Gleder meg til å se hva du har funnet til Give Away!

    SvarSlett
  4. Så TØFF kassen var!
    Og kult med små "gamle" Soloflasker;)
    Blir nok veldig stilig med stoffer i og ♥
    Heødig hun er, designerspiren din, som får et sååå fint rom!

    Ha en fin kveld;)
    Gleder meg til bilderas av rommet etterhvert!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Hei!
    Ja sånne gamle kasser får man aldri nok av... Kjempestilig med de flaskene da!!!
    Gleder meg til give away ;)

    Klem Anette

    SvarSlett
  6. SÅ flott rommet hennes altså! Både mor og datter har super smak! Og kassen med soloflaskene i var kjempekul:-)

    Håper N hadde en super bursdag! Her var det en fornøyd og sliten liten jente som la seg tidlig. Tar på å ha bursdag;-)

    Jeg er epleklar for nytt treff:-) Kanskje vi skulle hatt et felles lite juleverksted vi bloggedamer?! Eller vet du om noen julemarkeder eller slikt som vi kunne gått på? Hadde vært koselig å sett deg før jul ihvertfall så det må vi få til, enten du har tid eller ei, hihi ;-)

    Mange klemmer til deg søteste Anette!

    God tirsdagskveld, klemmer!

    SvarSlett
  7. Så fint rommet var, og innlegget under, wow, så aldeles nydelig du har ordnet det.

    Ha ei fortsatt herlig uke

    Klem Bente

    SvarSlett
  8. Hei på deg.

    Så kul kasse da, ser jo ut som soloen er gammel å. Hihi

    Koselig rom. :o)))

    Klem Simone

    SvarSlett
  9. So flott kasse!!! Kan brukast til so mangt desse kassene...artig med solo-flasker i;)

    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  10. Hei skjønne Anette :)
    Jeg bare ELSKET det forrige innlegget
    ditt ღ så nydelig og søtt... herlig
    Kjempefin kasse du har her også, og
    så herlig med solo da ღ min favoritt :)
    Ønsker deg en fortsatt fin dag, stor
    klem fra Mette :)

    SvarSlett
  11. Gamle trekasser får en ikke for mange av nei..
    ha en fin dag
    klemklem

    SvarSlett
  12. Så flott trekasse, du har.Syntes det var tøft med soloflskene i. Ha en fin dag. ps...har du lyst å bli med på min give away, som eg har nå??

    SvarSlett
  13. Kjempestilig kasse MED innhold!! Blir man tørst når man syr er det bare å leske seg :)

    Ser frem til bilderas - jeg vet hva det vil si med lysforhold når man forograferer, begynner vel å bli litt vanskelig her i Lofoten snart....

    Onsdagsklem fra Perlemor :)

    SvarSlett
  14. Veldig fin gammel bruskasse! Så lekkert rommet hennes har blitt!!!

    Håper du har det bra vennen! Her er vi syke nesten hele gjengen, men det er ingenting verre enn at det lar seg fikse med antibiotika og ro. Blir litt tid til bloggrunder da, og det er jo koselig!!!

    Ha en super dag!
    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  15. Heisann:)
    Råflott trekasse...og så tidsriktig det ble med Solo glassflasker oppi:) Samler på gamle trekasser selv, og bruker de til oppbevaring og pynt:)

    Ønsker deg en finfin dag:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  16. Rommet er jo bare kjempe nydelig:0)
    Kassen var råtøff.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  17. Gøy at de gamle flaskene er kommet igjen, da. Passet perfekt i den kule kassen din.
    Like it!
    klems

    SvarSlett
  18. Kjempe flott, Anette vennen! Herlig solokasse! Love it! God helg, søta :)

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails