torsdag 13. oktober 2011

Pink Party ♥

I sommer hadde Madeleine bursdag, men feiring med venninner hadde hun først nå
forrige lørdag (8 oktober). Og hva passer vel bedre enn et Pink Party nå i oktober, og
da tenker jeg selvfølgelig på Rosa Sløyfe Aksjonen som arrangeres denne mnd.


Rosa "drinker" rosa kaker, pynt og godteri og alle jentene skulle ha på seg noe rosa
 selvfølgelig. Disse "drinkene" er rett og slett 7 UP (sitronbrus) og litt konditorfarge,
og i tilegg hadde vi kjøpt Rosa fransk lemonade for anledningen.



Mmmmm, masse rosa godis. Og lik sin mor elsker Madeleine macroner, og vi var
så heldige å få kjøpe en eske med 100 macroner til innkjøpspris. Ellers på menyen var
det rosa cupcakes, jordbær dyppet i sjokolade, og kylling salat m/olivenbrød til.



Jentene koste seg med film, quiz og skravling, og alle hadde stæsjet seg opp og var
kjempefine ♥ Og jeg skulle egentlig tatt flere bilder av rosa pynt og rosa fjortis datter,
men vi ble kastet ut slik at de skulle få være alene et par timer. ;)



Og bursdagsbarnet glemte helt å ta bilder under all moroa, jaja... Men det ble en
vellykket rosa fest, og alle koste seg. Hvis du vil ha en Rosa Sløyfe banner på bloggen
din slik jeg har, kan du gå inn her eller trykke på banneren på høyre side. Du kan også
sende en sms med ROSA til 2277 og gi 50 kr, alternativene er mange.

Ønsker deg som titter innom en god og fin dag 




43 kommentarer:

  1. Så lekkert! Tenker jentene koste seg veeeldig!
    Ha en fortsatt god kveld!

    Klem Siri

    SvarSlett
  2. Men gud så underbart du dukat upp!!
    ser helt fantastiskt ut!!
    Det kommer att bli en dunderdag/kväll för dottern! :)

    Kram Tina

    SvarSlett
  3. Så lekkert! Du er kjempeflink Anette, virkelig kjempe-kjempe-flink:-)

    Tenker Madeleine ble fornøyd med festen, du har nok imponert venninnene også tenker jeg;-)

    Smart med konditorfarge i brusen, det tipset skal jeg huske. Snart 3års dag her i huset, rosa er topp for en treåring også!

    Flott klokke under her, skal ta en titt på den butikken nå. Kan ikke huske å h vært inne på de nettsidene før så kjekt med tips!

    Mange gode klemmer!

    SvarSlett
  4. Så flott du har laget til:)

    Du har et nydelig hus også!!! Mange gode ideer her hos deg for en som pusser litt opp og skal få detaljene på plass:)

    Klem Mari

    SvarSlett
  5. Hei søte du!
    For en flott pinkparty, herreminhatt så gjennomført!
    Så lurt med litt konditorfarge!
    Skjønner veldig godt at bursdagsjenta di koste seg!! Hipphurra!!!

    Bildene er som tatt ut i fra interiørblad!

    klem Bodil

    SvarSlett
  6. Ser at det er flere enn meg som er glad i rosa :) Hadde sambo tillatt rosa pynt ville det sett ganske annerledes ut her, ja! Hehe. Hadde jeg fått noen rosa bursdager da jeg var liten ville jeg kanskje kommet over det :p

    SvarSlett
  7. Så lekkert :) og ikke minst smart å farge brusen med litt konditorfarge :) kjekt.

    SvarSlett
  8. Hei vennen!♥
    Sååååå lekkert! Flinka! Håper hun hadde en super feiring! Jeg vil også ha rosa bursdag!

    Håper du har det bra! Har vært litt lite engasjement fra min side her inne, men du vet jo grunnen til det...snart helt i mål.

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  9. Wow, for en fantastisk flott rosa bursdag! Her kunne jeg glidd rett inn - hi, hi. Nydelige etasjefat med de deiligste herligheter. Utrolig flotte servietter du har brettet, imponerende! Og makroner, mmmmm.

    Ha en fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  10. Stilig med pink party (jeg skrev også om det i dag)... kan tenke meg jenta ble fornøyd ;).
    Klem Madelén

    SvarSlett
  11. Sååå fint pyntet! Ingen tvil om at dette er en tennåringsdrøm av ett selskap :)

    Heeeerlig!

    Ha en fin kveld.
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  12. Oioi, så lekkert da;)
    Flink og stelle i stand du ♥
    Tipper de hadde det kjempestas;)
    Lurt med konditorfarge i sitronbrus;)

    Håper alt er bra med dere;)

    Klem Line

    SvarSlett
  13. Wow!!

    Så fint du har pyntet for jentene,tenker de hadde en perfekt dag:)''

    Nyt kvelden:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  14. MMM.. Så koselig, her ville jeg feiret min dag og =)

    Klem

    SvarSlett
  15. Hei!
    Så herlig pyntet festbord- tenker jentene storkoste seg!! "Drinkene" ser jo supergode ut ;)
    God helg da :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  16. God kveld. :o)


    Åh så søtt det var da, skikkelig fint. Ellers så mye fint på bloggen din da. :o) Ser du handler av Fru Nielsen, det er ei venninde av meg som jeg driver å pusser opp gamle møbler sammens med. ;o) Jeg legger deg til på bloggrullen min jeg.

    Ha en god natt.


    Klem Simone

    SvarSlett
  17. Å kjære deg Anette så flott!! Vart skikkelig imponert :)
    Tipper jentene var superfornøgde :)

    Ha en flott weekend :)

    Klem

    SvarSlett
  18. Såå nydelig! Fantastisk flott:)) Rosa er bare så lekkert. Du er superflink til å pynte:) Klem Ellen.

    SvarSlett
  19. Fantastisk fint!:D Skal så absolutt ha en rosa fest i nærmeste fremtid;D Tipper jentene koste seg supermasse:D

    SvarSlett
  20. Så flott opp dekking, og nydelig pyntet.
    Kan tenke meg att jentene hadde det super trivelig her.

    Ønsker deg en trivelig fredag.

    Klem

    SvarSlett
  21. Wow herlig rosa party da, det må vel passe perfekt for en fjortiss:) prinsessa i huset sa at slik ville hun også ha, og var helt overbegeistret når hun så bildene:) ønsker deg en fin fdag og ei riktig god helg. Klem

    SvarSlett
  22. Så lekkert! Kan tenke meg at du hadde ei meget fornøyd datter.
    Blir rosa bursdag hos oss i desember, og tror de søte 5åringene må få slike søte stettglass + julebrus som forvandles til minnies bringebærbrus... hehe

    Ha en flott dag

    SvarSlett
  23. utrolig herlig lekkert dekket bord, til å bli i godt humør av. Hos meg blir det kun rosa når min egen bursdag feires ;-)

    SvarSlett
  24. Herlighet for et flott dekket bord, å så mye "fint" å spise da!!!

    SvarSlett
  25. WOW WOW!!:)Jammen lekkert dekka:)

    SvarSlett
  26. For et fantastisk bord! Og det høres ut som det har vært en perfekt og vellykket bursdagsfeiring også ;-) Utrolig vakker pynt og så utrolig mange herlige, delikate godsaker. Nam! Lekkert, lekkert, lekkert - og søtt ;-)

    Ha en super kveld!

    SvarSlett
  27. Hvor ser det bare flot og festligt ud.

    Ha´en dejlig aften.

    Knus Susi

    SvarSlett
  28. Anette! Du er bare fantastisk flink! :) Kan tenke meg jentene koste seg masse, masse, masse!!!
    Du og du så flott dette var!

    Ha en nydelig helg!
    Klemmer fra Solveig!

    SvarSlett
  29. Så lekkert, Anette! Virkelig en heldig jente, og ser for meg at de koste seg max! :)
    Perfekt med rosa fest, du er så flink!

    Takk for at du legger igjen søte spor inne hos meg, det setter jeg veldig pris på;)
    Stor klem!

    SvarSlett
  30. så superfin dukning vart alldeles betagen..VACKERT,SÖTT & SNNYGGT.
    kram

    SvarSlett
  31. WOW sååå kult også i rooosa!Så flink du er til å stelle i stand å finne opp ideer til å lage i stand !Så flink !!!Håper formen din er litt bedre?
    Tusen takk for så koslig innlegg i bloggen min.Det er klart du kan kjøpe noen gavelapper/tags av meg eller noe annet hvis du ønsker!Ønsker deg og dine en fin helg!

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  32. Kjære Anette;)
    For en lekker blogg du har! Forguder den Hjemmet ditt er rene oasen av kjærlighet og delkat interiør- superfan!
    Jeg kan se konsollbordet mitt (♥tihi er jo det nå♥
    ) på det første bildet ditt! Jeg elsker det! Alle som har vørt innom kommenterer det.Du får si fra nestegang du skal selge noe, jeg er et lett bytte for dine lekre ting. Hils søte søte Dino.
    Klem Trine ♥

    http://trinesinterir.blogspot.com/

    må legge igjen bloggadressen min får ikke logget meg på her...

    SvarSlett
  33. Fantastisk vakkert!! Nydelig rosa fest du har laget! Du er bare utrolig flink med detaljer, og dette kledde ditt skjønne hjem utrolig godt:) Ser nå at det er lenge siden jeg har vært her inne og jeg har gått glipp av mye fint!
    Håper du har det bra og nyter helgen!

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  34. Så lekkert du hadde pyntet, tipper jentene storkoste seg!! Smart med konditorfarge i brusen...det skal jeg huske på selv en gang..hihi..

    Ha en fin søndagskveld, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  35. Helt utrolig nyyyydelig vennen ♥ dån!
    Be meg gjerne på en sånn rosafest en dag ♥

    Ønsker deg en super ny uke:):)

    Klemmer fra meg ♥

    SvarSlett
  36. Åhhh, så FINT! Kunne du kommet og laget bursdagsselskap for meg også, jeg fyller tross alt 40 neste år! ;)

    GOD søndag ønskes!

    SvarSlett
  37. HEI.
    LEKKERT. SKIKKELIG FEMINIMNT OG LEKKERT. SLIK JENTER VIL HA DET.
    FANT NETTOPP BLOGGEN DIN. LAGT MEG SOM FØLGER.
    KLEM TOVE

    SvarSlett
  38. Dette er jo rett og slett drømmebursdagen! Så fin!:) Ble helt betatt her nå. Dette skal jeg absolutt bruke til inspirasjon når min jente blir litt eldre:)

    Stor klem

    SvarSlett
  39. Å, så herlig! Jeg er veldig glad i rosa:) Bra tips med konditorfarge i brus, ble så flott farge. Og du har en utrolig koselig blogg! Legger meg til som følger. Klem Tina

    SvarSlett
  40. Så fint det var :D Hærlig med rosa ;)
    Klem Tove

    SvarSlett
  41. Heltskjønnt! Jentene mine elsker det - og de har feiringer for tur! Blir nok rosa-party her også.. Takk for tips :)

    Og rommet til Madeleine er bare nydelig!! Flink er du/dere :)

    Ha en skjønn aften - og god bedring med skuldrene dine!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  42. fantastisk lekkert! Masse inspirasjon til lillemor som skal ha selskap;)
    TAKK!!

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails