mandag 10. oktober 2011

Fru Rosas Landhandel ♥


For en tid tilbake var jeg så heldig å vinne denne vakre klokken inne hos Fru Rosas Landhandel
Avgjørelsen ble tatt, og klokken har nå blitt hengt opp på rommet til Madeleine. Jeg skulle
jo vist dere flere bilder av rommet hennes for lengst, men treg som jeg er har jeg enda ikke
fått tatt ordentlige bilder der inne. Men det kommer etterhvert altså, tro det eller ei.


Men noe jeg har tatt bilder av er den rosa festen Madeleine hadde i helgen, og dette
skal jeg vise bilder av, og fortelle mer om i neste innlegg. Det ble en lang pause på meg
fra bloggen, over en uke faktisk. Siden siste innlegg har vi hatt høstferie med div aktiviteter,
flere bursdager, maleprosjekter, omgangsyke/matforgiftning og andre festligheter. Må
innrømme at jeg er litt sliten, men barna har kost seg de, og det er det viktigste.

Nå kjenner jeg på kroppen at det er høst, og i skrivende stund er det 5+ grader ute.Vil
ønske alle som titter innom en nydelig høstdag uansett hvor du befinner deg !

Ta en tur innom nettbutikken til Fru Rosa her.

15 kommentarer:

  1. Å herregud. Ikke rart du er sliten <3 Jeg sender dem jeg heller. Jeg vet at jeg skal på shopping på fredagen men resten av gjengen som er med er nok ikke like interessert i verken interiør eller bloggedamer. hi- hi. Det blir litt mer sånn H & M faktor den dagen. Ikke noe galt med H& M men i flere timer kan det bli riktig så galt. Jeg må legge opp en shoppingrute der butikkene jeg vet kommer til å slå ann ligger ved siden av slike butikker jeg liker. Blir nok noe fint på mor også vil jeg nå tro. Jeg har jo flere timer på meg mens de valfarter H & M i det minste. Ha en fin fin dag. Klokken er nice. Kunne hatt en slik på stueveggen min. Send meg adressen i innboks og drit i pengene. Du har bare godt av å få i deg noen " søtsaker" etter alt det dere har vært igjennom den siste uken ;)

    SvarSlett
  2. Kjempefin klokke☺ Ser ut til å passe supert inn på Madeleine sitt rom☺
    Uff, høyrest ut som du har hatt nok å styre med ja! Lov å vere sliten då! Håpe det roa seg etterkvart☺

    Ha ein fin dag

    Klem M♥

    SvarSlett
  3. Så flott klokke!
    Jeg skal tilbringe formiddagen i senga med den bærbare PC'n og en god film tenkte jeg :-) Ordre dra Bustemannen, hihi. Ellers er det absolutt høst her også, og i går fyrte vi i ovnen hele dagen. I grunnen litt koselig også :-)
    Ha en flott høstdag! Gleder meg til neste innlegg ;-)

    SvarSlett
  4. Herlig bilde...love it:)
    En finfin dag og ny uke til deg:)

    Klem Marianne

    SvarSlett
  5. Klokken passet perfekt der da :) Håper denne uken blir litt roligerer for deg!!!Huff....
    Hr ligger snøen langt nede i fjellene og om kveldene er det glatt på veiene...Liker det ikke!
    Klem Tove

    SvarSlett
  6. Heldige deg! :) den var superkul!

    ha en fin dag :)

    klem/lisa

    SvarSlett
  7. Nydelig rom! Misunner deg virkelig den klokka der:)

    SvarSlett
  8. For et nydelig rom! Jeg har klokkedilla, og denne bare elsker jeg!
    Høres ut som du har mer enn nok å styre med, håper denne uken blir litt roligere;) Husk å ta vare på deg selv!

    KLEM

    SvarSlett
  9. For en fantastisk fin klokke!! Gleder meg til å se mer av rommet :D Uff ja høsten er nok her. Vi var godt innpakket i alt mulig på turene i helgen. Og julesnopet er i butikken, da vet man det er høst. Hehe :D

    SvarSlett
  10. Fin blogg du har!

    Jag lägger till dig i min blogglista

    Kram Linda

    SvarSlett
  11. Hei!
    Ja noen ganger skjer alt på en gang... Pes!
    Fine bilder og fin klokke :)
    Du får prøve å slappe litt av da :)

    Goklem :)

    SvarSlett
  12. Hei Anette=)
    Nå har jeg kost meg med flere av innleggene dine!
    Har hatt litt og ta igjen her så jeg. Håper det går bra med deg etter høstferien og alt dere har vært igjennom på en uke. Noen ganger så inntreffer både det ene og det andre som ikke er med i planene. Godt for alt en ikke vet.

    Du er i mine tanker og jeg kommer snart på besøk igjen.

    Klokken var jo bare digg, heldige Madeleine ;)

    Ha en fin dag Anette!

    Gode klemmer

    SvarSlett
  13. Hei vennen ♥
    Datteren din må ha det fineste og sarte rommet :O) Utrolig fint er det :O) Den klokken var fantastisk. Så heldig du var :O) Her går det i ett om dagen og litt mindre tid til blogging nå som er i jobb igjen.

    Håper alt er bare fint med deg og dine!

    Carinaklem

    SvarSlett
  14. Hei på du, vennen!

    Uff, ikkje rart du e sliten etter ei sånn veka...ein ting kjem so sjeldan aleine..håpe de e bedre alle no.

    Kjempe flott klokka, på eit kjempe fint rom :)

    Ønske deg ei finfin veka!

    Klems frå Christine

    SvarSlett
  15. For en herlig klokke! Den passet jo perfekt over sengen og i nærheten av den skjønne ginen. Kan tenke meg Madeleine er superfornøyd med rommet sitt ;-)

    Det høres ut som du har hatt en hektisk uke med mye mys og litt tråkige ting. Håper formen deres er bedre.

    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails