onsdag 3. mars 2010

Sniktitt ! ♥

Her får dere en sniktitthva  en av de som ble medcupcake utfordringen får av meg. ♥  En nydelig Greengate matboks i vårlige farger,  og 2 søte påskeegg som også er fra Greengate. Syntes dette var en passende gave som det er vår i luften og vi nærmer oss påske ! ♥ Håper gaven faller i smak ! :)


Nydelige farger og detaljer, trykk på bildet for å se nærmere.  Eggene kan åpnes. :)


Nostalgisk matboks, syntes den var så søt så måtte ha en selv også ! ♥


Denne skal jeg bruke flittig til sommeren når jeg er ute på tur med de minste. :)

Det blir trekning til fredagfølg med fredag kveld ! :)

Har også fått et nydelig bidrag via mail til denne cupcake utfordringen. Ei jente uten blogg som har laget disse herlige cupcake/muffinsene til sin nevø i anledning av hans 12 års dag. Denne flinke jenta heter Marit Susanne, og er søsteren til Chatrine med den flotte bloggen
http://www.chatrinesliving.com/ mulig du allerede har sett  disse herlige
muffinsene der. ♥


Tusen takk til alle som ville være med, veldig koselig syntes jeg ! ♥ Gøy å se de fine bidragene.  Håper det er flere som vil være med på neste utfordring når den kommer ! ;) Husk trekning fredag kveld, lykke til alle sammen ! ♥

Her har det vært travelt og lillegull er fortsatt syk. Så mye av dagen har bestått av bæring, trøst og kos. Thea er litt bedre enn i går så håper hun er enda bedre i morgen. ♥

Ønsker alle som titter innom en hyggelig kveld ! ♥


23 kommentarer:

  1. Tror du JEG angrer meg nå for at jeg ikke har vært med på utfordringen?? Heldige vinner!! Jeg har enda ikke blitt bitt av greengate dilla som jeg ser mange bloggere har, men når jeg så denne ble jeg litt inspirert til å kikke innom nettsiden deres altså.... skummelt!!

    Du er så flink vennen!

    God bedring til Theamor, håper hun blir fort frisk!!

    Klem

    SvarSlett
  2. Sier som amen over...angre angre. MEN på den annen side,når jeg ser slike flotte skjønner jeg jo at mine hadde blitt en artig humorgreie!!
    Flott utfordring!!
    klem

    SvarSlett
  3. Det var flott gave!!!!:)god bedring i heimen:)

    SvarSlett
  4. Hei, takk for koselig hilsen på bloggen min. Det varmer:-)
    Utrolig koselig det var her inne, liker stilen din! Både gaven og muffinsene fristet veldig.

    Ønsker deg en god natt!

    SvarSlett
  5. Åååå så fiiine gaver:) Elsker GG, men har enda ikke noe derfra! Jammen på tide å dra på shopping med tulla *tidlig krøkes vet du* hihi...

    Søren at jeg ikke rakk å være med altså....

    Klemmer til deg:)

    SvarSlett
  6. Så herlige gaver!!♥
    Heldig den som vinner dette!
    Ønsker fortsatt god bedring og prøv å slappe litt av mens du kan!

    Godbedringsklem Anki

    SvarSlett
  7. Åh ♥ Herlige gaver Anette!! Flink du ♥
    Da er det bare og x fingrene da, og være glad man var med:o))

    Hvor har du kjøpt de eggene?

    God Natt!

    Klem Line

    SvarSlett
  8. hej
    så vackra saker du fått...härliga färger..precis som dina cup cakes =)
    kram pia

    SvarSlett
  9. Åååå!sååå herlege gåver♥Flinke deg♥
    Tusen takk for gode ord frå deg♥Du gjer meg glad☺☺
    God bedring til lisje prinsessa di♥
    Ønskar deg ein fin dag☺
    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett
  10. Ååh så fine gaver:) GG har jeg også fått dilla på i det siste, etter alle fine blogginnlegg med nydelige GG saker.

    Jeg fikk kommet meg på kremmerhuset og kjøpt meg lilla muffinsstativ, tuuusen takk for tipset:) De har jeg gått rundt og håååpa at de sku få inn:)
    Og tuusen takk for omtale i bloggen din, nå ble jeg inspirert til å fortsette med min nye hobby, muffinsbaking:)
    Har blitt noen, hehe:)

    -Marit Susanne

    SvarSlett
  11. Hei, bare jeg som titter inn og ønsker en fin dag♥
    Håper lillan er bedre i dag♥

    Stor klem Anki

    SvarSlett
  12. Hei!

    Åh, så fine Green Gate ting!!! Jeg elsker Green Gate!!! Veldig glad jeg er med i trekningen! Krysser fingrene!!!

    God bedring til lille Thea! Det er tungt når de små er syk!!!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  13. oi..For noen muffins...♥gomle♥
    Den rosa på høyre side her var jo helt nydelig..

    Vil takke deg for super søte ord inne hos meg, varmer ♥ mitt:) *søta*

    Nydelig side du har her, hit kommer jeg nok veldig snart igjen*smiler*

    Lnsker deg en herlig kveld videre vennen.

    SvarSlett
  14. Nydelig premie-har de eggene og de er bare lekker!!

    Heldige den som vinner den :-)

    Klem til deg!

    SvarSlett
  15. Den boksen var jo til å spise opp...

    SvarSlett
  16. Hei hei!!
    Såååå fiiine premier du har kjøpt.. Glad jeg faktisk var med! Jippi! Hehe... Matboksen var såå sjarmerende og frisk! Kjenner jeg er spent på trekingen.. Du får be sønnen din trekke meg, hihi*
    Håper lille snuppa er enda litt på bedringens vei imorgen, er ikke greit når de er så små og syke.. Stakkars.. Håper du får tid til litt annet også da;-) Håper du har en koselig kveld. Klem fra meg!

    SvarSlett
  17. Hei Anette
    Hvordan går det med Thea-lille? Mener jeg leste en plass at det var feber på henne. God bedring til gullet..

    Og du - takk for de alltid hyggelige kommentarene du legger igjen hos meg:-)

    Sofie er 8 måneder i dag!! Tenk - 8 måneder, synes tida har gått så fort. Herlig alder nå, ingen vilje (som lager kaos for mamma), babler og er fornøyd, beveger seg passe sakte fremover....

    Kjempefine premier du har i konkurransen din - vårlig og søtt. Jeg har faktisk bare 2 GG kopper, Husbonden syntes nok de var i overkant søte;-)

    Ha en fin kveld videre, din kveld er vel akkurat startet. Vi andre går snart inn i natta vi... Nattesnuppa:-)

    SvarSlett
  18. Åh, for en utrolig nydelig matboks!!! Den var himmelsk!:)
    Angrer på at jeg ikke har vært med! Vet du om en nettbutikk som selger?:)

    SvarSlett
  19. for en nydelig gave, Anette :) heldig vinner!!! muffinsene var kjempesøte! :o)

    Masse god bedring til lillesnuppa di! Håper at dere andre holder dere frisk :O)

    kos dere masse i helga, kjære venn :)

    klem fra Lisa

    SvarSlett
  20. For en flott premie! Synd jeg ikke fikk med meg dette....

    Ha en fin fin helg!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  21. Hei frøken, så godt å høre att lillemor er friskere!ღ
    Takk for din herlige hilsen hos meg, så godt å høre!
    Ja, meleriet har jeg malt selv, det er ikke helt klart (ser alltid ting som kan endres hi hi)
    Nå får det henge der til jeg får tid å fikse det *ler*
    Ønsker deg en fatastisk herlig helg!! ღ

    God klem fra
    Anki

    SvarSlett
  22. Hei☺ Kom over bloggen din via ein annan, kjempefin blogg!!
    Og ein perfekt premie du gir vekk her, herlege farga☺

    Hadde eit spørsmål...ser i headeren din at du har lyst malt tregulv..lurte på ka slags farge det er? Vi skal male eit tregulv, kanskje i helga, og har enno ikkje klart å bestemme meg for farge :o/ Lurer på latte eller ein lys lys grå.. Har du merka noko til gulning på gulvet? Vi snakka med ein i ein malebutikk som sa at kvite/lyse gulv hadde lett for å gulne, spesielt under møblar, tepper osv..

    Håpe du får ei fin helg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  23. mmm, blir så innmari sulten av alle de herlige cupcak'ene rundt her, dere er kjempe flinke! For en flott gave til vinnern også. Koselig at du ville følge bloggen min og takk for koselig kommentar:-) ønsker deg en strålende helg, kos deg!

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails