tirsdag 16. mars 2010

Prismelysekrone og takrosett ! ♥

Jeg har omsider fått meg lampe i taketsoverommet, foreløpig har jeg bare hatt bordlamper der. Fordi soverommet er ganske lite har jeg valgt en liten og søt prismelysekrone. ♥


Erjakt etter en takrosett til soverommet og stuen, men det er jo mange forskjellige typer. Har sett inne hos landromantikk og lunehjem, og mange fine her også. Vet du om noen andre nettbutikker eller butikker i Oslo/omegn som selger takrosetter ? Veldig stor variasjon i prisene også, og har ikke lystnoe som er altfor dyrt siden jeg skal ha 2 stk. De har vel kanskje noe på byggeland el, så kan jo sjekke der også. ;)


Er jo så mange nydelige takrosetter, og blir nok veldig vanskelig å velge. Takrosettene på bildene over her er veldig rimlige, men disse er fra en svensk nettside: http://www.bygghemma.se


Er i hvert fall veldig fornøyd med min lille søte lampe, men tror det blir veldig fint med en takrosett. ♥ Dessuten er taket litt ujevt/stygt der lampen henger,nok en grunn til å anskaffe seg en.  ♥

I dag fikk jeg en dårlig start på dagen og føler meg nå veldig utladet. Blir nok ingen stor bloggrunde i kveld, men kommer sterkere tilbake i morgen ! ♥

Ønsker alle som titter innom en hyggelig kveld !  Og tusen takk for alle gode ord dere legger igjen !

Glemte en veldig viktig ting, lampen er kjøpt hos Boligfryd og merket er Bloomingville.



22 kommentarer:

  1. Var kjempe fin den lampen din.. :)
    Håpe du får brukt kvelden & natten til å ladet batteriet igjen.
    Ha en vidre fin kveld.
    Klem fra Christina

    SvarSlett
  2. Wow Anette, den lampen var lækker:o)) Flotte rosetter du viser og, det er så stilig med slike ♥
    Så leit og høre at dagen startet dårlig for deg!! Håper du får en god natts søvn, og at morgendagen blir myyyyye bedre ♥

    En ekstra god klem til deg i kveld, min venn ♥

    Line

    SvarSlett
  3. Nyyydelig lysekrone, vi har lignende på toalettet.. ja, toalettet :) Stilig med slike rosetter også, jeg har desverre ingen tips på hvor man kan kjøpe det.

    Skal begynne på kjolen til snuppa di en av dagene... Gleder meg til det :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempe nyyyyydelig lampe du har fått kjøpt deg.Heldigris,hihi.
    Får håpe du har fått en bedre kveld enn du hadde før idag.
    Jeg har har vært på 6mnd kontroll igjen idag på mamografi og ultralyd og fått beskjed at jeg er frisk.Veldig glad for det.
    Nå må jeg lage kort igjen,hihi.

    Tar gjerne en trilltur med deg,når det blir litt mildere og bart ute.

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  5. Heihei min gode bloggvenn...
    Håper kvelden har vært bedre enn starten på dagen*
    Lampen din er kjempe lekker! Kan du gi meg et hint om hvor den er fra? Kunne tenkt meg en sånn på frøken snupp sitt rom - om den ikke er for dyr;-)

    Takrosett er lekkert* Jeg vurderer å få det i stuen, men der har jeg panel tak, blir det feil med rosett da!? Jeg så noen fine og billige på star maling i Lier, er jo et stykke unna Oslo da. Men det var ihvertfall priser som var veldig overkommelig!

    Slapp av ikveld - også ønsker jeg deg en bedre dag imorgen*
    Mange klemmer fra meg*

    SvarSlett
  6. Nydelig lysekrone - jeg skal nok finne meg en riktig flott en den dagen vi skal tenke lamper på Lunheim, men det er leeenge til...

    Håper du får deg en riktig god natts søvn & at onsdagsmorgenen blir bedre....

    Klem & kos

    SvarSlett
  7. Den var lekker, ikke for stor og ikke for liten. Og med takrosett blir den nok prikken over i'en. Håper du finner en som passer både i utseende og pris. Begge disse var lekre og jeg ville hatt problemer med å velge en.

    Håper morgendagen bringer ny energi med seg.

    Klem fra Mona C♥

    SvarSlett
  8. Kjempe fin lampe, hvor har du kjøpt den?
    Takrosett er utrolig fint, men de fleste jeg har sett på ulike nettbutikker er så innmari dyre....

    Nå er det natta her i huset.
    Nattaklem C.

    SvarSlett
  9. nydelig lysekrone! skikkelig romantisk på soverommet da!
    ha en fin dag
    klem Tove

    SvarSlett
  10. NYYYYDELEG!!!!
    Ønsker gode deg ein god dag♥
    Klem frå Astrid☺

    SvarSlett
  11. Hei
    Håper du er bedre dag i dag:))
    Lysekronen var nydelig.
    Jeg har sett de har takrosetter på obsbygg til en billig penge.
    Klem

    SvarSlett
  12. Er det ikke herlig at vi kan inspirere hverandre da?? Nydelig lampe,ønsker meg ne på sovefommet jeg og...
    God bedring i huset!!
    klem

    SvarSlett
  13. Uff da, stakkars dere, ikke moro når man er syk selv og må ta hånd om en liten tass! Ønsker dere begge to riktig god bedring! Håper dere blir fort friske!!
    Så nydelig lampe!! Blir sikkert flott med en rosett, jeg har kun sett de hos Lunehjem, men det finnes sikkert flere .)
    Fint om du finner noen andre, for jeg vil ha flere jeg også hi hi .)
    Takk for din herlige hilsen, jeg skal sende deg en mail jeg ang malerier :)
    Ønsker deg en fin dag, så fin som det lar seg gjøre :) Stor klem Anki (godt å bli bedre nå ja)

    SvarSlett
  14. Hei:)

    For en nydelig blogg du har. Har vært her inne ein gang tidligere husker jeg, men nå legger jeg deg til lista mi, så da kommer jeg gjerne tilbake:)
    Nydelig lampe! Og det blir nok fint med takrosett også!

    Ønsker deg en flott dag
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  15. Kjempefin lampe!! Nydeleg!! Kjøpte meg Ikea si lysekrone i går og gleda meg til å henge den opp på gjesterommet☺
    Lykke til i jakta på takrosett-er veldig fint☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  16. Den var LEKKER altså! Og det kommer til å bli helt fantastisk med takrosett til også:)

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  17. Så herlige bilder:)
    Veldig fin lampe:) Også så bra at du legger ut linker til takrosett, har nemlig leita lenge etter det, å nå ser jeg jo at jeg kan finne det,jippi:)
    Må bare finne "drømmen" av en lyskrone og ha over stuebordet:)

    Ha en fin kveld:)
    Klem:)

    SvarSlett
  18. Så heldig du er! Nydelig lampe!! Jeg drømmer også om lysekrone på soverommet!!!

    Ha en kjempefin kveld Anette!

    ♥Klem fra Hanne

    SvarSlett
  19. Åååååååååååååååååååååååå den var fin:) *Ønske seg* Ønsker deg en fin kveld min venn:)

    SvarSlett
  20. Hei vennen ♥

    Vi har fått skoene i gave, men de er fra H&M tror jeg:) De passer nok til sommeren tenker jeg..

    Nydelig lysekrone:) også har vi like gardiner;) Jeg bestilte også takrosett på nett..tror den kosta 600 jeg. Det blir veldig fint:)

    Trøtt jeg nå, men imorra skal jeg prøve å komme m et innlegg igjen:)

    Klemmer fra Lise ♥

    SvarSlett
  21. ÅÅ nydelige bilder:-) Elsker lysekroner! klem Stinemor..

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails