fredag 19. mars 2010

Hjertedilla ! ♥

Jeg har helt hjertedilla, og det vet jeg at veldig mange andre har også. ♥ Utrolig hvor mange varianter av hjerter det finnes, og jeg har en del ! ♥ I dette innlegget vil jeg vise dere to av dem, og disse er håndlaget på bestilling. ♥


Disse to hjertene er laget av Aina med bloggen Aina`s Charme, ta en titt på alt det fine hun lager. Veldig fine venninnegaver dette her syntes jeg. ♥ Ga bort et par sånne hjerter til jul. Jeg ♥ dem, og syntes de er kjempefine ! ♥


♥ Har du hjertedilla også ? ♥

Har mange varianter av hjerter rundt omkring, tror jeg har hjerter i alle rom. ♥ I kveld har jeg vært skikkelig på flørteren med mannen min. ♥ Jeg ønsker meg nemlig veldig et speilreflekskamera, så tenkte det var verdt et forsøk med flørt og smisk, hehe... Trenger litt hjelp med finansieringen av kamera, for et "billig" speilreflekskamera er jo ikke akkurat så "billig" i mine øyne. Spørs om jeg kommer noen vei men... ;)

Gjesper uavbrutt her, så er vel på tide å finne sengen. Jeg orker ingen bloggrunde nå, men titter innom på dagen i morgen. Thea er fortsatt syk så det blir nok en innedag *sukk* Natti natt ! ♥


25 kommentarer:

  1. Nei du er ikkje åleine om å like hjerter☺ Har det overalt eg og☺ Siste hjertekjøpet var eit I love you hjerte til min kjære frå Farmors Hus på onsdag☺

    Gjespar eg og, spørs om eg ikkje må finne senga. Helg snart☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Sååå utrolig nydelige disse hjertene var, jeg elsker hjerter hi hi :)
    Måtte bare innom å titte vet du!
    Nå er det natta, sitter som limt fast i stolen ha ha, vanskelig å rive seg løs.... :)
    Natti natti
    Klem

    SvarSlett
  3. Åh de var fine!Jeg ELSKER også hjerter. Jeg tiltrekkes av det og kjøper det gjerne:)
    Sitter her i natten og skriver og lager undervisningsopplegg til praksis. Puh...
    Typisk meg å gjøre alt i siste liten.

    Håper det blir kamera på deg altså..Stå på hihi..
    Jeg er kjempefornøyd med mitt.Håper jeg kan bli like flink som alle andre bloggerne her.. ;)

    God bedring til lille Thea og ha en fin fredag:)
    Klemmer

    SvarSlett
  4. Hei ♥ Ja nå ble det seint henne Anette ...
    Men ikke bare vi som er seint oppe ser jeg, du har jo allerede fått kommentarer på natta;)
    Får se om det blir noen kommentarer på meg også da ... får ikke så mange av det gitt! Må nok bli litt flinkere til å Legge igjen spor etter meg kanskje;)
    Du får nok et kamera av Tom du vet du vennen ♥
    Nydelige hjerter du har fått ♥ Har jo noen jeg også har i huset,)
    Jeg synteas Maileg i premie er helt generøse:) jeg syntes de er så søte vet du jo ♥
    God bedring med Thea .. stakar: (
    Vi snakkes snart;)
    Natti natt Anette ♥
    Klem Siv.

    SvarSlett
  5. hej
    vilka otroligt fina hjärtan =) och klart man älskar dom ....önskar dig en fin helg
    kram pia

    SvarSlett
  6. Hjertene du har er kjempefine. De er fine venninnegaver.
    Hjerter liker jeg også.
    Har dem over alt.
    Synd at lille pia ikke er frisk igjen.
    Ha en fin helg
    Synnøve

    SvarSlett
  7. Kjempefine hjerter! Hjerter finnes over alt hos meg og, får liksom aldri nok. Veldig kjekke å lage og fine presanger. Ha ei fine helg.
    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  8. Nydelige hjerter <3 Og ja jeg elsker og hjerter...i alle varianter! Finner lite her for tiden, så har veldig lyst på en shoppingtur til Tromsø!!
    Håper Thea blir frisk snart og ast dere får ei fin helg
    Klem <3

    SvarSlett
  9. ♥ Hvordan lager dere disse hjertene ; ) ? Deyye kopierte jeg og limte inn...men er sikkert en lurere måte?
    klem igjen : D

    SvarSlett
  10. Nyyydelige hjerter:) Er også veldig gla i de, men har ikke så mange. Når jeg får meg skriver så skal jeg begynne å sy noen tror jeg :)

    Fortsatt god bedring til lille Thea..

    Klem

    SvarSlett
  11. Hei hei!
    Blir spennende å høre om flørtingen hjelper ;) Forløpig har jeg bare digitalkamera, fornøyd med det selv om det er noen år gammelt. Men et speilreflekskamera hadde virkelig vært artig å prøvd seg rundt i huset med. Hører det er endel å sette seg inni, men det skulle jeg alltids klart...
    Nydelig hjerter du lager ♥

    Ønsker deg og dine en riktig god helg!
    Klem C.

    SvarSlett
  12. Hjerter er superfine! Og dine var spesiellt fine! Bruker å kjøpe når jeg kommer over noen fine til en ok pris!

    Klem til deg!

    Håper lille ♥ blir frisk fort!

    SvarSlett
  13. Å ja vi elsker hjerter! Det er så koselig. Har et par rundt omkring i huset. Disse du viser var kjempefine! Skulle ønske jeg kunne sy slike selv. Hadde nok fått til et hjerte kanskje, men ikke så nydelig som dette.

    Ønsker deg og dine en flott helg
    klem Janne Merethe

    SvarSlett
  14. Hihihi...nå lurer jeg ille på om den flørtinga di gir avkastning altså;);)
    Hjerter er nydelige...♥ Veldig fine de du viser fram...vakker tekst :) MEN det vakreste hjertet, er hjertet ditt vennen ♥ ♥ ♥

    Go klem:)

    SvarSlett
  15. NYYDELEGE!Å JA..ELSKAR hjerter♥
    Å sååå eg gledar meg til å sjå nye gamle vinduet da☺
    Tusen takk for allttid så gode helsingar frå deg☺lir så glad att☺☺
    ønskar deg ei super god helg♥
    Klem frå meg☺

    SvarSlett
  16. Hei! Så nydelige hjerter du viser! Er bare innom for å ønske deg en riktig god helg. Håper lille Thea blir frisk snart. Kjedelig med sykdom, men du får trøste deg med at det snart er vår og sommer! Prismelysekronen ble kjempefin på soverommet deres. Moro at du viser bilder :)
    Ha en fin fredag kveld og helg!
    Klem fra Mona

    SvarSlett
  17. Du er ikke alene om å like hjerter!Men ditt var alldeles flott!!!!God helg:)

    SvarSlett
  18. Aina lager de vakreste ting og bloggen hennes er helt klart en favoritt også. Nydleige hjerter hos deg,Anette!!
    God helg til deg og hele gjengen din ♥

    SvarSlett
  19. Så flink du er søte deg :) jeg elsker ♥ og har x antall over alt!!! jeg likte teksten på ♥ - er det ett stempel?

    God bedring til lillesnuppa di ♥ håper at hun blir fort frisk.. kjedelig når de små er syke..

    Håper at dere får ei god helg og at du får deg ett speilreflekskamera snart :) - for det fortjener du!

    stor klem :)

    SvarSlett
  20. Fytti katta så lekkert!!!!!!!!!!!!! Ååååååå blir helt satt ut!! Nyyydelige hjerter , jeg elsker jo skrift på det meste da , så dette falt rett i smak og vel som det ♥♥

    Anette jeg har noe til dej , jeg blir fryktelig glad vis du besøker mej ♥

    Klemmer fra Hege ♥ Ønsker dej en go helg ♥

    SvarSlett
  21. Jeg har også hjertedilla! Og for tiden går det mye i hjerter på kjoler her:-) De hjertene dine var skikkelig nydelige. Lekkert med stempel på synes jeg! Må en gang jeg har tid sette meg ned og lage litt er hjerter tror jeg altså. Hadde bloggjentene bodd i samme by kunne vi hatt hjerteverksted.. Ha en strålende helg

    SvarSlett
  22. ♥Nydelige♥
    Er også veldig glad i hjerter og har forskjellige hengende rundt i huset.

    God helg!
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  23. Flotte hjerter du viser, Aina lager utrolig mye fint!! Håper du får en fin lørdagskveld!! Klem

    SvarSlett
  24. To fine eksemplarer av arten du viser frem her!
    I like! Er det en ting jeg alltid klarer å forsvare når det gjelder nye innkjøp som ikke er nødvendige, så er det hjerter! Av alle slag, om det er en eføy eller et metall hjerte eller et smykke til lille snuppis, alltid lov å kjøpe et nytt hjerte! Hatt dilla i alle år.
    Jeg har tatovert, ingen tatoofan i utgangspunktet, et selvtegnet mini hjerte på magen.. Hihii* Hjerter passer overalt;-)

    Nå håper jeg den lille snuppa di snart blir i bedre form så dere får kost dere litt ute og at du kanskje får litt mer tid for deg selv... Eller med mannen din så du får det etterlengtede kameraet;-) Hehe! lykke til.. Håper du har en deilig lørdagskveld.. Klemmer

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails