onsdag 10. mars 2010

Sjarmerende kasse ! ♥


Denne nydelige kassen du ser under her har jeg kjøpt hos Boligfryd. Den ser veldig gammel ut, og er utrolig sjarmerende. ♥ Som du ser har jeg blader i den, og det passet helt perkekt syntes jeg. ;) Så denne skal stågulvet ved siden av vår gamle skolepult. ♥


Var akkurat passe stor til å romme mine interiør blader. ♥ Hvor oppbevarer du dine blader ? Mine har hatt sine plasser både her og der, og gjernebordetjeg har hatt de innen rekkevidde når jeg slapper av på sofaen osv. ;) Og har selvfølgelig vært innom et par  litt mindre pene "avis" kurver...


I går var jeg en tur Fretex igjen. Kjøpte en gammel bok fra 1914 som har en nydelig skrift, tenkte jeg skulle bruke noe av denne boken til å dekorere påskeegg, lys osv. Nesten litt fælt å rive ut sider av denne boken men... Kostet meg den nette sum av 30 kr, og dette er en hjelpebok for bibellesere. Og foran i boken står det skrevet "Til frøken Emma Svendsen" i den nydeligste håndskrift. ♥ Fikk også kjøpt meg enda et Norgesglass  når jeg var der. ;) Norgesglass kan brukes tilmangt, hehe...


Skulle egentlig vært ute vi, men lillegull sovnet her tidligere, så da får vi ut når hun våkner. ♥ Her er det strålende sol og varmegrader, herlig ! :) Tenkte jeg skulle se om jeg fant noen fine kvister/grener når vi går tur. Skal  prøve meg en hjertekrans el, for etter å ha settmange flotte bilder av kranser folk har laget har jeg blitt veldig inspirert ! ♥

Tusen hjertelig takk for alle flotte awards, og for veldig gode ord. Blir så innmari glad og veldig rørt. Er jammen ikke vant til å få mye ros, men det varmer ! ♥

Nå skal vi straks ut her, men jeg titter innom i kveld. Kos dere i det nydelige været jenter ! ♥




30 kommentarer:

  1. hej anette
    vilken vacker låda du köpt =) perfekt förvaring...här har vi oxo + grader ute , så skönt....
    kramar pia

    SvarSlett
  2. Hei! Koselig blogg du har å stadig finner du nye flotte ting. Har også fått inn masse flotte ting i butikken, har laget endel lekre påskeegg osv:) Har akkurat laget meg en egen blogg men sliter litt med å få det til ((((, er ikke helt på topp når det gjelder data. klem fra Monica, Litt a`hvert

    SvarSlett
  3. Åh for en flott kasse!!! Heldig som finner slike skatter : )
    jeg har en liten ting til deg på siden min om du stikker innom : )
    Ha en flott dag!
    Klem Tove

    SvarSlett
  4. fin kasse!!!Du har fått nytt kamera?:)

    SvarSlett
  5. Får en fantastisk kasse, sånn ønsker jeg mer!!:D
    Har leita etter sånn etter at jeg så en på en blogg for lenge siden, å den du hadde er akkurat hva jeg har sett etter!:D
    Må sjekke ut boligfryd da:)

    Har forresten noe til deg på bloggen:)

    SvarSlett
  6. Juhuu Anette:o) Nydelig kasse ♥ så dekorativt med blader i vakre kurver og kasser ♥ Selv har jeg mine i en flettet kurv, som selvfølgelig står en armlengde unna go'stolen:o))

    De bildene jeg har brukt på eggene er helt vanlige ark, slike kopiark, og det fungerte helt fint:o)

    Fikk ikke pakken i dag, og jeg som gleder meg sånn... hihi Du skjønner, jeg er en utolmodig sjel når jeg venter på noe fint:o) Men, den kommer nok i morgen tenker jeg... ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Å du finner så mye lekkert du! Den kassen var bare helt super til interiør blader, dekorativ oppbevaring er et kjempe pluss spør du meg;-) Gleder meg veldig til å se bilder av egg og lys med sider fra boken. Er så moro med ordentlig gammelt papir til dekor. Jeg elsker annonsene i alle de gamle bladene jeg har funnet i huset. Helt herlig å lese om tannbleking og hårfjerning fra 1930 tallet. Ler*
    Ligger en ting til deg på bloggen min! Klem

    SvarSlett
  8. Så utrolig stilig den kassen var, har sett sånne på andre blogger - men aldri visst hvor man får tak i de! Så takk skal du ha :)

    Fikk dere gått en tur? Jeg har sydd tunika idag, tenkte litt på Thea og hvilken hun kunne tenke seg.. Har "designet" en ny tunika ut i fra et annet mønster, og den ble ganske kuul.. men er noen endringer jeg må gjøre visst jeg skal "produsere" de :) Skal legge ut bilde i innlegget mitt i kveld :)

    Klem

    SvarSlett
  9. Lekkert!!! Slik ekasser elsker jeg oxså ♥ Jeg har en Maison trekasse som jeg har interiørblader i :o))

    Herlig musikk!! :o)

    ♥ klemmer fra mej ♥

    SvarSlett
  10. Hei! Så fint det ble med blader i kassen! Jeg har også en kasse til mine interiørblader. Den ble kjøpt for et par år siden og heldigvis rommer den mange blader så jeg slipper å kaste så ofte :)
    Du tar veldig fine bilder, Anette!
    Ha en super kveld! :) Klem fra Mona

    SvarSlett
  11. Kjempetøff kasse! Digga slike☺
    Eg har mine interiørblad i ein kurv frå KID, og nokre ligg lett tilgjengeleg på bordet av og til☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  12. Så fin!
    Selv har jeg interiørbladene mine lett tilgjengelige ved senga, noen i noen mindre pene plastholdere og noen i en gammel fruktkasse
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  13. Nydelig kasse du har kjøpt deg, likte veldig godt den fargen:) Jeg har en kurv under sofabordet nede, så har jeg et vegg oppheng på lille toan, så her er de spredd litt over det hele hi hi:)
    Så gøy da å få fatt i en sånn gammel bok!! Du må vise hva du har laget når du er klar! Tuuuusen takk lille venn for herlig kommentar hos meg, så gøy at du likte maleriene!!
    Så herlig da med en skogstur, her er det meter med snø, men burde vel tatt en tur i marka!
    Ønsker deg en hærliga kveld!
    Goklem Anki

    SvarSlett
  14. Klart jeg likte gaven vennen, var så alt for mye da ♥ Vi har babyshop i nærheten her vettu, så da skal jeg dra å titte. Moro å ha flere ting som matcher:) Kjøper plutselig ikke klær til meg selv, bare pynter opp snuppa ♥
    Kjempefin kasse vennen! Og så lurt å kjøpe en gammel bok å bruke sidene i den, det er jo så dyrt å kjøpe ark på Panduro. Må ta meg en tur på Fretex:)

    Idag har vi vært ute i sola å trillet med mormor, det var deilig. Nå skal jeg se på Otto på TV2:)

    Go klemmer til go jenta ♥

    SvarSlett
  15. Hei!
    Blir så glad for de koselige kommentarene dine på bloggen min!!!♥
    Den kassen var fin! Det er greit å ha noe som pynter litt opp til å lagre blader i!
    Vi blogges mere når jeg kommer hjem fra mini-ferien min. Takk for god tur ønsker!

    Ha en fin kveld du også!
    ♥Klem fra Hanne

    SvarSlett
  16. Takk for hyggelig kommentar inne hos meg! :) Kjempefin kasse du har kjøpt! Og ei fin gammel bok også, det er mye man kan bruke de sidene til! Dekorere påskeegg høres kjempetøft ut, gleder meg til å se hvis du gjør det.

    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  17. Åååååå, den var jo bare NYDELIG!!!

    SvarSlett
  18. Nydelig blogg du har, måtte legge meg til som følger å se hva som skjer fremover:-) klem Stinemor...

    SvarSlett
  19. Den var skikkelig fin! Perfekt til interiørblader:)
    Selv oppbevarer jeg blader i en lignende trekasse, bare litt større. Synes det er greit å ha noe annet enn den tradisjonelle aviskurven.

    Ha en fin dag!

    Hilsen Hilde

    SvarSlett
  20. Hei igjen:o)) Fikk ikke pakke i dag heller jeg... men i morgen blir nok en vakker dag ♥

    Når det gjelder eggene har jeg brukt slike to-delte pappegg fra Panduro, får de i pakke med tre forskjellige størrelser... I dag har jeg tenkt og lage meg noen maileg og greengate egg, så får vi se om de blir bloggable:o))

    Kos deg i kveld du og...

    Klem Line

    SvarSlett
  21. så nydelige bilder du tar Anette :) og så herlige ting du har kjøpt deg!!! jeg falt pladask for kassen!!! :) jeg vil ha!!! :)

    jeg har nesten ikke fått blogga den siste tiden! men satser på litt mer blogging fremover!

    snart helg igjen!!! :) gledes!!!

    klem fra Lisa

    SvarSlett
  22. Har noe til deg i bloggen min :)

    SvarSlett
  23. Hei lille venn, stikker en tur innom for å ønske deg en fin kveld, håper alt er bra :)
    Stor klem Anki

    SvarSlett
  24. God morgen :) Kjempe fin kasse du har kjøpt.
    Jeg skjønner at ikke det blir lett å rive i stykker den fine gamle boka. Takk for titten.
    Ha en fin Fredag.
    Hilsen Elin

    SvarSlett
  25. Så fin kasse! Gleder meg til å se eggene du skal lage og kransen!

    God helg til deg!

    Klem!

    SvarSlett
  26. Hei Anette :)
    Takk for koselig kommentar hos meg ♥
    Har lagt til en ting nå ,)
    Det ble litt seint i går ja...ting tar tid vet du ;)
    Du har lyst til å dra på msrked ser jeg :)
    Vi kan sikkert dra, men når tenkte du deg, og hvor ? Skal vi ha med barn...jeg må kanskje ha med Linus hvis det er i morgen, Morten skal til byen å klippe seg m.m
    Kjempefine bilder du har lagt ut .) trenger ikke speilreflekskamera du da ;)
    Koselig kasse ♥ jeg har sett den hos arbeidshuset.
    Jeg har ikke fått noen mail....?
    Men det går helt bra det altså ;)
    Nå er det helg igjen, huset er vasket og ryddet, så får vi se hvor lenge det varer !
    Tenkte å ta vinduene også, men de får vente litt til. Nå skal jeg ut i det fine været litt før jeg henter Linus i barnehagen, også skal vi på bibloteket med Elias, han skal låne Harry Potter !
    De snakket om om Nicolay kunne sove her i natt og det er greit for meg det ;)
    Skal du ut på trilletur i dag ?

    Klem Siv :)

    SvarSlett
  27. Marked skal det stå altså ;) gikk litt fort her !

    SvarSlett
  28. Hallo der!! :)
    Så hilsen hos meg, så koselig at du likte den :)
    Rosetten har jeg kjøpt hos Lunehjem, de har mange flotte! :) og masse annet fint også da hi hi...
    Synes sånne lamper er fine jeg, blir så fint lys fra skjellene synes jeg! Vi har mange lamper vi også. å blande er veldig lekkert synes jeg!
    Ønsker deg en nydelig helg, håper været holder nå bare! Skal ha aktivitetsdag med bhg i morgen , sitter i FAU.. håper det kommer mange he he!
    Stor klem Anki

    SvarSlett
  29. Heihei!
    Den har ikke kommet enda altså. Jeg kjørte innom huset i ens ærend for å sjekke postkassen! For vi har byttet adresse selv om vi ikke har flyttet enda. Litt spent på pakken, hihi* Men den kommer nok skal du se. Jeg har noe å se frem til så det gjør ikke meg noe*
    Håper du får en fin fin helg.. Jeg har håp om å få slengt litt maling på veggen hist og her i helgen! hihi* Klem fra meg

    SvarSlett
  30. hei hei..takk for koseli komentar på bloggen min..så fine påske eggene blei..go helg klem fra åshild

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails