søndag 19. februar 2012

Surprise ! ♥


Etter at jeg skrev så varmt om eggskapet mitt, ville Binderi Design AS sponse et eggskap  
som jeg skal få lov til å gi til en av dere. Var ikke dette en fin overraskelse da ?  Dette søte
eggskapet har plass til 12 egg, og har et mål på 25x21 cm. Eggskapet du kan vinne er hvitt
som mitt, men er noe mer rustikk. Vil samtidig nevne at egg kan fint stå i romtemperatur,
bakverk osv blir bedre med tempererte egg. Men når eggene står ute slik skal de helst brukes
innen 5 dager. Har fått spørsmål om dette tidligere så syntes det var verdt å nevne...


Binderi Design AS  er en lagerførende grossist innen binderiartikler, emballasje, 
gaver, potter, glass, sesongpynt og sorgbinderi. Selskapet ble etablert i 1985, og har 
derfor en solid og bred erfaring med import og salg til det norske markedet.

 Reglene for å bli med er enkle. Jeg gir 1 lodd for kommentar, og 1 ekstra lodd hvis du linker
fra bloggen din. Om du ikke har blogg kan du få 1 ekstra lodd ved å linke fra Facebook. Du
kan altså få 2 lodd tilsammen, og på denne måten har de med blogg, og de uten like stor sjanse
for å vinne. Fint om du bruker bildet over her når du lager link til dette innlegget.

 1 lodd for kommentar

1 lodd for link blogg eller Facebook

Husk å skrive hvor mange lodd du trekker, og de uten blogg må legge igjen e-post adresse.
 Masse lykke til alle sammen, tvi tvi.. Vil du se litt mer av eggskapet kan du gå inn her.



271 kommentarer:

  1. Oj, vilken trevlig överraskning! Har länge velat ha ett sådant äggskåp i brist på eget hönshus som hör till lantlivs dröm...
    Så nu får jag hoppas att jag är en tur gumma och vinner äggskåpet...

    Så två lotter till mig..
    Ha de gott, vännen!
    Kram
    Pi

    SvarSlett
  2. Eg blir gjerne med i denne trekninga. Eit slikt eggskap ville gjort seg på kjøkkenbenken. Det er berre sååå søtt ♥ 1 lodd til meg.

    SvarSlett
  3. Åja,dette har eg so lyst på!Kjempefint eggskap:)
    Prøver lykka med 2 lodd.

    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  4. Tar 1 lodd hos deg. Det eggeskapet er sååååå fint.
    Hilsen Hege

    SvarSlett
  5. så morro!
    1 lodd på meg :-)))

    klem tone

    SvarSlett
  6. Tudeluu :) Så gøy:)

    Tar gjerne eitt lodd!!

    Ha ei fin ny veke!!

    Klem

    SvarSlett
  7. Åhhh vil veldig gjerne prøve ut vinnerlykken :D Trekker 2 lodd!! Linker på blogg og fb :)
    Ha en fin fin kveld
    klem Tove

    SvarSlett
  8. Eggeskap,.... perfekt, for då kan kanskje hønene mine legge egga rett i skapet?? Tar ett lodd, og så får eg og hønene mine vente på trekninga!

    SvarSlett
  9. Her må man jo bare slenge seg med! Trekker to lodd, deler på facebook :)

    God søndag

    SvarSlett
  10. Eg er kjempegjerne med :) Veldig søtt skap! Tar 1 lodd og krysser det eg har ;)
    Ha ein fin kveld Anette!
    Klem:)

    SvarSlett
  11. Så moro. Jeg trekker et lodd.
    Ha en strålende kveld!
    Klem fra Tonje Merethe

    Har en give away som trekkes om en uke om du vil bli med..

    SvarSlett
  12. Blir gjerne med, 1 lodd på meg :-)

    God fastelavesøndag! :-)

    marit.frones@gmail.com

    SvarSlett
  13. Kjempesøtt skap. Jeg tar to lodd, linker til min blogg. :) Ha en fin ny uke.

    SvarSlett
  14. Et lodd på meg:-)
    Krysser fingrene for at jeg blir den heldige..er det søteste skapet jeg har sett:-))
    Klem

    SvarSlett
  15. Ååå så gøy! :) eg tar 1 lodd!

    SvarSlett
  16. Åhh det vil jeg være med på, jeg ønsker meg skikkelig et slik skap, det er helt fantastisk nydelig :D
    jeg har både delt på facebook og linka på bloggen min jeg, for da kan jeg se på det fine bildet av eggeskapet hver gang jeg er på bloggen min ;) hehe.
    Ha en fin fin søndagskveld!
    Klem fra Kine!

    SvarSlett
  17. Sååå fint!!! Prøver lykken med 1 håpefullt lodd:-)

    SvarSlett
  18. Hei og hå..blir gjerne med og trekker et lodd : )

    SvarSlett
  19. Hei, dette vil jeg gjerne være med på. Det eggeskapet ditt er jo bare såå fint..
    Tar 2 lodd (delt på FB)og krysser fingrene og håper på flaks :9
    Hilsen
    Merete N
    noggi17@hotmail.com

    SvarSlett
  20. For et utrolig søtt skap! Jeg prøver lykken med ett lodd jeg :)

    mvh Kristin
    kristin_sp@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Så klart æ vil være me i trekninga av det nydelige eggeskapet.
    Har laga link også på bloggen :)

    Krysse fingran!
    Fin fin søndag til dæ søta :)
    Klæm Trine

    SvarSlett
  22. åå hei.
    klart jeg vil prøve lykken å vinne dette skjønne skapet her, så vakkert det er,
    ha en fin kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  23. Dette har jeg kjempelyst til å være med på! :) Eggeskapet hadde passet perfekt på den kommende nye kjøkkenbenken min, og ikke minst fordi jeg bor på gård, OG har høns ;)
    Jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg lager en liste over Give away på siden min %-/ men har linket på facebook, så vet ikke om jeg har 1 eller 2 lodd da...
    Bli gjerne med på min Give away.. =)

    SvarSlett
  24. 2lodd.

    Så flott eggskapet var!

    Ha en fin uke, vi koser oss på hytten i vinterferien :)

    SvarSlett
  25. Det eggeskapet er så fint:)tar to lodd:)

    SvarSlett
  26. 1 lodd til meg! så kjempe, kjempe fint eggskap!! ;) :)
    Nydelig blogg og!! Ikke sett den før, har kun vert i bloggverdenen i 7 uker :) så gøy å finne så koselige blogger! :) Gøy!

    SvarSlett
  27. Jag vill gärna vara med och tar 2 lotter:). Skåpet är helt ljuvligt!
    Kram Maria

    SvarSlett
  28. Tar 1 lite lodd jeg:D Og hvem vet, kanskje det er vinnerloddet;) hihi

    SvarSlett
  29. Hei.
    så utruleg tøft eggskap!
    Har laget eit lite innlegg med link på bloggen min=)
    så da blir det vel 2 lodd=)
    krysser fingrer ;)

    SvarSlett
  30. Hei :)
    Eggeskapet er det søteste lille skapet jeg kan huske å ha sett :)) skulle det havne på min kjøkkenbenk ville jeg blitt stolt og glad :)det er slike små funn som gir ekstra gleder i hverdagen :)
    Klem Kjersti Nathalie

    SvarSlett
  31. Så fint eggskap, det har nok aldri vært borti før:)
    Tar gjerne et lodd

    Ha en finfin søndagskveld!

    SvarSlett
  32. Eggskapet er bare såå fint, så her henger jeg meg på :))
    Kommentar og link på bloggen !!

    Klem // Heidi

    SvarSlett
  33. Ja - det smukke skab er jo en mangelvare i mit køkken ♥ jeg ville elske at eje sådan ét.
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.
    mange hilsner fra Susan

    SvarSlett
  34. Ååå for en flott giveaway. :)
    2 lodd på meg.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  35. selvfølgelig vil jeg bli med.
    kjempefint skap.

    SvarSlett
  36. Hei!
    Så klart vil jeg prøve å vinne eggeskap!!!
    Og tuusen takk for koselig kommentar på bloggen min!!!!!!
    Ett lodd til meg!

    Ha en fin kveld :)

    Klemmer fra Solfrid :)

    SvarSlett
  37. Å, denne blir eg med på!!!
    Det eggeskapet er utrulig søtt og lekkert :)

    Tar 2 lodd :)

    Klem

    SvarSlett
  38. Hei! Jeg prøver lykken med et lodd,et nydelig lite skap til kjøkkenbenken....ønsker meg!!:)Mvh,Carina Nilsen mailadr.carinahelnes@hotmail.com

    SvarSlett
  39. Heisann, snuppa! For ein flott overraskelse :) Eg prøver også lykken, med eit lodd!

    Klem frå Christine

    SvarSlett
  40. Jeg er med og tar to lodd!
    Herlig blogg og du har fått deg en følger til ;)
    Ha en fin kveld!
    Klem Line

    SvarSlett
  41. Så flott premie! Det eggskapet er jo så nydelig! :-)
    Jeg prøver lykken med et lodd, jeg!

    Stor klem

    SvarSlett
  42. Prøver lykken med et lodd. Skapet hadde passet perfekt i dette huset siden alle er veldig glad i egg:)
    Ønsker deg en riktig god ny uke
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  43. Så gromt egghus! :D

    Jeg blir gjerne med :)

    1 lodd på meg :)

    SvarSlett
  44. Så søtt! Og flott med muligheten til å vinne et sånt skap!
    Jeg tar 2 lodd!
    Håper du har hatt en fin helg!

    Klem
    Liv-Tone

    SvarSlett
  45. Jeg vil veldig gjerne ha et sånt eggskap, og prøver lykken med to lodd:)
    Ha en fin ny uke!

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  46. Åj dette må jeg bare prøve lykken på :-)Det e jo bærre rålekkert. Ønsker to lykkelodd :-)
    Klem i fra Line

    SvarSlett
  47. Super fint, jeg tar selvsagt 2 lodd :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  48. Eggskap har jeg verken sett eller hørt om før - tenk deg det!! Men det var jo fantastisk fint, så jeg slenger meg helt klart med i trekniningen! Har ikke så lange tær at de kan krysses, så jeg får satse på at fingrene gjør jobben;)

    SvarSlett
  49. Kjempefin premie, de eggskapa er så søte!
    Jeg prøver lykken med 2 lodd:)

    Ha en fin ny uke!
    Klem Line E.

    SvarSlett
  50. Nydelig skap og her brukes d masse egg,så d skapet har passet perfekt på mitt kjøkken. Nydelig blogg:) Tar to lodd:)

    Klem Linn Tove(linntove1980@yahoo.no)

    SvarSlett
  51. Jaaa, jeg ønsker meg ett eggeskap og tar gjerne to lodd. Linker denne siden til min fb-side!!
    En fin fin uke ønskes deg!!!
    KLÆMM!!

    SvarSlett
  52. Lekkert lekkert :) Jeg vil gjerne være med å tar et lodd :)

    God natt og sov godt
    klem klem

    SvarSlett
  53. Ønsker meg veeeldig et eggskap på mitt hvite,noe rustikke kjøkken. Har passet fint der det. 2 lodd.

    SvarSlett
  54. Nydelig eggskap.
    Jeg tar 2 lodd(linker fra bloggen min.

    SvarSlett
  55. Helt nydelig !
    2 lodd til meg:))

    Linker på bloggen min.

    Bente

    SvarSlett
  56. Oiiiii, gjett om jeg er med!!!
    Og jeg prøver meg med 2 lodd;))

    Fine ny uke til deg, Anette!
    KLEM

    SvarSlett
  57. Vakkert det eggeskapet!
    Har delt på facebook, og trekker 2 lodd ;)
    Koser meg med de flotte bildene på bloggen din, alltid så koselig her!

    Klem fra Sissel
    sis-sko@online.no

    SvarSlett
  58. Hei på deg.

    Åh det skapet der er så fint assa, jeg vil gjerne vinne et sånnt ja. ;o))

    1 lodd til meg kjære deg.

    En super uke til deg. :o)))

    Klem Simone

    SvarSlett
  59. ... å sukk, ja :)) Dette vil jeg gjerne
    være med på å kunne vinne ღ Noe så vakket
    har jeg ikke sett på lenge, supersøt ღ
    Jeg tar 2 lodd og krysser fingrene :))
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  60. Å ja! Dette eggeskapet har jeg veldig lyst på:o)

    Tar 2 lodd!

    Link gjerne din Giveaway på egen side hos meg!

    http://helenesblogadresseat.blogspot.com/p/link-din-giveaway-her.html

    Heleneklem

    SvarSlett
  61. Heisann!
    Så flott give away gave!
    Jeg vil gjerne bli med, et lodd for kommentar, og et for link på facebook ;)
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  62. Hei

    2 lodd. Kommentar og liker på FB
    Kjempefin blogg du har forresten.

    Hilsen Bianca Henden
    mibia77@gmail.com

    SvarSlett
  63. Kjempefin blogg og nydelig skap;))
    Tar ett lodd hos deg. ;)

    Ha en fin uke ;)
    Tina

    SvarSlett
  64. Prøver meg med et lodd! Siljeab@hotmail.com

    SvarSlett
  65. Et kjempefint skap som jeg gjerne vil være med i trekningen om:) jeg tar med meg to lodd, linker på min egen blogg!
    ha en fin dag:)

    mvh Aina

    SvarSlett
  66. Jeg tar 1 lodd! Fin dag til deg:)

    SvarSlett
  67. Kjempefint skap, som jeg har kjempelyst på =))) Tar gjerne et lodd=)
    Hilsen Wencke (wenckegamst@yahoo.no)

    SvarSlett
  68. Dette skapet har jeg likt fra første innlegg du blogget om det - så her prøver jeg meg med 2 lodd!!
    Linker på min egen blogg ;)

    Klem fra Hilde.

    SvarSlett
  69. Åååh, jeg har så lyst på eggeskap!!
    Jeg tar 2 lodd og krysser både fingre og tær :)
    Ha en flott uke!

    SvarSlett
  70. For en flott premie!! DET er noe jeg svært gjerne vil vinne ;)
    Du viser så utrolig mye fint, så det er jo helt umulig å la være å titte innom deg;)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  71. Jeg vil selvsagt være med, og tar to lodd.

    Klem

    SvarSlett
  72. Noe så herlig!! Eggeskap.. her må jeg bli med.. 2 lodd på meg..

    linn_marie9@hotmail.com

    SvarSlett
  73. Hello!
    Great giveaway, beautiful egg cabinet.
    1 ticket/1 lodd for me, thank you :)

    -Mintsu-
    minnapo1@gmail.com

    SvarSlett
  74. Hei :)
    For en flott giveaway <3
    Jeg tar 2 lodd, kommentar og delt på FB.
    Ha en fin dag videre :)
    Er innom bloggen hver dag, den er veldig
    inspirerende :))
    Klem fra Anette

    SvarSlett
  75. Jeg har ikke plass på kjøkkenbenken, men jeg fikk et smart tips hos Brynem om at det kan henges på veggen :D Jeg kaster meg med i konkurransen og trekker to lodd :-)
    Klem

    SvarSlett
  76. Tar 1 lodd eg;) tvi tvi...
    mvh Janne
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  77. tar 2 lodd.. da jeg har delt deg på facebook. har just fattet interesse for interiør da jeg har kjøpt mitt første hus.. (kanskje på tide i en alder av snart 40) så nu koser jeg meg med å rase rundt på masse flotte blogger.. du er herved lagt til på favoritt lista mi.. ha en flott dag vidre..
    anjablomquist@hotmail.no

    SvarSlett
  78. Så herlig da,,, jeg vil gjeren være med... 1 lodd til meg =))

    Kerstin
    kroeskel@online.no

    SvarSlett
  79. Jeg vil veldig gjerne delta med 2 lodd. Kommentar + deling på facebook.

    Krysser fingrene! :-)

    Laila Løvseth
    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  80. 2 lodd på meg, deler på Facebook :)

    SvarSlett
  81. Selvfølgelig må jeg prøve med to lodd her. Det skapet var jo kjempefint.

    Klem Charlotte

    SvarSlett
  82. hei :)
    denne gi borten vi ljeg gjerne være med på!
    likte det skapet veldig godt!
    ønsker deg en flotters uke!
    jeg er med med 1 lodd.
    klem fra Olea:)

    SvarSlett
  83. Hei. eg vil og ha eggeskap, knalltøft. Tar 1 lodd eg. ivaulle@nline.no

    SvarSlett
  84. Denne give awayen må jeg bare være med på. Jeg elsker alt som har med egg å gjøre: eggekurver, gamle eggebrett, egghøner - og nå altså verdens søteste eggeskap..! Det var virkelig fint. Hvor får man kjøpt det?

    Jeg krysser alt jeg har og tar 1 lodd.

    Ønsker alle en kjempefin uke!

    Mvh Camilla
    privatrett@hotmail.com

    SvarSlett
  85. Hiver meg så klart med!
    Satser på vinnerloddet med et lodd :)

    Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  86. Blir med jeg.

    Tar 1 lodd for kommentar.

    Klem Tanja

    SvarSlett
  87. Må jo så klart prøve lykken jeg da! Er så søtt dette eggeskapet! :)
    2 lodd på meg, søta!
    Klemmer

    SvarSlett
  88. Et sånt eggeskap bare MÅ jeg ha! Oppbevarer aldri eggene i kjøleskapet, men i stedet står de i sin kjedelige eggekartong i kjøkkenskapet. Har aldri sett slike eggeskap før, og falt pladask! Hva koster de å kjøpe?

    I mellomtiden trekker jeg 2 lodd, og krysser alle fingrene, tærne og potene til katta. ;o)

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  89. Jøss, hvordan fikk de som sponser nyss om bloggen din??

    Ser det er 92 stykker før meg som prøver lykken.. men slenger meg på alikevel jeg :)
    Tar 1 lodd denne gangen jeg :)

    Ha en fin vinterferieuke:)

    Klem :O)

    SvarSlett
  90. Hei!
    Åhh det var et fint eggeskap! Tar 2 lodd og håper på vinnerlykke :-)

    mvh Karina
    kahane43@hotmail.com

    SvarSlett
  91. Så søtt :) Har aldri hørt om eggeskap før jeg leste om det på bloggen din. Krysser fingrene, og prøver gjerne lykken i giveawayen din med 1 lodd :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  92. Hei
    Fantastisk eggeskap!
    jeg er absolutt med!!
    tar to lodd!!
    God tirsdag!!

    SvarSlett
  93. Hei Anette,

    Jeg bare elsker bloggen din, den er så i min stil :)

    Kjempefin giveaway, har aldri vært borti eggeskap før. Det er virkleig en artig liten ting, har veldig lyst på den, ja!

    Har gjort alt som må til for å få full pott!!!

    Lykke til alle sammen :)

    Klem <3

    SvarSlett
  94. 1 lodd på meg :)
    maria.saether@hotmail.com

    SvarSlett
  95. 1 lodd :)

    Så utrolig fin blogg og ikke mist denne fine konkuransen :D

    camilla.skaar@agderpost.com

    SvarSlett
  96. Jeg er med :D deltar med 2 lodd :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  97. Det skapet var bare nydelig!
    da har jeg linket på facebook også...så 2 lodd på meg...:)
    og heldig er den som vinner!
    Ha en fin kveld..:)
    Klem Camilla:)

    SvarSlett
  98. Jag vill gärna ta en lott:)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  99. Såklart jeg er med! 1 lodd på meg!
    Ha en super dag
    Klemmer JM :)

    SvarSlett
  100. Hej! Så fint äggskåp, kan inte låta bli att vara med med en lott. Har ingen blogg, inte heller facebook men däremot e-post adress. Ha det fint!
    Vänliga hälsningar Tuula (tuulalehtola@hotmail.com)

    SvarSlett
  101. Å, det eggeskapet er jo knallfint !!!! Tenk hvis vinnerlykken er på min side.... Skal linke til facebook og :) Trekker dermed 2 lodd !!!!

    Fra Therese Marie Kjetilstad
    (aareskjoldtm@hotmail.com)

    SvarSlett
  102. Hei!
    Du har så nydelig smak og en kjempeflott blogg. Har hentet masse inspirasjon hos det ( og hermet etter noen ting:)) skulle så veldig gjerne hatt et slikt eggeskap.

    Hilsen fra Silje

    siljeaun@hotmail.com

    SvarSlett
  103. Jeg glemte å skririve at jeg tar to lodd:)
    Silje

    SvarSlett
  104. Dejligt æggeskab - det er bare sødt !
    2 lodder til mig tak

    Nu krydser jeg fingre og holder vejret ;o)

    Ha' en fin aften
    Knus fra Frøken-Frida

    SvarSlett
  105. Fantastisk fint - sjølvsagt lenker eg også på Facebook :)

    SvarSlett
  106. HEI,
    SÅ FLOTT. EGGSKAP HADDE VÆRT KJEMPEMESSIG Å FÅ. NYDELIG.
    MELDER MEG PÅ JEG OGSÅ.
    1 LODD.

    HA EN FIN UKE.
    KLEM TOVE

    SvarSlett
  107. Tar et lodd med deg:):)nydelig skap♥

    SvarSlett
  108. Jeg tar ett lodd takk. Veldig flott det eggskapet!

    SvarSlett
  109. Hei.

    Jeg tar 2 lodd.
    De er så fine disse skapa.
    Moro at du fikk lodde ut et.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  110. Ja dette må jeg jo bli med på.
    Legger en link på sida mi så da blir det to lodd på meg.
    Ha en fortsatt god vinterferieuke :)

    SvarSlett
  111. 1 lodd på meg! Dette eggeskapet hadde passet rett inn på mitt nydelige kjøkken:-)

    SvarSlett
  112. så søtt,tar 1 lodd :)

    SvarSlett
  113. Kjempe fint skap!! :)

    Jeg tar 2 lykkelodd...

    SvarSlett
  114. Jeg vil gjerne bli med i trekningen :)

    1 lodd på meg

    Caroline

    SvarSlett
  115. Ååå så fint skap :)) Jeg tar 2 lodd, kommentar og link på min blogg :)

    Klem fra Renate

    SvarSlett
  116. Klart vi må være med på dette. Herlig eggeskap. Har faktisk aldri sett noe liknende før du viste det på bloggen din. Jeg tror et slikt skap ville passa godt inn på kjøkkenet og det er hundre ganger finere enn den rosa kartongen som huser eggene våre nå. Klem klem :)

    Trekker to egg....lodd ;)

    SvarSlett
  117. Jeg slenger meg på i kampen om det fine og kule skapet :) 2 lodd på meg.

    Klem fra Linda
    (linda_lyngstad@hotmail.com)

    SvarSlett
  118. Fantastisk flott eggeskap, det hadde passet rett inn på kjøkkenet mitt :) 2 lodd på meg :) Klem fra Monica (mokhanse@frisurf.no)

    SvarSlett
  119. Ble så betatt av eggeskapet - helt nydelig.
    Og nå benytter jeg også sjansen til å være med i trekningen.
    Klem fra Inger
    ingerhovengen@hotmail.com

    SvarSlett
  120. Kjempesøtt! Jeg tar 2 lodd =)
    ♥Anne Marie

    SvarSlett
  121. Herrefred så søtt-fijn fort en plass t derre ja! Klæm fra Cathrine Mohn (cathrine@ynvekst.no)

    SvarSlett
  122. Hei.
    Det er bare helt nydeligt det eggskapet,for en
    artig oppfinnelse. Trekker 1lodd.Kjempesøtt <3
    Go helg.elin.elisabeth@hotmail.no

    SvarSlett
  123. Hihi, må jo prøve meg, jeg som ikke helt klarte å bestemme meg da jeg hadde sjangsen til å kjøpe et eggeskap selv;-)

    Klemmer!

    SvarSlett
  124. Så flott! Jeg vil gjerne være med. Tar 1 lodd og håper på vinnerlykke :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  125. Så fint,jeg vil gjerne være med på trekningen.


    Vil også tipse om en giveaway på bloggen http://corallpurebeauty.blogspot.com

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  126. Hei. Dette skapet var nydelig. Har aldri sett et sånnt før. Passer perfekt til eggene fra mine glade og lykkelige høner. Trekker et lodd, og håper på det beste. Hilsen Elin.
    (elin.rydningen@lenvik.kommune.no)

    SvarSlett
  127. Hej..Sikke et dejligt skab, det gad jeg godt vinde..Så jeg krydser fingre og deltager med et lod..Kh Camilla

    SvarSlett
  128. så nydelig skap :) eg prøver vinnerlykken med 2 lodd

    SvarSlett
  129. Jag är gärna med, jag tar TVÅ lotter. Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/february/11-mars-vinn-aggskap.html

    SvarSlett
  130. Hiver meg på bølgen og ønsker med det søteste og kuleste lille skapet jeg noen gang har sett<3<3
    Mvh Bodil

    bodilmyrseth@hotmail.com

    SvarSlett
  131. Vilket fint äggskåp! Jag vill också gärna vara med och tävla om det :-)!

    Jag länkar till tävlingen i vänstra marginalen på min blogg.

    Det blir väl 2 stycken lotter, tack!

    SvarSlett
  132. Dette skapet er bare så nydelig;)
    Å som jeg ønsker meg det!
    Håper jeg har hell på et av de 2 loddene mine;)

    God uke til deg;)

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  133. Vil også gerne deltage i din fine giveaway. Et eggeskap, det har jeg godt nok ikke set før, men kul , det er det !!! Håper at mit lod bliver det heldige ;)

    SvarSlett
  134. dETTE ER JO HELT NYDELIG. VIL GJERNE HA 2 LODD.
    mvh mrotne@yahoo.no

    SvarSlett
  135. Hiver meg på i kampen og krysser d jeg har, 1 lodd på meg... kan tenke meg lille humla var søt :)

    Hilsen Linn, pettson79@hotmail.com

    SvarSlett
  136. Jeg frister lykken med 1 lodd og håper eggskapet kommer til å bo her etterhvert :)

    AK

    SvarSlett
  137. Blir gjerne ny eier av eggeskapet! tar ett lodd

    SvarSlett
  138. Kjempe flott side du har her! At du blir sponset med et eggskap som premie er jo en fortjent bonus for deg og oss leserne. Måtte den heldigste vinne, to lodd til meg. Mvh. Renate (renatbak@hotmail.com)

    SvarSlett
  139. Da ble det et lodd på meg i dag :)

    Tone

    SvarSlett
  140. Heisan!

    FOR et koselig skap! :))) Dette blir jeg gjerne med på, og krysser fingrene med et lodd :)))

    Vennlig hilsen Sandra :)

    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett
  141. Jeg tar to lodd :-) Nydelig vakkert eggskap :-)
    Klem fra Rita

    SvarSlett
  142. For et nydelig eggeskap! Det vil jeg gjerne være med på. Har linket på bloggen. Så da blir det to lodd på meg:)

    Klem fra Frieblonder

    SvarSlett
  143. 2 lodder til mig, tak :-)
    Jeg har delt på FB, Zania Kaas

    http://likebree.kaashalvorsen.dk/

    SvarSlett
  144. Må være med på denne ja:)Bli 1 lodd på meg denne gangen, får se om jeg er heldig:)
    Klem Anita

    SvarSlett
  145. 1 lodd til oss på Solbakken :)

    SvarSlett
  146. vilet super sött litet äggskåp, har aldrig någonsin sett ett sådant förut..håller nu tummarna
    att jag får vinna ett sådant=)
    Kram gabriella Hemma på DUNDERBO♥

    SvarSlett
  147. Kaster meg på. Bare ett lodd denne gangen.

    Catje

    SvarSlett
  148. Jeg er med å tar 1 lodd..
    tvitvi

    klem fra Lill

    SvarSlett
  149. Hei !
    Eg trekker 1 lodd i kampen om dette nydelige eggeskapet :)

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  150. Herlig giveaway. 2 lodd på meg :-) Ha en flott dag.

    SvarSlett
  151. Maren Birkeland1. mars 2012 kl. 12:16

    Du har en så nydelig blogg som gir meg så mye inspirasjon :)

    SvarSlett
  152. Maren Birkeland1. mars 2012 kl. 12:17

    neram_92@hotmail.com er forresten mail adressen min.

    SvarSlett
  153. Så kjempekoselig med et sånt eggeskap, særlig når det nærmer seg påske..her går det masssse egg, hele året egentlig, men særlig i påsken :) Trekker et lodd, og krysser fingrene! Ha en flott dag, og takk for fin inspirasjon på bloggen din!! :D
    klem, C

    SvarSlett
  154. Hei :) Fant bloggen din og syntes den er helt nydelig, gleder meg til å følge den :) Tar også et lodd når jeg først er her, hadde vært sååå koselig å vunnet det nydelige eggeskapet :)
    Ha en fin kveld :)

    klem fra Camilla

    SvarSlett
  155. Jeg blir selvfølgelig med for dette skapet står på toppen av ønskelisten min! Så jeg tar 2 lodd :) ! Har blitt helt avhengig av bloggen din, du har en helt utrolig sans for detaljer og nydelig stil :)

    Link til innlegget :) http://villaverolu.blogg.no/1330637976_bloggen_hvit_romantik.html

    Ha en fin kveld :)

    Klem fra villaverolu.blogg.no

    SvarSlett
  156. Jeg vil gjerne være med på give awayen, og kanskje være så heldig å vinne det flotte skapet.
    Mvh Hanne Ny
    afrems@online.no

    SvarSlett
  157. Noe så nydelig, og vakkert! 2 lodd på meg, legger ut innlegg på bloggen min nå straks! :)
    Mvh. www.annkristinaf93.blogg.no

    SvarSlett
  158. Hei! Endelig helg igjen;) Hiver meg med på gavedryss! Ett lodd for kommanteren min;) God helg alle sammen!

    SvarSlett
  159. Så kult! Det hadde vært gøy å ha =)

    Fin blogg forresten!

    SvarSlett
  160. Det var jo bare vakkert! Må jo prøve meg med 1 lodd iallefall. Ha en fantastisk helg. Vennlig hilsen Pia.

    SvarSlett
  161. Hei Anette :)
    Jeg vil veldig gjerne være med og tar 2 lodd :)
    Klem Anette ♥

    SvarSlett
  162. lekkert eggeskap! Melder meg på med to lodd :)

    SvarSlett
  163. Hei!
    Kjempesøtt skap! Jeg blir med, 1 lodd.

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  164. For en skjønn premie!! Jeg ønsker å delta med ett lykkelodd. anikris3@online.no

    SvarSlett
  165. ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●
    Så fin giveaway du har :)
    trekker to lodd ^^

    håper på vinnerloddet selvsakt, har så lyst på et sånt skap, samme har samboeren min, og for en gang skyld vil han ha noe som jeg også vil ha, hehe :)

    ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    SvarSlett
  166. Kjempeflott blogg og skap.
    Tar to lodd (kommentar + facebook) og krysser fingrene:)

    Wenche;)
    wmsgaltung@gmail.com

    SvarSlett
  167. 2 lodd :)
    Kjempeflott skap :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  168. Det der er virkelig det nydeligste jeg noen gang har sett! Jeg blir nok nødt til å gå i anskaffelse av et slik et dersom jeg ikke blir den heldige, hehe :) Jeg deltar veldig gjerne med 2 lodd, takk :) Kommentar + innlegg med link og bilde her: http://heltlindz.blogg.no/1330556422_konkurranser_jeg_er_m.html

    Tusen takk for denne muligheten! linda_nysveen@hotmail.com

    SvarSlett
  169. Jeg tar ett lodd, men regner egentlig ikke med å vinne. Lurer derfor på hvor man kan få kjøpt et slikt skap??? Hadde vært kjempefint å få vite, for jeg liker en litt landlig stil på kjøkkenet, og er svak for eggekurver, gamle eggebrett, marsipanformer og you navme it. Dette eggeskapet var kjempesøtt!

    privatrett ætt hotmail.no

    SvarSlett
  170. Hei!
    Så søtt eggeskap da! Det hadde passet supert på kjøkkenbenken min! Takk for opplysninger om at egg kan stå i rometemperatur - det trodde jeg faktisk ikke de kunne så lenge!

    2 lodd til meg da! Linker på bloggen!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  171. Jeg tar 2 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  172. Give Aways er moro!!

    Jeg er med, og tar 2 lodd!

    SvarSlett
  173. For et nydelig eggeskap, det har jeg skikkelig lyst på..

    Derfor er jeg med 2 lodd!

    SvarSlett
  174. Det var jo helt fantastisk sjarmerende, jeg tar 2 lodd og ønsker alle lykketil.

    SvarSlett
  175. Hiver meg så klart med!
    Satser på vinnerloddet med et lodd :)

    Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  176. Eggeskap?!? Det har jeg ikke sett før, utrolig stilig, passer perfekt på kjøkkenet hos meg, sammen med min eldgamle krushøne.
    Trekker meg 1 lodd - vinnerloddet faktisk! Hehe..

    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  177. Så utrolig søtt skap:)
    Det har jeg aldri hørt om før!
    Jeg trekker 1 lodd forresten..
    Mvh Camilla
    (cherrycoke@hotmail.no)

    SvarSlett
  178. Hei!
    Bli et lodd på meg, for et utrolig søt skap.
    Har aldri sett det før, spennende :)
    celinexb@msn.com

    SvarSlett
  179. Hei! For et utrolig nydelig eggeskap!! Dette fikk jeg veeeldg lyst på! Jeg prøver lykker med full pott. To lodd! Ha en god kveld. Klem Siri

    SvarSlett
  180. Heia
    Åh så fint, har aldri sett et slikt før, så dette vil jeg gjerne være med på!
    Tenk...om...at...
    Spennende:)
    Klem klem
    1 lodd glemte jeg å si :)

    SvarSlett
  181. Veldig søtt skap!
    Eg tar 2 lodd:-)

    SvarSlett
  182. Huska ikke om æ fikk me at æ vil å ha et sånt skap :)
    1 lodd her hvertfall :)

    SvarSlett
  183. Så knall-stilig skap!!!! Dette må jeg prøve lykken på :)Trekker 2 lodd

    SvarSlett
  184. Søtt skap.:) Hadde nok passet ypperlig på mitt nye kjøkken som er i anmars.
    Deltar og trekker 1 lodd:)

    SvarSlett
  185. WOW! For en flott premie dette er :-) Må jo bare prøve lykken jeg også nå! Ha en flott kveld videre. Deltar med ett lodd = kommentar.

    SvarSlett
  186. Dette må jeg bli med på siden
    jeg har siklet på skapet ditt lenge:)

    full pott her:)

    Nyt ny uke:)

    Klem linda:)

    SvarSlett
  187. Stili! Hadde ikke sett noe sånt før! 2 lodd på meg!

    SvarSlett
  188. Ljuvligt äggskåp!!
    Är med med 2 lotter :)
    La en link i min blogg ;)
    Ha en skön måndag.
    Kram kram Erica

    SvarSlett
  189. Åh, så fint. Eg melder meg på for 1 lodd.

    SvarSlett
  190. flott,det står på ønskelista;) deltar med 1lykkelodd;) turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  191. Jeg vil gjerne være med med 1 lodd :)


    Mvh
    Hege
    hege_boe@hotmail.com

    SvarSlett
  192. Åh, nydelig skap!! Jeg er gjerne med i trekningen, 2 lodd på meg:)
    Klem:)

    SvarSlett
  193. Hei! Jeg henger meg på og tar ett lodd, takk! :-)
    Hilsen Stine (s.t.j.e@hotmail.com)

    SvarSlett
  194. Supersøtt eggskap!

    Jeg prøver lykken med to lodd og har linket :)

    Nyt dagen!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  195. Hej ett äggskåp drömmer man ju om så jag tar 2 lotter och länkar.
    Ha en bra dag
    Kram Rosa

    SvarSlett
  196. Oj, Anette!! Dette lekre skapet har jeg veldig lyst på, jeg prøver lykken med 2 lodd.
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails