fredag 10. februar 2012

Påminnelse ♥


Bare en rask tur innom for å minne dere på giveawayen jeg har gående. Du kan vinne
en personlig almanakk, som du bestemmer helt selv hvordan skal se ut. :) Hvis dette 
høres interessant ut, kan du gå inn og melde deg på her. Trekning på morsdagen, 12 feb.
Har en liten overraskelse på lur også, dette skal jeg fortelle mer om en gang til uken. ;)


Tusen takk for alle de fine kommentarene i innlegget under her, blir så glad for det ! ♥ Og 
hjertelig velkommen til nye følgere, veldig koselig at dere fant veien inn til meg. :) Bildet jeg
viser i dag er fra kjøkkenet vårt. En liten reprise altså... Vil ønske alle som titter innom en riktig
god helg, og vil ønske alle mødre der ute en fantastisk fin morsdag. Glad i deg mamma !  



8 kommentarer:

  1. hei,
    kan jeg spørre hvor du har kjøpt den fine hylla di? så innholdsrik og flott hylle. skulle hatt meg en jeg også, en som rommer mye.
    ønsker deg en riktig god helg.
    koselig inne hos deg. flott blogg.
    klem TOVE

    SvarSlett
    Svar
    1. Hylla har jeg kjøpt gjennom Boligfryd, og mener det er Ib Laursen som er
      produsent. Om den finnes enda kan hun helt sikkert bestille den inn for deg evt.

      Tusen takk for fine ord Tove, settes stor pris på ! ♥ God helg ! :)

      Klem Anette

      Slett
  2. Koselig bilde=) jeg er med på give awayen jeg=) kjempe gøy med litt sånt i hverdagen =) Ha en fin helg! klem fra Yvonne=)

    SvarSlett
  3. Hej vilken fin klocka har du köptt den på nätet eller? Hjärtkrokarna passar ju bra till Valentindagen eller hur? Ha en go helg och tack för inspirerande bilder. Kram Lena / Inwhite4you

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for fine ord Lena. ♥ Klokken på kjøkkenet er kjøpt hos Boligfryd.

      God helg til deg også ! :)

      Klem Anette

      Slett
  4. Hei Anette.

    Nydelig bilde.

    Ha en fin helg og morsdag.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  5. For en flott kjøkkenkrok! Som student har jeg ikke store plassen å boltre meg på, så jeg nyter å lese blogger slik som dine. :)

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails