mandag 26. april 2010

GIVEAWAY ! ♥


Da var tiden inne for en GIVEAWAY her hos meg, alle med eller
uten blogg kan være med ! :)  Jeg begynte å blogge i nov-2009,
og det begynner å nærme seg 27 000 besøkende som  telleren viser.
Helt utrolig spør du meg, og veldig gøy ! Så tusen takk til
dere alle som titter innom, setter uendlig stor pris på dere  !  


For en kort tid tilbake ble jeg kontaktet av Cappellen Damm AS og var så
heldig og få to helt fantastiske bøker som var midt i blinken for meg.
Men som om ikke det var nok fikk jeg et ekstra sett med bøker som jeg
skal lodde ut her, og kanskje akkurat DU er en av de heldige !  :)


Isabella Smith, BLOMSTER OG BUKETTER
(Verdi 399,-)


Nina Stang, INNREDNING OG FARGER
(verdi 349,-)


Begge bøkene er utgitt av Cappelen Damm AS  2010
( Tusen takk for bidraget, dette var gøy ! :)

Sånn er reglene i min lille GIVEAWAY
(Trekning 15 mai)

Kommentar = 1 lodd
Kommentar + link = 2 lodd

Jeg gir ikke lodd for å bli følger. Vil at det skal være et personlig
valg om du vil følge bloggen min, ikke fordi du får et lodd. ;)
Men om du vil følge meg videre er jo det selvsagt
veldig koselig ! 

Og til deg som ikke har blogg husk å skrive e-post adresse i kommentar feltet
eller send meg en e-post på anetteth@online.no

Jeg trekker to vinnere, nr 1 for velge bok først og nr 2 får boken som blir igjen.
 Dette er 2 helt fantastiske bøker som passer perfekt for oss
jentene her i BLOGGLANDIA.


Da gjenstår det bare for meg å si LYKKE TIL, og nyt resten av dagen ! ♥'





179 kommentarer:

  1. Sååå moro og fine premier!
    Jeg er med med to lodd.. Linker bilde nå straks.. Ha en super dag! KLemmer*

    SvarSlett
  2. Gratulerer sååå masse med så mange besøkene.Hurra!Ikke så rart til at bloggen din er populær,for du viser frem ,såå masse lekkert.
    Jeg har linket og skrevet om give away i side baren i bloggen min,så da blir det to lodd på meg.
    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  3. Hei hei :)
    Dette vil jeg veldig gjerne bli med på.
    Fine gaver du gir bort.
    Klem fra elin

    SvarSlett
  4. Jeg blir jo selvsagt med med 2 stk lodd.
    De bøkene så så fine ut!

    Ha en fin dag!

    Ingunn

    SvarSlett
  5. Så flotte bøker! Jeg er gjerne med, har linket og tar to lodd :)

    Følger gjør jeg allerede -og koser meg alltid med dine innlegg!

    Ha en flott mandag!

    Klem

    Tove

    SvarSlett
  6. kjempeflotte bøker, kunne veldig godt tenke meg å være den heldige vinneren av de :-) Du har en kjempekoselig blogg og jeg er ganske ny følger her hos deg

    SvarSlett
  7. så spennende gaver : ) Jeg er gjerne med på dette og ; ) Men trenger å lære meg den der linkingen...så foreløbig kan jeg bare ta et lodd : S
    Ha en flott mandag!
    Klem Tove

    SvarSlett
  8. kjempe fin blogg. vi gjerne ha et lodd:)

    SvarSlett
  9. Hei.

    Endelig giveaway hos deg. Klart jeg blir med. Spennende. Jeg tar 2 lodd og krysser fingrer og tær.

    Ha en fin dag.

    Klem fra Mona C

    SvarSlett
  10. Bøkene er helt fantastisk ut! Veldig flotte. tror jeg hadde fallt for selve interiørboken, hagen må nok vente et par år enda;)
    Titter innom bloggen din regelmessig, og syns du er kjempe flink!
    Vel, jeg krysser armer og ben, og håper på det beste!

    Hjetlig hilsen
    fru blom fra Bergen


    HUSET PÅ HØYDEN

    SvarSlett
  11. Hei:)
    Ja det har vært litt rart her med kommentarene, så det tidligere i dag jeg også.

    Så gøy med giveaway! Jeg vil selvfølgelig være med og linker også!

    Vil bare si at du har en nydelig blogg Anette! Og så søt og koselig som du alltid er. Takk snille deg for alltid så fine ord.

    Ha en flott dag
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  12. Gratulere☺
    Bøkene ser ut til å passe perfekt i mi hylle, hihi☺
    2 lodd til meg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  13. Hei! Jeg er med, og tar to lodd :-)
    Lykke til med Give Awayen :-)

    Busteklem

    SvarSlett
  14. Count me in:-)2 lodd på meg - linker i kveldinga.

    KLem klem

    SvarSlett
  15. Gratulerer med så mange besøkende! Kjempegøy!
    Så flotte premier, klart jeg blir med. 2 lodd til meg
    Ha en fortsatt fin fin dag

    SvarSlett
  16. Så spennende, jeg blir gjerne med i trekningen med 2 lodd. Har linket på bloggen min.

    Klem

    SvarSlett
  17. Flotte bøker, Ønsker meg et lodd.
    Ønsker deg ein fin dag!

    Klem fra Mira.

    SvarSlett
  18. Ååå, så spennende.. 2 lodd til meg!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  19. Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd;)

    Klem fra Grete

    SvarSlett
  20. GRATULERER med maaange besøkande♥
    Ikkje rart..For bloggen din er nydeleg.Eg har blitt så glad i både den og deg♥
    2 lodd på meg:)
    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett
  21. Oj, så spennende!! og så har du blitt kontaktet av Cappelen Damm, det må jeg si!!!

    Jeg blir med, har gledet meg til giveaway hos deg.. og dette var jo SUPRE gaver :)

    To lodd her da!

    Klem

    SvarSlett
  22. Hei.

    Så gøy, tar gjerne et lodd jeg!!!
    Følger deg gjør jeg uansett, fordi jeg vil;)
    Klem fra Gro-Beate

    SvarSlett
  23. ååå så gøy! jeg er selvfølgelig med snuppa!
    2 lodd på meg!

    Stor klem!

    SvarSlett
  24. Så klart jeg blir med, Anette!!!Har linket og følger er jeg jo fra før. Ikke rart du har mange besøkende, dette er en kjempefin blogg + at det er en veldig hyggelig dame som står bak den. Da krysser jeg alle fingre, kanskje jeg er heldig. Ha en fin kveld! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  25. Klart jeg er med! To lodd til meg!
    Så morsomt å bli kontaktet slik! Men det er ikke rart at du blir lagt merke til med den nydelige bloggen!

    Takk for koselig kommentar hos meg! Morsomt når andre liker det jeg lager. Jeg er veldig fornøyd med min nye rotefrie sone! Foreløpig har ingen av gutta slengt tingene sine dit... mulig det hjelper med romantiske tekstiler og blomster... hi hi!

    Ha en super kveld da vennen!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  26. Wow..for noen flotte bøker..Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen. Go`ukestart til deg fra Maliva

    SvarSlett
  27. Wow, så flotte bøker.
    Jeg vil gjerne bli med på dette!
    Mvh Kate

    SvarSlett
  28. Må selvfølgelig ha eit lodd eg og!
    Gratulerer med mange besøkande, er jo ikkje så rart for er ein flott blogg du har! Flotte premier du har fått og.
    Ha ein fin kveld vidare.
    Klems

    SvarSlett
  29. Hei.
    Klart jeg har lyst å være med på dette.
    Flotte premier du skal dele ut.
    Gratulerer med høyt besøkstall!

    SvarSlett
  30. Synes det er så kjekt når slike Give Aways dukker opp!
    Jeg har vert følger en stund, så derfor kommer det rett opp på sida mi at netopp DU har Give Away!
    Så jeg er med :)

    Klem
    ADA

    SvarSlett
  31. Selvfølgelig vil jeg være med på dette! Du har jo en superkoselig blogg og er jo bare en herlig dame, så ikke rart at bloggen din blir lagt merke til!

    Skal forsøke å linke (har ikke klart det før) og da blir det to lodd på meg;-)
    Kjekke premier da!

    Krysser fingrene;-)

    SvarSlett
  32. Hei og hopp! jeg vil selvfølgelig være med, tar to lodd. Klem fra fru Strøm

    SvarSlett
  33. For en fantasisk gave!!1 lodd på meg:)klem maggi:)

    SvarSlett
  34. Gratulerer så utrolig masse og halleluja for noen fine bøker:) Ænsker deg en fin kveld:)Klemmer:)

    SvarSlett
  35. Hei. Dette er faktisk første gangen jeg er innom bloggen din, men det blir helt garantert ikke den siste - for her var det MYE fint!!!
    Og så heldig jeg var som oppdaget deg i tide til å bli med i trekningen her da, for de to bøkene kunne jeg virkelig ha tenkt meg, begge to ;)
    Skal straks legge ut link i bloggen min også.
    Ønsker deg en riktig fin kveld videre.

    SvarSlett
  36. Så herlig! GRATULERER! Jeg er med og tar ett lodd :-)

    SvarSlett
  37. For en utrolig vakker blogg! Jeg ble helt henført her jeg satt.

    Morsomt med giwe away, jeg hadde en hos meg for ikke så lenge siden. Morro!

    Jeg tar med to lodd, jeg linker deg på min blogg i løpet av kvelden.

    Ha en fortsatt fin kveld.

    http://maiahoang.blog.com

    SvarSlett
  38. Så gøy. Jeg blir gjerne med, og tar to lodd :)

    SvarSlett
  39. Hei hei! jeg er gjerne med. Så heldig du er som fikk denne muligheten da!

    1 lodd!

    KlemE

    SvarSlett
  40. Å kor moro!! Gratulerer med mange besøkande!:) Ikkje rart at du har besøk, Eg liker meg kjempegodt her hos deg:)
    Vil gjerne ha 2 lodd!
    Ha ein strålande kveld:)
    Klem:)

    SvarSlett
  41. Hei!!
    Jeg var så heldig å vinne på Boligfryd sin giveaway og så linken din der.

    Jeg tar gjerne 2 LODD!!

    Koselig blogg du har!

    Hilsen Silje

    SvarSlett
  42. Hei vennen!!
    I'm SO in!!! Og jeg er såååå enig ang følgere...brannfakkel kanskje,men...jeg lager gjerne link til deg da♥
    klemmer

    SvarSlett
  43. hei..jeg vil gjerne være med..1 lodd på meg..klemm fra åshild

    SvarSlett
  44. Gratulerer så mye med besøkstallene! Er så koselig å besøke bloggen din. Søte bøker du skal gi bort så blir gjerne med i trekningen. Klem fra meg!

    SvarSlett
  45. Gratulerer med så mange besøkende!
    Dette må jeg være med på! 2 lodd på meg.

    Ha en fin uke!

    KLem Marianne

    SvarSlett
  46. jeg slenger meg på! 1 lodd
    har veldig lyst å vinne!!!!
    klemmer

    SvarSlett
  47. Så gøy da vennen, herlige bøker!!♥ og gratulerer masse med alle besøkene, men du har jo en flott blogg også er du alltid så god mot alle!!♥
    Jeg blir med jeg vet du :)
    Jeg linker også (fordi du er så god!!♥♥)
    Takk for koselige ord hos meg!!♥
    En flott kveld ønsker jeg deg!♥
    Gode klemmer fra meg
    Anki

    SvarSlett
  48. Ikke rart du har hatt så maaange besøk; bloggen din er jo bare herlig md nydelige bilder. Jeg lagt meg til som følger og blir gjerne med på loddtrekning om de to fine bøkene. To lodd.

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  49. åå..så gøy...:O) jeg er med og tar 1 lodd:O)

    klem Emma

    SvarSlett
  50. Hei kor koselig da :) Takk for gode ord hos meg ! Eit lodd på meg !!! Klem ♥ MILLA ♥

    SvarSlett
  51. Hei Anette og takk for koselig hilsen, så kjempehyggelig at du tittet inn til meg! Jeg har også sett deg "rundt omkring" ;) og lagt merke til at du alltid legger igjen så gode og koselige ord ♥ Du virker som ei HERLIG jente og nå var det på tide at jeg tittet inn her! Så mye lekkert her som tiltaler meg så hit har jeg lyst til å komme tilbake!! Legger meg til som følger jeg ;) Og mens jeg først er her så kan jeg jo ta et lodd ;)) Fine gaver! Ha en fin uke videre da ♥ Klem fra Gry

    SvarSlett
  52. Hei! Jeg vil gjerne være med, så jeg tar gjerne et lodd:)

    SvarSlett
  53. Så morro! Gratulerer! Jeg er selvsakt med! Prøver meg på en link også, hihi :)

    Du har en utrolig inspirerende blogg!

    Ha en fortsatt fin uke, vi blogges ;)
    Klemmer <3

    SvarSlett
  54. Heisann..Tusen takk for kommentar hos meg, det varmer alltid..Så gøy med give away da, jeg blir gjerne med og tar 2 lodd. Gammle dører bak sengen er kjemp nydelig, og der kommer en av mine etterhvert tenker jeg, må bare få byttet soverom med ungene og pusse opp først, hihi..Ha en flott uke, klems...

    SvarSlett
  55. Hei kjære Anette
    Gratulere med så mange besøkende:)
    Ikke så rart, da du har en kjempe
    flott blogg ♥ Nydelige gaver du gir
    bort... Jeg vil gjerne være med i
    trekningen din og tar 2 lodd....
    Ønsker deg en strålende uke ♥
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  56. Såg ut som to kjempe nydlige bøker:)og eg berrelskar stilen din:)Blir eitt lodd på meg sidan eg heller ikkje heilt får til det med linkingen..kunne nåken hjelpt meg kanskje?:)klem

    SvarSlett
  57. Jeg blir med :)
    To til meg da !

    SvarSlett
  58. Hei på deg ☺

    Jeg blir gjerne med... Prøver lykken med 2 lodd... :)

    Klemmer fra Malin Virginia ♥

    SvarSlett
  59. Jammen blir jeg imponert vennen ♥
    Blitt kontaktet av ett forlag? Ja du er flink altså:):) Kanskje du blir forfatter nå:):) Og såå nydelige bøker da ♥ Håper jeg vinner ♥
    Tar 2 lodd vettu, men får ikke linket før imorra, for nå er jeg sååå trøtt *snork*

    Nattiklem til søta ♥

    Og du, ikke tull; bare sleng meg til på faceboka:)

    SvarSlett
  60. Hei!!
    Jeg blir veldig gjerne med!! Moro med give away,det er så spennende!!Jeg linker deg selvsagt på min blogg!! Har en give away hos meg også om du ikke allerede har meldt deg på!!
    Jeg har lagt meg til som følger jeg,for jeg vil gjerne komme tilbake. Likte meg godt her på bloggen din,kjempe koselig.Den franske stolen din var jo bare flott:)
    Ønsker deg en fin uke videre!!
    Klem Mona

    SvarSlett
  61. 2 lodd til meg! Veldig fine bøker så jeg håper jeg vinner! Du har en veldig koselig blogg!

    Hilsen Marthe

    SvarSlett
  62. Huff, jeg er litt rar. Enten har jeg drømt det, eller bare innbilning. Trodde jeg hadde meldt meg på? nei, tydeligvis ikke. Men det vil jeg jo selfølgelig!!! Flotte premier!

    2 lodd takk :)

    KLEM

    SvarSlett
  63. Hei Jeg vil gjerne være med på giveawayen din;D
    Klem Susanne

    SvarSlett
  64. Jeg linker og kommenterer, da blir det to lodd til meg ;O)
    Liker det du sa med å velge å være følger fordi man vil selv, ikke fordi man vil ha ett ekstra lodd;O)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  65. Jeg vil også bli med på giveawayen din :)
    Gratulerer med så mange lesere på kort tid! Kjempe bra :)

    SvarSlett
  66. Jeg vil være med å feire, og tar selvfølgelig 2 lodd!

    Ønsker deg ellers en fantastisk uke!!!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  67. Hei Anette :)

    Jeg henger meg på, og tar 2 lodd ;)
    Jeg er jo følger, og titter innom deg nesten hver dag :D
    Bloggen din er en inspirasjonskilde!!!

    Klemmer Frøken Rosa

    SvarSlett
  68. Prøver vinnerlykken med et lodd:)
    De bøkene så utrolig bra ut!!

    SvarSlett
  69. heisann

    jeg er med og trekker ett lodd!! tvi tvi for meg:)
    super fine bøker!!

    vår klem Lillan

    SvarSlett
  70. Jeg vil gjerne være med og tar 1 lodd.
    Gratulerer så mye.
    Hilsen Hege(hegeand2@broadpark.no)

    SvarSlett
  71. For en nydelig blogg du har! Inspirerende og søt!
    Jeg vil gjerne være med på give away`en din :)
    Jeg har ønska meg boka "INNREDNING OG FARGER", så jeg tar med meg 2 lodd :))

    ha en fin uke!
    klemklem

    SvarSlett
  72. Hei
    Så innlegget ditt på facebook siden min Shabby Chic og Fransk landstil, vill selfølgelig være med i trekkningen ! ( :
    kristine_mjos@hotmail.com

    SvarSlett
  73. Hei snuppa!!! ♥

    Tuuuuusen takk for så hyggelige kommentarer og fine herlige ord!!!! ♥ Kos ♥

    Oliventre må du prøve!!! Er så stilige ♥

    Fy fader!!!! Give away also!! Klart jeg blir med og SELFØLGELIG linker jeg dej søta!!!! Åååååå håper jeg vinner!!!! Lekre gaver ♥♥

    Ønsker dej en herlig uke vennen min ♥

    Klem fra Hege ♥

    SvarSlett
  74. Ja 2 lodd tar jeg da hihihi..glemte å skrive det da :o)))

    Klem en gang til ♥

    SvarSlett
  75. Heeei vennen:o))Gratulerer med så mange besøk, det er jo helt utrolig! Men så har du en flott blogg og da, og er så flink med og skrive kommentarer hos andre... rett og slett en knekende flott dame, så da er det ikke rart du har mange treff:o))

    Og så profft med sponsede gaver, gøy!

    Jeg er med, og tar 2 lodd takk:o))

    Ha en fortsatt fin tirsdagskveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  76. Hei vakre deg♥
    Så snild og god du er !
    Tusen takk for at du undersøkte♥Du må ikkje stresse med det altså!
    Set stor pris på deg♥
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  77. For noen fantastiske gaver du gir bort! Har veldig lyst å være med i konkurransen, for som du vet...den som intet våger intet vinner! :-)

    Herved satser jeg 2 lodd!

    SvarSlett
  78. Gratulerer med SÅÅÅÅÅÅ mange besøkende!! Koselig blogg du har:)

    Er gjerne med på Give Awayen din. Tar 2 lodd og krysser fingrene:)

    Randi:)
    PS; hvis du har lyst, må du gjerne være med på Give Away hos meg;)

    SvarSlett
  79. Hei, du har en helt nydelig blogg og ett vakkert hjem ♥♥♥

    Jeg blir gjerne med på giwe awayen din og tar to lodd!!

    Nattaklem fra Jatte♥

    SvarSlett
  80. Nyydelig blogg du har!! Fantastiske bilder og kjempefin stil!

    Vil veldig gjerne være med på give-awayen din :-)

    Klem fra Inger Elin

    SvarSlett
  81. Hei! Trudde eg blei med på dette i går, men hadde litt krøll med Blogger. Eitt lodd til meg, og gratulerer med mange besøkjande! Bloggen din er kjempefin! :) Tusen takk for fine ord inne hos meg!

    Ha ein fin dag!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  82. Takk for kommentar inne hos meg!
    Blir med på give away jeg:) Tar 2 lodd.
    Ha en fin onsdag.
    Klem J.

    SvarSlett
  83. Gratulerer med så mange besøkende!
    Velfortjent altså!!=) Er en kjempefin blogg du har, og alltid kjekt med nye innlegg=)
    Tar 2 lodd, og legger bilde ut strax;)

    Ha en fin dag videre
    Klem

    SvarSlett
  84. gratulerer så masse. dette vil jeg veldig gjerne være med på. tar et lodd og håper på lykken, klem monica

    SvarSlett
  85. Gratulerer med masse besøkende! Jeg tar to lodd og håper på det beste =) Har laget innlegg med link til din give away!

    SvarSlett
  86. Så flotte bøker du skal gi bort! Gratulerer med så mange besøk - ikke rart når du viser så mye fint fra hjemmet ditt!
    Linker til din give-away straks.
    Ha en flott kveld! ♥
    Klem fra Mona

    SvarSlett
  87. Hei.

    Jeg vil gjerne være med på give away.
    Bloggen din var koselig, og jeg legger meg gjerne til som følger hos deg :)

    1 lodd på meg da :)
    Klem Anita

    SvarSlett
  88. Gratulerer. Bøker til inspirasjon er alltid hyggelig! 1 lodd på meg. Lisbeth

    SvarSlett
  89. Så fine gaver du gir bort.
    Da blir dert 1lodd på meg.
    Klem

    SvarSlett
  90. Jeg deltager rigtig gerne med 1 lod :-)

    Torsdags kram,
    Lotte

    SvarSlett
  91. Gratulerer med så mange lesere og en så fin blogg! Jeg blir gjerne med i trekningen og tar ett lodd :-)

    SvarSlett
  92. Hei, så spennende :-) Tar 2 lodd jeg :-)

    SvarSlett
  93. Hei,jeg vil gjerne være med på trekningen, og tar to lodd. Ha en fin vår!!

    SvarSlett
  94. To lodd på meg:)

    Ha ei flott helg!

    SvarSlett
  95. To lodd på meg også! Fantastiske premier! *krysser fingrene*

    Klem Madelen

    SvarSlett
  96. Så nydelige bøker!!
    Klart jeg vil være med - to lodd på meg :))
    Gratulerer med fantastiske besøkstall, bloggen din er strålende vakker - du er sabla flink!!
    Ønsker deg en nydelig helg!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  97. Herlige bøker!
    So Im in!
    Jeg er ofte innom her
    men litt dårlig til å legge igjen spor...

    God helg! :)

    SvarSlett
  98. Eg og vil vera med på Giveawayen din!!! Du er ei kjempeflink bloggedama. Bloggen din er inspirerande spesielt pga alle dei fine bileta!

    God helg:-D

    Klem frå Vivi

    SvarSlett
  99. Slenger meg med på gviveawayen din! :) Fantastisk blogg, oppdaget den først i dag!! :)

    God helg!

    Hilsen MammaBodil :)

    SvarSlett
  100. slenger meg også med giveawayen din...
    Blir 2lodd hos meg!

    SvarSlett
  101. Heisann! :)
    Flotte premiar!
    Eg er med! :D
    ...to lodd til meg! :)

    Klem! :)

    SvarSlett
  102. Har ikke egen blogg, men hyggelig å følge din ;-)
    Ønsker meg et lodd, selv om vinnersjansen er liten, så poppulær som du er. :)))

    SvarSlett
  103. Så flotte bøker. Jeg blir veldig gjerne med i den fine giveawayen din og tar 3 lodd.

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  104. Så fine bøker! Den blomster-boka kunne jeg trengt, trenger inspirasjon til bryllupet i juli! Tar to lodd, jeg. Fortsatt god helg. =)

    SvarSlett
  105. Hallo!
    Jeg vil gjerne være med!
    2 lodd til meg!

    Klemmer fra Lena

    SvarSlett
  106. Hei vennen! Kjempe fin giveaway!

    Jeg er også med, 2lodd på meg =)

    Du kan jo ta en titt inne hos meg hvis du har tid...
    Klem C.

    SvarSlett
  107. Hei! Kommentar og link på meg :) Og gratulerer med så mange besøk, men skjønner det godt for du har en veldig fin blogg :) -Marte-

    SvarSlett
  108. Jaa! jeg vil gjerne være med på giveaway. Flotte bøker. Jeg linker hos meg også!
    Klem Vivian

    SvarSlett
  109. Klart vi vil være med, 2 lodd :-) Herlige premier!

    SvarSlett
  110. Kjempeflotte bøker, vil gjerne være med :) tar to logg, og legger meg til som følger bloggen din er så flott :)
    Klem fra Monica

    SvarSlett
  111. Heia. Kom over bloggen din i dag, og deg vil jeg gjerne følge, mange fine bilder, og et nydeligt hjem.og jeg vil gjerne bli med på giveaway.

    SvarSlett
  112. Selvfølgelig vil jeg være med på dette! 1 lodd på meg:)

    SvarSlett
  113. Gratulerer med så mange beøkende! Så gøy, da! Jeg tar to lodd. Bøkene så kjempeflotte ut!

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  114. jeg vil veldig gjerne være med Anette :) så gøy at akkurat du ble kontaktet!!!

    ha en koselig dag! vi koser oss inne, ute regner og snør det om en ann! Hurra for mai :(

    trekker gjerne to lodd - bildet var så fint, at jeg linker gjerne!

    klem/lisa

    SvarSlett
  115. Hei:) Gratulerer med så mange besøkende! Vil gjerne være med å feire - 2 lodd på meg:) Den ene boka står på ønskelista mi, så tvi-tvi:D
    Ha en strålende fin kveld!
    Klem, Inger

    SvarSlett
  116. Så flotte premier! Jeg tar to lodd. :)

    SvarSlett
  117. finefine:) Tre lodd på meg! Ha en super iuke:) jeg linker også jeg.

    Ha en flott uke.

    Heidi

    SvarSlett
  118. Hei, Anette!

    Nå glemte jeg nesten å bli med på give awayen din, men jeg vil selvfølgelig være med. Skjønne gaver du gir bort. og jeg tar gjerne 2 lodd:)

    Du har en nydelig blogg og ett vakkert hjem. Du tar nydelige bilder og gir mye av deg selv, så det er alltid en fryd å besøke bloggen din! Gratulerer med så bra og velfortjente besøkstall:)

    Klem, Anita:O)

    SvarSlett
  119. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  120. Gratulerer med så mange treff på bloggen din:)
    Jeg blir gjerne med og tar 2 lodd.
    Ha en flott dag

    SvarSlett
  121. Gratulerer med høyt besøkstall!!! :D Er støtt og stadig innom bloggen din, er bare ikke så flink til å legge igjen kommentar - noe jeg har tenkt å bli flinkere til!!

    Så koselig at du ville være med på min giveaway :) Ønsker deg lykke til!

    Takk for tipset om giveaway hos deg, jeg blir så klart med :) To lodd!! ;)
    Ønsker deg en fin dag videre!!

    Klem Rebekka
    www.frumaela.com

    SvarSlett
  122. Her var det mange som ville være med - inkludert meg. Gratulerer med så mange besøk, ikke rart med en så fin blogg :-) Jeg tar ett lodd :-)
    Netta

    SvarSlett
  123. Sååå mange som er med =) Så moro..
    Sjansene for å vinne er vel mindre,
    men er man ikke med, vinner man ikke =)
    To lodd tar jeg...
    Linken er klar =)
    Stine

    SvarSlett
  124. Hei
    Jeg er gjerne med i trekningen.
    2 lodd her. :-)
    -Trude

    SvarSlett
  125. Hei.

    Jeg er med :) Fine gaver!
    1 lodd
    Liselinn

    SvarSlett
  126. Vil fryktelig gjerne være med; det blir første gang for meg. Har linket til deg, så da blir det vel 2 lodd. Heldige meg!
    Gratulerer med så mange besøkende, telleren min er på 173 og jeg synes dét er gøy!

    Kos deg.
    Lilli

    SvarSlett
  127. Så fine gaver. Vil så gjerne ha! Tar 1 lodd :)
    Krysser figre og tær, må virkelig ha flaks for å vinne her, for dette ser ut til å være populært.

    SvarSlett
  128. Hei hei. Så koselig blogg du har. Legger meg til som følger jeg. Trodde jeg hadde gjort det for lenge siden men det gikk tydelig vis ikke.
    Vil veldig gjerne være med. Vinner aldri men kan jo prøve for det. Tar to lodd jeg.
    Ha en fin dag

    Tove

    SvarSlett
  129. Da prøver jeg lykken jeg også.
    Tar 2 lodd og ønsker deg og alle dine leser en riktig så flott dag

    SvarSlett
  130. Åh så nydelige bøker;-)
    to lodd til meg;-))

    SvarSlett
  131. kjempe fine bøker. Er vel liten sjans, men man må da alltid prøve!
    Vet desverre ikke hvordan jeg linker:o( ellers skulle jeg gjerne gjort det!
    Så det får bli med det ene loddet til meg!
    Ha en fin dag videre!

    SvarSlett
  132. Hei!
    Så fine premier! :)
    Gratulere med mange besøkende på bloggen din!
    Jeg tar et lodd:)

    SvarSlett
  133. Så gøy med så mange besøkende på bloggen din :-) Jeg blir gjerne med på feiringen og tar 2 lodd takk ;-)
    Hilsen Grethe

    SvarSlett
  134. Jeg vil veldig gjerne være med og tar 2 lodd:)

    Klem Milla

    SvarSlett
  135. Jeg oppdaget bloggen din nå, og bare bildet i heading'en gjør at jeg legger meg til som følger med en gang! Har linket også, så da blir det 2 lodd på meg!

    Catje

    SvarSlett
  136. Jeg blir gjerne med, og tar 1 lodd. :-)

    Hilsen Ingeborg
    ingeborgroe@gmail.com

    SvarSlett
  137. hei,
    åå her er det mange som vil være med,jeg legger meg her helt sist jeg ,sånn helt på tampen av din konkuranse,tenk at jeg ikke har sett den før.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  138. Hei, jeg tar 2 lodd! :) :)

    Victoria

    SvarSlett
  139. Så flott blogg du har. Måtte jo slenge meg på som følger her. Har linket og komentert.

    ha en god natt.

    klem

    SvarSlett
  140. Hei. Så fin blogg du har! Jeg vil være med i trekning :) Herlige premier da :)

    SvarSlett
  141. Så vakker blogg! :) Navnet på bloggen passet fint! Nydelig lys og romantisk ;) Vil gjerne følge deg videre.

    Jeg blir gjerne med på nydelig give-away, og linker til deg. Flotte gaver!

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  142. Gratulerer! Fortjent med denne herlige bloggen!
    Jeg er med på give-away ;D

    Therese
    -tknygaard@getmail.no

    SvarSlett
  143. Nydelig blogg du har, titter innom her titt og ofte.
    Vil gjerne være med i trekningen, med 1 lodd.
    Ønsker deg en strålende søndag.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  144. Ojojoj, her var det mange som ville være med! :-) Men det vil jeg og, ett lodd på meg! Klem

    SvarSlett
  145. Kjempe fin blogg. jeg er med

    SvarSlett
  146. Hei, hei! Jeg blir gjerne med! Flotte og spennede bøker!

    SvarSlett
  147. så flotte premier:) jeg slenger meg med i siste liten med 2 lodd og krysser fingrene:)
    ha en fin dag:)

    SvarSlett
  148. Jeg blir gjerne med :)
    1 lodd til meg :)

    klem Hege

    SvarSlett
  149. cIAO, PARTECIPO MOLTO VOLENTIERI AL TUO SPLENDIDO GIVEAWAY E COMPLIMENTI PER IL TUO BELLISSIMO BLOG, CORRO A LINKARTI!

    SvarSlett
  150. Hei! Jegblir med med et lodd. Ingenting er bedre enn å kose seg med en bok full av deilig inspirasjon:)

    hanne-monge@hotmail.com

    SvarSlett
  151. Gratulerer med så mange besøkende! Jeg har veldig lyst til å være med, så jeg tar 1 lodd. :o)

    SvarSlett
  152. Så morsomt da, jeg vil veldig gjerne være med i treknnigen din jeg. Jeg tar 2 lodd så jeg låner bildet og linker!!

    SvarSlett
  153. Jeg blir gjerne med hvis jeg får =) Synes den øverste boka hadde så rålekker forside!!

    SvarSlett
  154. Hei ! Så koselig at du vil være med på trekningen! Jeg vil også være med hos deg!
    Koselig blogg du har!

    SvarSlett
  155. Superflotte gaver så jeg slenger meg med med et lodd!

    Klem Pink Lady

    SvarSlett
  156. Jeg vil gjerne være med på din flotte give away med 3 lodd:o)

    SvarSlett
  157. Grattis till det stora besöksantalet på din vackra blogg!:-)
    Jag är gärna med i din fina GiveAway och skulle bli såå glad om jag vann någon av böckerna.De ser underbara ut!
    Jag länkar förstås till tävlingen i min blogg.
    God fortsättning på helgdagen!
    /Kram Karin

    SvarSlett
  158. Jeg krysser fingre og tær, og satser alt med 2 lodd :-)

    SvarSlett
  159. Hei og så flott blogg du har!
    I 2008 var vi så heldige å få kjøpt egen leilighet, da interiør planleggingen begynte skjønte vi kjapt at dette var noe vi ikke kunne.
    Så farger på vegger og farger på møbler, ble kjøpt etter hva vi syntes var fint. Og i dag sitter vi med en leilighet som ser fin ut for andre, men som vi ikke er fornøyd med.
    Jeg har null peiling på alt som har med farger, stil og pynting. Jeg ønsker å skape et hjem som vi kommer til å trives i, derfor har jeg troen på at boken "innredning og farger", kan hjelpe oss på veien mot å nå dette målet.

    Ønsker deg forøvrig en riktig fin kristi himmelfart :)

    du har fått en link til konkurransen din i bloggen min!

    SvarSlett
  160. Hei! Tar gjerne eit lodd hos deg på flotte bøker! Klem frå Solveig

    SvarSlett
  161. Slenger meg på i siste liten, med 2 lodd :)

    SvarSlett
  162. Hei! Så fin blogg du har...
    Jeg blir gjerne med og linker på bloggen :)
    2 lodd på meg!

    Ha en fin helg, og en strålende 17. mai!

    SvarSlett
  163. Er mer enn gjerne med i trekningen din. Nydelige premier du har. 1 lodd på meg! Ønsker deg en fin langhelg! :)

    SvarSlett
  164. Gratulerer med så mange besøkende! Flott blogg du har =) Blir gjerne med i trekninga!
    Karen

    SvarSlett
  165. Grattis till alla dina besökare! Åh, vilken fin tävling, självklart så vill jag gärna delta. Jag fullkomligt älskar alla slags blomster.
    Har ingen egen blogg så det blir 1 lott för min del men jag hoppas att turen är med mej.
    Önskar en trevlig 17 maj.

    Hälsningar Pia bakformen@gmail.com

    SvarSlett
  166. Herlig:)) jeg vil bli med om jeg ikke er forseint ute da:))

    Tar ett lodd:))

    klem fra AnnElin

    SvarSlett
  167. For en flott blogg du har. Nydelig

    SvarSlett
  168. Hei!
    JEG VIL GJERNE VÆRE MED OG FÅR ET LODD. LYKKE TIL VIDERE MED BLOGGEN. KLEM FRA TURID

    SvarSlett
  169. Jeg er med :D Får et lodd!

    SvarSlett
  170. 1 lodd på meg :)

    SvarSlett
  171. Ja, takk jeg vil gjerne være med i trekninga:)

    SvarSlett
  172. Kjempefin blogg =) Tar gjerne et lodd =))

    SvarSlett
  173. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails