torsdag 1. april 2010

Påskestemning tross gråvær ! ♥

I dag har vi bare vært hjemme og kost oss. ♥  Skikkelig gråvær ute og ikke mye som minner om påske.  Men hjemme i dag har jeg pyntet enda litt mer,  og har ommøblert på litt småting. :) Så her har jeg klart å få litt påskestemning tross gråværet. :) En av tingene jeg har flyttet på er denne lysestaken ♥ Pleier å stå på soverommet i vinduet der, men nå i påsken med det gråværet vi har skal den få lov til å stå i stuen. ♥ Dette er en av mine favoritter hjemme hos oss. ♥


I kveld har vi sett på film og kost oss med deilig mat ! ♥ Og litt påskegodt har det også blitt. ;) Selvom været er grått og trist er det fult mulig å kose seg hjemme også. :) Er jo bare hva man gjør det til selv. ♥



Selvfølgelig hadde det vært veldig godt med sol og nydelig vær. ♥ Gå turer og sitte i solveggen sånn som påsken skal være. Eller vært på fjellet og gått på ski hadde vært perfekt. ♥ Men sitter ikke hjemme og gråter av den grunn, hihi... For her skal vi kose oss med familie og dagsturer uansett vær. ♥



Disse bildene har jeg tatt i dag, og nok en gang brukt softfokus, hehe... ♥ Får et litt mykere preg på bildene... Men skal ikke bruke softfokus på alle bildene i framtidige innlegg altså. ;) Men syntes det passet godt til disse bildene for å få den rette stemningen. ♥



Her har jeg tyvlånt bokstavkjeksen til Julian for å lage litt påskestemning, så vi får se hvor lang tid det tar før han spiser de opp, hihi... ;) Håper disse bildene gir dere litt påskestemning. Og er jo ikke sikkert det er gråvær der du bor ?!

Sniker inn et bilde av påskeeggene jeg har laget, for glemte å ta med de her. ;)



Ingen påske uten et lass med bøker, sol fra skyfri himmel, knopper som brister - og en hånd å holde i. ♥
(Det samme gjelder i gråvær, hihi...)

Ønsker alle som titter innom en helt fantastisk påske, håper dere koser dere masse ! :)

PS: Ligger flere innlegg med påske på bloggen min hvis du vil se flere bilder. ♥


24 kommentarer:

  1. Så herlig innlegg lille venn!♥ :)
    Jeg skrev noen ord i forrige innlegg også men måtte jo titte inn her også vettu hi hi:)
    Helt sant det du skriver!♥ Man må nyte av hva man har, uansett vær .) Så vakre og stemningsfulle bilder!! ;) og den lysestaken din var rålekker!!!
    Natti natti klem fra meg
    Anki

    SvarSlett
  2. Skikkelig stemning i innlegg og bilder!
    Får lyst til å finne frem og pynte mer selv;)
    Gråvær her også, men skal nok kose oss maks selvom ja... Det er jo PÅSKE!;-D

    Håper dere får en fantastisk uke, med masse kos, og forhåpentligvis påskesol!

    SvarSlett
  3. hej
    en riktig glad påsk önskar jag dig och din familj...
    kramar pia

    SvarSlett
  4. Koselege bilder☺
    Nyt påska-det gjer vi☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  5. Så flotte bilder! Du er flink med kamera.
    Får påskestemning av bildene dine, jeg :-)
    Kos deg videre.
    Line

    SvarSlett
  6. Så kosleg du har det heime hos deg!♥
    Skjønner godt at den lysestaken er ein favoritt!:) Kjempefin!
    Og eg er heilt enig med deg! "Less is more" (hvertfall når det gjeld gul påskepynt;)
    Håper sola titter fram hos dokke snart! Her er ikkje strålande sol, men ikkje så verst likevel:)
    Ønsker deg og dine ei fremdeles strålande påske:)
    Klem

    SvarSlett
  7. Du gir god påskestemning her ja:)Du har det så fint!!

    SvarSlett
  8. Helt herlige stemningsfulle bilder du har lagt ut, jeg ELSKER Madonnaer og levende lys sammen. Det er ikke akkurat påskestemning ute og da gjelder det å ha den inne. Kos deg videre. Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  9. Mmmm nydelige bilder og innlegg:) Ja Sinsen brukthall var gigastort og masse rart ja:) Men veldig dyrt der da. Venninna mi prøvde å prute og det gikk ikke. Enda ho blunka alt ho kunne...ler
    Jeg foretrekker nok loppis. Men man kan jo være heldig da..Absolutt verdt et besøk bare for å kikke og egentlig:) Moro:)

    Ha en fin fredag snuppa!
    Klemmer

    SvarSlett
  10. nydelige bilder som formidler en herlig stemning!

    lysestaken er nydelig

    klem beate

    SvarSlett
  11. Så koselige bilder! Får skikkelig påskestemning hos deg!:) Kan jeg spørre om hvordan du får til softfokus? Ble så utrolig fine bilder!!!

    God påske! Klem Nina

    SvarSlett
  12. Ah!Så koseleg hos deg♥
    Kjempe god stemning i bilda dine♥
    Å vere heime å berre kose seg ilag med familia er det aller beste,synest no eg da♥
    Vi held på å lage pizza,mannen er ute å joggar,prinsessene spelar spel og lisje bror hjelper til;)Hihi:)Desverre har han feber,så vi har ikkje hatt store valget helder i dag enn å holde oss inne..
    Kvelden skal vi kose oss i sofaen med tv og litt godis:)
    Tusen takk for gode ord♥
    God påske vidare til deg og♥
    Klem frå Astrid☺

    SvarSlett
  13. Å JA!Den lysestaken er kjempe lekker!Forstår godt at du er glad i den♥

    SvarSlett
  14. Hei hei!
    Enig med de andre i at den lysestaken var flott! Likte jo utrolig godt det sølvegget med de andre fargede eggene i også da.
    En herlig dag til deg og dine!

    Ps : Legger meg til som følger jeg ;-)

    SvarSlett
  15. For et flott innlegg du har lagd!!! og så flink du har blitt til å ta bilder... Softfokus er jo kjempefint!!! Vi skulle tatt oss en tur på fotokurs vi, skulle hatt noen å gått sammen med :)

    Takk for koselige kommentarer på innleggene mine i påsken!! Å hekle de luene er enklere enn jeg trodde, og så ser man så fort resultater.. Det er jeg avhengig av når jeg begynner nye hobbyprosjekter. Kan gjerne komme med tips om du vil det :)

    Klem

    SvarSlett
  16. Hei vennen ♥

    Såååå kjempekos att du ville delta!! ♥ Takk for herlige besøk og kommentarer Anette ♥

    Får håpe du får det til senere da :))) Kjedli når det blir klikk innpå her med innlegg osv..grrr!! Hihihi...

    Herre Jemeni den 3 arma staken var rålekker!!!!! Hvor har du fått tak i den da!? ;)

    God påske videre til dej og dine ♥

    Har kjøpt Himmelblå serien i dag, skal starte opp å se den i løpet av påsken! Gleder mej ;)

    Hopp & Sprett fra frøken Hege ;)

    SvarSlett
  17. Hei.

    Gråvær kommer og gråvær går. Er ikke så heldig med været vi heller, men ser det kan bli lovende i morgen. Lurte på å grille noen pølser til lunsj på engangsgrill. Vi får se.

    Du er en god fotograf du. Det er moro å se andres bilder og få litt idéer tilbake.

    Kos deg videre.

    Klem fra Mona C♥

    SvarSlett
  18. Halloj der lille venn!♥
    Nei i dag har jeg ikke merket noe med blogger... så kjedelig da!
    Så hyggelig at du liker den nye, jeg har tenkt lenge og prøvd frem og tilbake her.. er litt som deg der tror jeg.. blir aldri fornøyd hi hi :)
    Takk så mye for nydelige ord, som alltid snille du :) Formen er på topp!!! Enn din er alle friske og raske igjen? Håper det♥
    Ønsker deg en fabelaktig kveld! Nå er det snart taco og en film, kos det! .)
    Stor klem Anki

    SvarSlett
  19. Hei! Her var det mye etter mitt hjerte! Jeg synes perleblomster i Norgesglass er utrolig fint, men fikk ikke ordnet det selv... En annen gang! : ) Takk for fine ord hos meg!!
    Fortsatt god påske til deg! : )

    SvarSlett
  20. Kosleige bilder hos deg også,Anette! Den lysestaken var bare flott og skjønner godt at den er en favoritt!! Jeg lengter også etter solen....
    klem

    SvarSlett
  21. ååå den lysestaken var nydelig. Her skinner solen idag og for første gang på lenge minner det faktisk om litt vår her. Ønsker deg en nydelig påskeaften:) klem monica

    SvarSlett
  22. 1000 takk for koselig hilsen hos meg : )
    Nydelige bilder du viser igjen!!
    Her skinner sola fortsatt og det er så deilig! I dag er jeg hjemme å styrer, for i morgen har vi 8 års dag i huset : )
    Ha en fin påske aften!
    Klem Tove

    SvarSlett
  23. Hei titter innom den nydelige bloggen din :) Så utrolig flink og kreativ du er. Veldig koselig å lese:))
    FORTSATT RIKTIG GOD PÅSKE til dere alle.
    Hilsen kusine Christin.

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails