søndag 29. januar 2012

Giveaway ☺


Forrige uke fikk jeg en hyggelig mail fra Personlig Almanakk, og de vil gjerne
gi en personlig almanakk til en av dere som leser bloggen min. Det som er så fint med disse
er at du kan bestemme helt selv hvordan den skal se ut, og det liker vi. Bilder av barna,
bilder av hjemmet, eller annet kan pryde denne almanakken om du vil. Tekst og farger velger
du også selv... Du får en trykt side med eieropplysninger i almanakken, valgfrie sider på slutten,
og med årsoversikt om man vil. Almanakken finnes i tre forskjelleige størrelser, og startsmnd
i almanakken kan du velge selv om du ikke vil ha standard nyttår til nyttår.


Du kan også lage din egen blogg almanakk, og dette er helt gratis. Gå inn her for å lese mer
om dette. Under her ser du en illustrasjon av blogg almanakken, og slik ser papirutgaven ut også.
Gå inn på Personlig Almanakk og se på de forskjellige almanakkene for å få inspirasjon til å lage
din egen. Og hvis du vil ha mulighet til å vinne en helt gratis må du melde deg på under her.


Alle med og uten blogg kan være med, og de uten blogg må huske å legge igjen e-post adresse.

For å kunne delta må du like Personlig almanakk på Facebook, og det kan du gjøre her. Og
du kan få et ekstra lodd for å linke på bloggen din, eller lage et innlegg om dette. Og siden
ikke alle har blogg, har du mulighet til å få et ekstra lodd hvis du linker på facebook istedenfor.


1 lodd for å tipse om denne giveawayen på blogg eller Facebook

Husk å skrive om du skal ha 1 eller 2 lodd i kommentar feltet under her. Skulle du ha problemer
med å kommentere, bør du prøve i en annen nettleser eller send en e-post til: anetteth@online.no

Trekning 12 februar, lykke til !
(Gå inn på bildearkivet til personlig almanakk her hvis du vil låne bilde til link.)


104 kommentarer:

  1. Sånn har jeg ønska meg! Fin giveaway!!
    Tar 1 lodd.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. 2 til meg ;)
    Har hatt min almanakk i over et år nå, men nå har den gått ut. Så passet fint dette da ;) Jeg har jo ikke fått rotet meg til å bestille ny enda.
    Disse er kjempefine !

    Dette blir spennende Anette :)

    SvarSlett
  3. Dette må jeg jo bare prøve meg på med ett lodd:-)
    Almanakkene er kjempe skjønne:-)
    Haven herlig søndag:-)
    Gina..

    SvarSlett
  4. 1 lodd :)

    Follow your heart and your dreams will come true!

    SvarSlett
  5. JA, jeg er med!
    Disser er både praktisk OG fine! LIKER!! :)

    1 lykkelodd til meg :)

    SvarSlett
  6. Ja jeg vil være med på denne :)
    Elsker disse almanakkene :D

    2 lodd fra meg :) (liker og delt på fb)

    Ha en fin søndag!

    Hilsen Kine :)

    SvarSlett
  7. jeg er med.
    1 lodd, - har linket fra bloggen min.
    fortsatt god søndag,

    klem TOVE

    SvarSlett
  8. Denne almanakken har jeg sett lenge på og skulle gjerne vunnet en hos deg:)
    1 lykkelige på meg da.
    God søndag!
    Klem

    SvarSlett
  9. Hei hei=)
    Jeg trekker 2 lykkelodd jeg. En slik almanakk er jo veldig praktisk!

    Ønsker deg en god søndag!
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  10. Jeg trekker lodd på en jeg vett du! Sånn en har jeg hatt lyst på lenge men aldri fått gjort noe med det, så muligens dette er det som skal til for å få meg en:) Klem :)

    SvarSlett
  11. Hello!
    Wonderful giveaway! I would like to win almanac :)
    -Mintsu-
    minnapo1@gmail.com

    SvarSlett
  12. Åh, lekker almanakk! Tar et lodd og krysser fingrene.

    a-me-li@online.no

    SvarSlett
  13. Heia
    Vil klart delta, har sett på disse før, og jeg er allerede en liker på FB:)
    1 lodd på meg.
    Klem

    SvarSlett
  14. What a lovely giveaway!
    I would love to participate this lottery with 1 lott.

    Best wishes from snowy Northern Finland, ;)
    Mari

    SvarSlett
  15. Jeg tar også gjerne et lodd ;) Klem Anette

    SvarSlett
  16. Å, disse er så fine...
    Prøver lykken med 1 lodd :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  17. Prøver lykken med et lodd:)

    Denne hadde passet perfekt for surrehue meg;)

    God søndag!!!

    Klem Linda

    SvarSlett
  18. Hei, jeg vil gjerne være med på dette. Tar 2 lodd - tilhenger på Fb, og har delt dette innlegget på min FB side.
    Ønsker deg en flott uke.
    Hilsen Merete N
    noggi71@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Åhh!! For en flott premie, og jeg vil gjerne bli med. Tar 2 lodd hos deg.

    SvarSlett
  20. Prøver lykken med to lodd :)

    Ha en FIN søndagskveld <3

    klemmer fra Lolita

    SvarSlett
  21. Jeg tar gjerne to lodd:)
    Ha en fin søndagskveld!!

    SvarSlett
  22. Å ein sånn ein kunne eg tenke meg :-) Tar to lodd og krysse fingrane. Ha ein fin søndagskveld.

    SvarSlett
  23. Hei vennen min:)

    Så kjedelig å lese at du er syk igjen da:( gleder meg jo såå til å treffe deg og de andre neste lørdag:) d blir jo såå kos:) og nå kom jeg brått på at jeg skal sette inn penger til deg! gått i ett de siste dagene.. går d greit at jeg gjør d imorra?

    Blir så klart med i trekningen av disse flotte almanakkene:):)
    Tar 2 lodd:)

    Ønsker deg en frisk ny uke :)

    Stooor go klem:)

    SvarSlett
  24. dette var jammen meg en fin giveaway!
    jeg tar 1 lodd og krysser alt jeg har ;-)

    klem tone

    SvarSlett
  25. Disse er SÅ kjekke, og vil veldig gjerne ha en!! 2 lodd på meg, liker Personlig almanakk på Facebook, og har delt dette innlegget på Facebook!

    http://www.facebook.com/lupus68

    SvarSlett
  26. Prøver lykken med 2 lodd, liker Personlig almanakk på FB og linker din flotte blogg på FB :o)

    Krysser fingrer for å vinne en slik flott almanakk ;o)

    Ønsker deg en flott uke!

    Kari

    SvarSlett
  27. 1 lodd :)
    anette-ellingsberg@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Å for rn flott kalender.Måtte vinnerlykken stå meg bi. Et lodd til meg.

    SvarSlett
  29. Hei. Jeg vil gjerne være med :) 2 lodd på meg.
    Liker fra før og delt på facebook nå :)

    Aina

    SvarSlett
  30. Å for rn flott kalender.Måtte vinnerlykken stå meg bi. Et lodd til meg.

    SvarSlett
  31. Å for rn flott kalender.Måtte vinnerlykken stå meg bi. Et lodd til meg.

    SvarSlett
  32. Å for rn flott kalender.Måtte vinnerlykken stå meg bi. Et lodd til meg.

    SvarSlett
  33. Å for rn flott kalender.Måtte vinnerlykken stå meg bi. Et lodd til meg.

    SvarSlett
  34. Å for rn flott kalender.Måtte vinnerlykken stå meg bi. Et lodd til meg.

    SvarSlett
  35. Bestilte mæ en sånn i fjor, å me tanke på at den bare vare nån mnd til, så MÅ æ bare prøve lykken med 1 lodd hos dæ :)
    Sånn at æ kan fortsette neste år me en like flott alamanakk..
    Flott måte å hold styr på alt av avtala å ting som skjer :)

    God søndag!
    Klæm Trine

    SvarSlett
  36. Ååååh så morsomt, så fine kaledere. :o) 2 lodd til meg.

    Ha en ny og flott uke.

    Klem Simone :o)

    SvarSlett
  37. Hiver meg på, en almanakk for å holde orden på ting kunne gjort seg;-)

    Goooooood klem!

    SvarSlett
  38. ønsker meg en sån så jeg hiver meg med.
    ingerlise
    melodikaos@gmail.com

    SvarSlett
  39. Hei på deg=) jeg tar et lykkelodd=)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  40. Så flott♥
    Jeg er gjerne med å tar 2 lodd

    klem fra Lill

    SvarSlett
  41. Liker og tipset på facebook fra før av, men tipset igjen på FB :)

    ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥● Ha fortsatt en fin mandag ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●

    MvH
    Charlotte kolnes
    charlotte_kolnes@hotmail.com

    SvarSlett
  42. 2 Lodd til meg :) Blitt venn med de på Facebook og tipsa om bloggen på facebook ;)

    SvarSlett
  43. Da ble det to lodd på meg. :)

    SvarSlett
  44. Hei!
    Jeg blir med, og tar 2 lodd.
    Ha en fin dag videre
    Klem :D

    SvarSlett
  45. Jeg henger meg på med 1 lodd for å linke fra bloggen min :)

    Klem Liv-Tone

    SvarSlett
  46. Hei. Jeg tar ett lodd, ved å like personligalmanakk på facebook:)

    Hilsen Grethe

    SvarSlett
  47. Ett lodd, liker på facebook:)

    Olav.

    SvarSlett
  48. E. post olavgreid@gmail.com

    SvarSlett
  49. Jeg vil gjerne være med:)
    2 lodd:)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  50. Hej Anette
    En sød gave, du har på som give away.
    Jeg håber alt er vel i Norge?! Jeg har i en periode haft problemer med at skrive kommentarer ved en del. Men det er nu åbenbart normalt igen.

    Hav en dejlig ny uge

    Klem

    SvarSlett
  51. 2 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  52. 2 lodd =)
    kgroenli@gmail.com

    SvarSlett
  53. skulle gjerne hatt en slik almanakk. Var innom personlig almanekk før jul for å bestille, men det gikk ikke. Fikk bare opp et eller annet som gjorde at jeg ikke kom videre etter ei stund. Men kanskej det går bedre visst jeg vinner en. hehe.
    Blir bare et lodd på meg siden jeg ikek ahr facebook.

    SvarSlett
  54. Har bestillt og laget sånne almanakker som gaver, men jeg har aldri laget en til meg selv! Kanskje det snart er tid for jeg har en selv også?

    SvarSlett
  55. Jeg vil gjerne være med! 1 lodd på meg. :) Fikk en i gave i 2011, og syntes den var så fin.

    Klem C

    SvarSlett
  56. Jeg prøver meg gjerne med 1 lodd. Og ønsker deg og dine en fiiiin uke videre. Vennlig hilsen Pia.

    SvarSlett
  57. så herlig almanakk!!Jeg tar et lodd takk og krysserfingre
    klem karin

    SvarSlett
  58. Jeg blir gjerne med på 2 lodd :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  59. jeg tar 1 lodd : ))

    jannicke <3

    SvarSlett
  60. Hei :)
    Jeg tar gjerne 2 lodd! Kjempefine almanakker!

    Klem fra Linn

    SvarSlett
  61. Flott premie! Jeg har lenket fra bloggen min og tar to lodd. :)

    SvarSlett
  62. Åh, har så sykt lyst på en slik, de er så fine!

    Er med med 1 lodd :)

    epost: reginen97@hotmail.no

    SvarSlett
  63. ═══ ೋღ❤ღೋ ═══ ═══ ೋღ❤ღೋ ══════ ೋღ❤ღೋ ═══
    Jeg har likt på Facebook
    & delt bloggen din på facebook.
    Min Blogg er ikke oprativ,så jeg kan ikke legge
    ut noe der :)
    Jeg følger bloggen din også.
    Jeg elsker de Almanakkene der,de er jo geniale.
    Har desverre ikke hatt mulighet til å prioritere en slik enda
    så jeg håper at kansje ett av mine 2 lodd her er vinnerlodd :)
    Takk for en kjempe koselig Blogg du har her.
    Er like smilende hver gang jeg forlater sidene dine.
    Ønsker deg en riktig fin Torsdags ettermiddag videre.
    Stor Hilsen fra Monica Karin
    ═══ ೋღ❤ღೋ ══════ ೋღ❤ღೋ ══════ ೋღ❤ღೋ ═══

    SvarSlett
  64. ❤ Glemte og legge igjen E-mailen min❤

    ❤❤canim_monica@hotmail.com❤❤

    SvarSlett
  65. Så flott!
    To lodd til Busten ;-)

    SvarSlett
  66. Sånn ønsker jeg meg. Trekker 2 lodd og krysser fingrene :)
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  67. Jeg er med :D deltar med 2 lodd :) delt på facebook :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  68. liker disse:) et lodd til meg:=)
    ailinv74@yahoo.no

    SvarSlett
  69. Disse er kjempefine og har stått på ønskelisten i lengre tid:) Jeg prøver gjerne lykken med 2 lodd (delt på FB)

    SvarSlett
  70. LIKER og linket - så da er det bare å krysse fingrene :)
    2 lodd på meg..

    Klem

    SvarSlett
  71. så fantastisk kult!
    jeg vil ha 1 lodd :-)

    klem tone

    SvarSlett
  72. Kjempefin :)))
    Blir med og tar 2 lodd!

    SvarSlett
  73. 2 lodd til meg:)
    gro kåsmoli
    grkaas@online.no

    SvarSlett
  74. Kjempeflotte!
    2 lodd til meg:)
    wmsgaltung@gmail.com

    SvarSlett
  75. Hei, hei!

    Jeg vil gjerne delta og trekker 2 lodd.

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  76. Så morsomme kalendere, jeg er med. Liker og deler på Facebook = 2 lodd.
    Kjempe fin blogg du har, er titt innom og lar meg inspirere :)

    SvarSlett
  77. 2 lodd på meg :D Elsker slike personlige almanakker. Har ikke testet ut denne enda, så det hadde vært moro :D

    SvarSlett
  78. Jeg er gjerne med og tar 2 lodd. Delt på Facebook siden det er så kort tid igjen. Krysser fingrene!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  79. tar 1 lodd:)
    Janne
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  80. Trine Heimdal Sunde9. februar 2012 kl. 19:11

    1 Lodd
    Trine Heimdal Sunde
    trine_su@hotmail.com

    SvarSlett
  81. 1 lodd :)
    Amalie Thygesen
    Amalie_96_@hotmail.com

    SvarSlett
  82. ett lodd på meg :) marianne s ! ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  83. Kjempefin blogg og flott giveaway :) Jeg tar 1 for å like på facebook :)

    leha73@online.no

    SvarSlett
  84. Jeg så en på jobb som hadde en slik i dag! De er så utrolig fine med at man kan tilpasse de selv. Super blogg du har!

    1 lodd for å like på facebook

    kripede@gmail.com

    SvarSlett
  85. Kjempefin giveaway og jeg er med og trekker 2 lodd:-) Ha en fin dag:-)

    SvarSlett
  86. Hiver meg så klart med!
    Satser på vinnerloddet med et lodd :)

    Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Kan jo ikke gå glipp av denne flotte vinnersjansen,på selveste morsdagen!! Prøver lykken med 2 håpefulle lodd!! God helg! Klem Ruth

      Slett
  87. 1 lodd.
    håper lykken står meg bi, hadde vært supert å fått en sånn til en rotekopp som meg.
    piabjorn97@hotmail.no

    SvarSlett
  88. Hei,vil veldig gjerne delta med ett lodd:)

    Ønsker deg en fin kveld,og en fin morsdag i mrg.

    Mvh Jeanette

    SvarSlett
  89. Hei hei.
    Ja jeg har så lyst å vinne en sånn almanakk!:)

    God helg og Morsdag:)

    Klæmklæm Cecilie

    SvarSlett
  90. 1 lodd for å like Fb-siden:)

    SvarSlett
  91. 2 lodd på meg! Disse eeeeer så søte :)
    Vennlig hilsen annesilje80@hotmail.com

    SvarSlett
  92. Kanskje i siste liten, men et lodd på meg :)

    SvarSlett
  93. 2 lodd til meg! Liker dem på og har delt link til denne siden på facebook.
    Skulle veldig gjerne ha vunnet en slik almanakk!

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails