søndag 5. februar 2012

Stolt eier av et eggskap ♥


Ja jeg vet det, skulle egentlig vist dere hvor jeg hang opp klokken jeg nå. Men jeg måtte
bare vise dere dette kjempesøte eggskapet først.  Falt pladask, og klarte ikke å gå fra dette
i butikken. Hadde overhodet ingen planer om å kjøpe noe, og i hvert fall ikke et eggskap. For
visste jo ikke at disse eksisterte en gang, hihi... Er ikke skapet helt nydelig da ? 


Var nemlig på et mini bloggtreff sammen med Bustenellik, LykkeLise, Fru Andersen og 
Mitt lille hjem på lørdag. Skulle besøke vår herlige Bustenellik for å titte på vakreste busteliten. 
Men først tok vi turen innom Brynem, og det var her jeg fant det fantastiske eggskapet. Og
det var ikke bare jeg som falt for dette skapet kan jeg fortelle, hihi... Blunk ;)


Lover at det blir innlegg om klokken neste gang altså. Og en annen ting jeg lover er å gi en
tilbakemelding til alle som kommenterer under her.  Jeg er veldig flink til å titte innom og lese
blogger, men har vært veldig dårlig på å kommentere. Grunnen til dette er mange, så mange
at jeg ikke orker å gå inn på det akkurat nå. Men jeg skal i hvert fall love å skjerpe meg ! :)

Vil takke Bustenellik for at vi fikk komme på besøk, det var kjempekos !  Skulle ønske det
varte lenger, men vi trenger jo ikke vente så lenge til neste gang ? :) Og takk for veldig god mat,
nam... Og hvorfor du var nervøs for å slippe oss inn forstår ikke jeg, du har et nydelig hjem ! 

˙·٠•●♥ Ønsker alle som titter innom en fin ny uke ♥●•٠·˙


44 kommentarer:

  1. Å helledussan, noe så s ø t t!!!
    Litt komisk, men aller mest fint!
    *lurer på hvem som kommer på ideene til å lage slike ting* hehe -men en ting er sikkert, de som kommer på ideene tjener penger, for vi faller jo som fluer for slike søte duppedingser:)

    God ny uke til deg! klem

    SvarSlett
  2. Utrolig søtt skap, det hadde passet godt inn på mitt gårdskjøkken. Ha en flott kveld :-)

    SvarSlett
  3. åhh for et nydelig eggeskap :))

    SvarSlett
  4. Forstår at det er mange som har hatt problemer
    med å kommentere hos de som har kommentar feltet
    under innlegget. Har slitt med det samme selv
    hos andre. Hvis dette er et problem for deg, er
    det lurt å bruke, og evt bytte til nettleseren
    Google Chrome. Vet at dette har fungert for mange
    inkl meg. Et lite tips bare altså... :)

    SvarSlett
  5. Hei vakre:)

    hihi...må le litt... ja hvem tenker på å finne opp et sånt skap lissom;)
    men d funker for oss og var supersøtt:) Skulle nesten kjøpt et til lekestua også
    jeg:) ellers får hun arve mitt;)
    Utrolig flott den planta under her også vennen, har ikke sett noe sånt her...
    Nydelig:)

    Ønsker deg en flott søndagskveld:)

    Klemmer

    SvarSlett
  6. Ååååh, så nydelig!
    Skjønner godt at du falt pladask, det gjorde jeg også!
    Vet du om, og evnt hvor, jeg kan få tak i dette på nett?

    Gleder meg til klokkeinnlegg;)
    KLEM

    SvarSlett
  7. Så søtt eggskap da. Noe så herlig.
    Åssen er dette med egg og temperatur? Har alltid trodd egg skal i kjøleskap, men kan de stå ute over tid? Fikk en nydelig eggboks til jul, men enn så lenge rommer den kakepyntutstikkerene mine.

    Ha en flott søndagskveld!
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  8. Så skjønt!
    Skjønner at du falt for dette!

    Klem

    SvarSlett
  9. Nydelig :)
    Har faktisk ett eggeskap eg og, kjøpt på ebay :) Men har ikkje plass til det på kjøkkenet- så planen er å ha det i dokkestova når våren kjem ;)

    Ha ei fin veke!!

    Klem ♡

    SvarSlett
  10. Hælledussen æ!!!
    Ha en flott søndagskveld videre! (med kokte egg til kvelds kanskje??)
    klem

    SvarSlett
  11. Så vakkert eit eggskap! Skjønar godt at du falt for det ja. Visste ikkje om at det fantes. Men kor lenge kan egg eigentleg oppbevarast i romtemperatur? Det har eg i grunn lurt på ei stund...

    SvarSlett
    Svar
    1. Eggene kan ligge ute i romtemperatur, men da skal de helst brukes innen 4-5 dager. Bakeverk osv blir best med tempererte egg. Men skal de oppbevares lenger enn dette bør de ligge et sted hvor det er kjølig.

      Slett
  12. Å for et herlig eggeskap,heilt fantastisk:)

    SvarSlett
  13. UTRULEG fint!
    Ah...Heldige du som kom over dette :)

    Kjempe fine bilder ♥

    Ynskjer deg ei god ny veke!

    Klem ♥

    SvarSlett
  14. Dååån - så søtt :)
    Kjempefint!

    Ønsker deg en finfin kveld!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  15. Så søtt!!
    Kjempefint! Jeg visste heller ikke om at det fantes ;)

    Klem Anette

    SvarSlett
  16. Herlighet så fint det var !!!
    Har aldri verken sett eller hørt om eggeskap :)
    Dette kommer høyt på ønskelisten da jeg alltid har egg ståenes fremme på kjøkkenet :)

    Ha en herlig søndagskveld
    klem Heidi

    SvarSlett
  17. Helt fantastisk. Aldri hørt om før, men noe skal man lære hver dag.
    Kos deg med eggskapet :)

    Klem Inger

    SvarSlett
  18. Åååhhh...for eit herleg og skjønt skap! Skjønne godt at du falt pladask for da :)

    So koselig med koselig treff og besøk :)

    Ønske deg ei fin veka!

    Klem frå Christine

    SvarSlett
  19. Nydelig!! Har aldri sett noe slikt før jeg, men lekkert var det :)

    God natt og sov godt
    klem klem

    SvarSlett
  20. SÅ koselig ! har heller aldri sett noe sånt før:)

    Ha en fin uke :)

    SvarSlett
  21. Såååå søtt det skapet var, vennen! Herlig eggeskap! Nydelige bilder!
    Og du, jeg er innom bloggene etter 21 om kveldene! :) eller 23 :) tihIii!

    Ha en fin ny uke!
    Klemmer til deg, søte!

    SvarSlett
  22. Hahaha, finnes det virkelig noe som heter eggskap!?! Uansett, jeg hadde heller ikke klart å gå forbi dette altså. Det var jo bare sååå søtt:)
    Nydelige bilder!

    Ønsker deg en strålende uke vennen!
    Klem, Anita:O)

    SvarSlett
  23. så søtt. har aldri hørt om eggskap før.

    SvarSlett
  24. Så søtt det skapet var ♥
    Aldri sett før;)
    Såp hyggelig med minitreff da, hørtes kjempekoselig ut:)

    HA en fin fin mandag!

    SvarSlett
  25. jeg har heller ikke hørt noe om eggeskap, men nydelig var det uansett

    SvarSlett
  26. Hei søteste! :)
    Nå er det ALT for LENGE siden jeg har skrevet noen ord til deg her inne. Jeg sliter litt med tiden og å finne overskudd i hverdagen, men men

    Nydelig eggeskap! Så utrolig herlig. og det passet jo så fint på kjøkkenbenken deres!
    Håper dere har det bra alle sammen

    Gode klemmer Janne Merethe

    SvarSlett
  27. Kjempesøtt eggeskap! Jeg har aldri sett sånt før heller. :D *♥*

    SvarSlett
  28. Må vel være det søteste lille skapet som finnes dette? Ikke rart dette mått bli med deg hjem?

    Klem...

    SvarSlett
  29. Hei høpp!!

    Nei dette viste ikke jeg heller at en kunne få tak i,
    men det var super sjarmerende:)

    Nyt ny uke!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  30. Jeg har heller aldir hørt om et eggeskap, men det var jo kjempesøtt :)

    Ha en strålende uke :)

    Klem :O)

    SvarSlett
  31. Oi oi, så fiiint!
    Et slik vil jeg også ha :))
    Vet du hvem som er leverandør?
    Du har en flott blogg :)

    SvarSlett
  32. Ååå for et skjønn eggskap :)
    Skjønner så godt at du falt for det, det var virkelig nusselig :)
    Vet du hvilken leverandør eller nettbutikk som har det?
    Hehe, ble jo helt forelska i det skjønne eggskapet,
    sånn et hadde jeg likt å ha på kjøkkenet :)

    Hilsen Anja :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Anja ! ♥

      Jeg kjøpte mitt i en interiørbutikk i Fredrikstad,
      men har ikke sett det noen andre steder. Det står
      ikke noe merke på det, men jeg skal ta kontakt med
      Brynem og høre. Skal se hva jeg finner ut, så kommer
      jeg tilbake til deg. :) Jeg er helt forelsket selv, hihi...

      Slett
  33. Uff, så fine bilder av fine eggeskapet da...ble jo litt irritert på meg selv nå, angreeeer;-) Hihi, jaja, jeg får glede meg over pianokrakken og limonaden min! Kjepefint ble det, passet perfekt med det hvite til deg og det litt mørkere til Siv, vært inne å tittet på hennes også vet du;-)

    Blir gjerne med å spise på torsdag! Hadde vært koselig, og deilig å komme seg litt ut av huset, bare gi en lyd etterhvert du om dere får det til.

    Nå nyter jeg fred og ro her, endelig ferdig med leksehjelping, matservering og stell. Nå sover alle fire og jeg kan ro litt ned. Bør vel komme meg i seng snart, men G er fortsatt på jobb så sitter vel her å sløver til han kommer;-)

    God klem til deg!

    SvarSlett
  34. Hei igjen :)
    Nå er et eggeskap på vei hjem til meg også :)
    Synes det var så fint at jeg kunne ikke motstå fristelsen!

    Ha en fin kveld :)

    Hilsen Camilla

    SvarSlett
  35. Eggakapene er kjempefine, vi har disse i blomsterbutikken jeg jobber i her i Larvik! Jeg har hatt mitt en god stund, og bruker dette skapet til blant annet tomater, kiwi og løk. (Løk skal helst ikke oppbevares i kjøleskap, da råtner de raskere)

    SvarSlett
  36. For et koseligt eggskap da,kjempesøtt. Kunne vert morsomt å ha et sånt ja,men aldri sett sånt før.

    SvarSlett
  37. Hei!
    Så søtt eggeskap da! Det hadde passet supert på kjøkkenbenken min! Takk for opplysninger om at egg kan stå i rometemperatur - det trodde jeg faktisk ikke de kunne så lenge!

    2 lodd til meg da! Linker på bloggen!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails