lørdag 4. februar 2012

Et raskt spørsmål ? - A quick question ? ☺


Jeg lurte på hvilken tid på døgnet pleier du å besøke blogger ? Holder på med egen
statistikk her, og blir veldig glad om du tar deg tid til å svare.


I was wondering what time of day you tend to visit blogs ? Keeping my own statistics
here, and I will be very happy if you take the time to respond.

(Bildet er fra rommet til Madeleine. Industristolen er fra Ib Laursen)

Vil ønske dere alle en riktig god helg, og tusen takk for at du besøker bloggen min !

Want to wish you all a nice weekend and thank you for visiting my blog !

I morgen gleder jeg meg til å tilbringe dagen med 4 søte bloggjenter. ♥
Og i neste innlegg skal jeg vise dere hvor jeg har hengt opp klokken.



35 kommentarer:

  1. Hei:)
    Pleier stort sett titte innom så fort jeg får tid...ofte på kveldstid...:)( Men har jeg en ledig stund på dagtid er det herlig å kunne sette seg ned å la seg inspirere da også...:))
    Håper du får en fin kveld:)og en god helg:)
    Klem Camilla

    SvarSlett
  2. Kveldstid på hverdager, dag og kveld i helger :-)

    SvarSlett
  3. stortsett hele dagen :p
    Jeg er i permisjon så jeg leser endel blogger mens jeg ammer ;)
    ellers blir det mye kveldstid!

    SvarSlett
  4. Har jeg en fridag er det på morningen, ellers er det vel stort sett på kvelden. ;)
    Men det varierer.
    Ønsker deg en rikrig god helg.
    Klem

    SvarSlett
  5. Jeg leser blogger enten til morgenkaffen eller på kveldene! :o)
    God helg!!

    SvarSlett
  6. Heia søte Anette:)
    Lenge siden nå! Har prøvd å legge igjen kommentarer her en stund nå men har ikke fått det til dessverre. Håper du og familien har det bra:)
    Ang når jeg besøker bloggen din så er det vel mest på dagtid tror jeg:)
    Ha en nydelig helg!
    Klem Anita

    SvarSlett
  7. Tidlig på morgenen og kveld. :))
    God helg.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  8. - tidlig på morgen eller kvelden :)
    Men også ellers på dagen når jeg er
    inne å sjekker Facebook og når du
    har lagt inn på Mettes Bloggvenner :)
    - er der ofte :)
    Ønsker deg en fortsatt fin kveld og
    herlig helg ღ klem fra Mette

    SvarSlett
  9. Hei snuppa:) Hos meg er det stort sett helg og enten tidlig morgen eller sen kveld:)...høres ut som om du driver med noe spennende;)

    Stooor klem og hils hvis det er noen bloggejenter jeg kjenner:)

    SvarSlett
  10. Hei.

    Jeg leser blogger på morgenen og på kvelden. Gjerne rett før eller rett over midnatt.

    Kos deg på minibloggtreff. Har hørt om dette treffet.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  11. Morran, hovedsaklig for da har jeg dataen for meg selv men også på kveldene sånn innimellom. Blir mest fb på den tiden. Klem:)

    SvarSlett
  12. Oh. lykke! Endelig får jeg lagt inn kommentar hos deg:) Jeg har forsøkt mange ganger, men av en eller annen grunn så har jeg ikke fått lagt inn kommentar hos dere som har kommentarfelt under innlegget. Nå la jeg inn Google Chrome på nytt og da funker det:)

    Koser meg så på bloggen din vet du vennen, du har jo ett så nydelig drømmehjem:)

    Jeg blogger/leser blogger alt for sjelden, dessverre... Tida strekker ikke helt til:/ Men, når jeg får/tar meg tid, blir det som regel(seint) på kvelden:)
    Håper venninnen din ble fornøyd med pulsvarmerne forresten;)

    Ønsker deg en strålende helg! Og kos deg sammen med bloggjentene!
    Her skal det vaskes og males på badet.
    Stooor klem, Anita:O)
    Spennende å se hva du "forsker" på;)

    SvarSlett
  13. På kvelden i hverdagene og på morgenen i helgene:D

    SvarSlett
  14. Førr en kanontøff stol :) Å bilde va superkult!
    Tja når e æ på bloggrunden min.. da æ tar mæ mest tid - og gjerne legg igjen flest kommentara e nok om kvelden når beinan e løfta oppå bordet å pc'n hvile på fanget mitt :) Men e innom nån blogga om ettermiddagen også om æ kjenne orken.. men ikke så mye spor æ legg fra mæ da :P

    Ha ei flott helg, vennen!
    Å kos dæ me bloggejenten i morra ♥ (som æ sku ønske æ va med )

    Klæm Trine

    SvarSlett
  15. Hei hei
    Leser blogger etter 12....
    De bloggene jeg også følger på Facebook,som din, leser jeg som regel i senga om kvelden/natta -for noen...alt mellom 22 og 03....
    Klem

    SvarSlett
  16. Hej!!
    Jag besöker olika blogger främst om kvällen (efter jobbet allt från 18-21) men på helgerna när som helst beroende på mitt helg program...

    Önskar dig en fin och skön helg!
    Kram
    Pi

    SvarSlett
  17. Hei Annette

    Jeg leser blogger mest på ettermiddagen/kvelden på hverdagen, spørs hva jeg gjør. (mellom 19-21 er et fint tidspunkt.)
    I helgen hvis jeg har fri, kan det bli hele dagen.

    Ha en fin helg, kos deg med synet av dyret ditt! og det ekstra bloggtreffet!
    klem Ann-Kristin

    SvarSlett
  18. Kveld på ukedager og morgen på helger!!

    Ha en fin lørdag søte du!!!

    Klem Anette

    SvarSlett
  19. Hej!
    Jag läser bloggar mest på morgonen.
    Kram och ha en fin helg
    Marita i Heestrand

    SvarSlett
  20. Stort sett på kveldstid, men nå har jeg permisjon så da har jeg gjerne litt tid på formidagen også ;)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  21. Hei!
    På hverdagene blir det mest på kveldtid, mens på fridager/helger blir det helst bloggbesøk tidlig på formiddagen :-)
    Ha en finfin lørdag :-)
    Klem fra Rita

    SvarSlett
  22. Jeg titter på bloggene jeg følger, som det første jeg gjør når jeg står opp.
    Det skal sies at jeg går hjemme med med minstemannen, og har derfor ingen hastverk
    med å komme meg ut av dørene. Jeg elsker å starte dagen med å la meg inspirere.

    Finfin lørdag til deg!
    Ane

    SvarSlett
  23. Blir stort sett på kveldstid her også, men er ofte innom iløpet av dagen, og da leser jeg det som popper opp...;)

    God helg vennen!
    KLEM

    SvarSlett
  24. Bloggrundene går hele døgnet her i huset.. men med hovedvekt på ettermiddag/kveld. ;) God helg;)

    SvarSlett
  25. Ikke noe system her, må ta det litt innimellom. God helg videre.

    SvarSlett
  26. Nå som jeg ammer leser jeg blogger døgnet rundt. Før leste jeg hovedsakelig om kvelden, etter kl 21.

    SvarSlett
  27. Nydelig stol. :-) Som oftest besøker jeg blogglandia på kvelder og netter. Etter at ungene er i seng, er det pc tid for mor. Mellom 20.00 og 02.00 :-)

    SvarSlett
  28. Her blir det blogglesing etter jr har lagt seg, så mellom 19 og 22 blir det endel bloggbesøk ;)

    Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  29. Kvelden / etter kl 00 da jentungen ofte sover på den tiden, ikke alltid desverre :(

    SvarSlett
  30. Jeg blogger ofte sent om kvelden og begynnelsen av natten i og med at jeg er langtidssykemeldt :) Men hadde jeg vært i jobb hadde jeg nok blogget ganske sent på kvelden uansett :)
    Nå ble jeg fryktelig nysgjerrig på hva slags statistikk du driver med, eller hva du skal bruke det til!!!??

    Ønsker deg og dine en fortreffelig søndag :)

    Klem :O)

    SvarSlett
  31. Etter middag, rundt barnetv-tid eller etter ni-nyhetene:-)
    Klem♥

    SvarSlett
  32. Her har jeg ikke noe fast tid nå som jeg bare er hjemme. Gjerne en liten runde etter at minste er levert i barnehagen, og så et par ganger til på formiddagen. Så blir det å lese litt på kvelden etter at trollungen min er i seng.

    SvarSlett
  33. Det blir ofte på kveldstid i ukedagene :) rundt nitiden tror jeg..og i helgene er det både på dagtid og kveldene <3 Du har en nydelig blogg!
    klem

    SvarSlett
  34. Jeg ser litt hele dagen i grunn jeg. Ofte det er stille på jobb og da sitter jeg inne og leser. Jeg føler også at jeg er fryktelig dårlig til å kommentere om dagen, men leser stort sett de nye blogginnleggene til de jeg følger. Og jeg følger deg:)
    Håper du har en fin dag.
    Klem fra meg!

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails