onsdag 15. februar 2012

Har bestemt meg ♥


Lenge har jeg hatt et gammelt vindu til "overs" og lurt veldig på hva jeg skulle gjøre med
det. Har plassert det både her og der uten å finne en ordentlig plass. Og for øyeblikket står det
på rommet til Madeleine, men nå har jeg omsider bestemt meg for hva jeg skal gjøre. :)


Vinduet skal bli skap, eller rettere sagt døren til et skap... Vi trenger litt mer oppbevaringsplass
på badet, og størrelsen er perfekt. Vinduet er jo så vakkert å se på, og samtidig får det gjort
nytte for seg. :)  Innsiden skal være utsiden slik som på bildet, og krokene brukes som "håndtak"
Og vinduet skal selvfølgelig få være akkurat slik det er, syntes det er veldig fint.


Jeg må samtidig nevne eggskapet igjen da jeg har fått mange henvendelser ang dette
søte skapet. Jeg blogget om eggskapet søndagen for snart to uker siden, og påfølgende mandag
begynte folk å kontakte Brynem. Jeg fikk en hyggelig mail fra Brynem, og eieren skrev
at hun hadde fått mail og tlf fra alle kanter i Norge (fra Trondheim til Kristiansand) med spørsmål
om eggskap. Og snill som hun er har hun sendt ut de eggskapene hun hadde i butikken, og etter hva
jeg har forstått skal hun bestille inn flere. Denne nydelige interiør butikken ligger i Fredrikstad.


Moro å se hva noen  små blogg innlegg kan gjøre, men ikke så rart med tanke på hvor søte
eggskapene er. Og om du er en av de som har falt for eggskapet bør du følge med dagene fremover,
jeg har nemlig en liten overraskelse på lur. :) Du kan lese mer om eggskapet og se bilder her.

Tusen takk for fine ord under her ♥  Og hjertelig velkommen til nye følgere 

PS: Mitt lille hjem og LykkeLise har blogget om sine
eggskap også. Trykk på bloggnavnene om du vil se mer.



17 kommentarer:

  1. Skapet på badet kommer til å bli så fint! Og eggeskapet var fantastisk! Jeg har litt mer moderne og minimalistisk stil på kjøkkenet - hvis ikke hadde jeg absolutt bestilt meg et sånt :-)

    SvarSlett
  2. nydelig skap, det blir nok kjempelekkert. Skjønner godt det er stor etterspørsel etter eggeskapet, det var jo bare helt nydelig

    SvarSlett
  3. Kan tenke mæ at det skapet bli helt nydelig :)
    Glær mæ til å se resultatet!
    Eggeskapet va jo bare helskjønt, så forstår godt at etterspørselen tok helt av!
    Artig for ho som solgte de å - tenke æ :)

    PS: Håpe du også hadde en flott valentines dag i går ♥

    Ha en fin onsdagskveld, søta!
    Klæm Trine

    SvarSlett
  4. Kommer til å bli et fantastisk flott skap, og så lekkert med et slikt på badet da... Gleder meg til å se det når det er ferdig, og gjerne underveis også;-)

    Hihi, morro med de eggeskapene som virkelig tok av! Jeg kan jo bare angre som var så dum å gå fra dem...

    Nå gleder jeg meg til vinterferie og tur over fjellet. Kose dere masse dere også, så snakkes vi nok snart igjen:-) Klem!

    SvarSlett
  5. Vilket underbart fönster!!
    Kommer att bli supertjusigt som skåpdörr!! :)
    Ska bli kul att få se resultatet!

    Kramis Tina

    SvarSlett
  6. Nydelig vindu Anette, kommer til og bli sååå fint som dør på skapet ♥
    Flink du er:)

    så GØY med all responsen på eggeskapet da, hehe, det var jo veldig søtt:)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  7. Flott... :-) artig sitter med samme ide, men det blir dobbelt vindu/skap for å ha ha på stua :-) Ha en fin kveld :) klemmer

    SvarSlett
  8. Dette blir helt nydelig kan du skjønne,lykke til med prosjektet:)
    Gleder meg til å se resultatet:)
    Toveklem:)

    SvarSlett
  9. Hei på deg.

    Smart med det vinduet da, men hva har du "trekt" det med? Kjempetøft, blir nok bra. ;o)

    Klem Simone ;o)))

    SvarSlett
  10. For en fin dør du får på skapet! Eggskapet er kjempefint også.
    ha en fin dag!
    klem Hege

    SvarSlett
  11. Blir nok kjempestilig med skapet:)Gleder meg til å se..:)og det lille eggeskapet har jeg heller ikke klart å glemme...skikkelig stilig:)Håper du får en fin dag:)
    Klem Camilla.

    SvarSlett
  12. Fant deg helt tilfeldig her innne denne "verdenen", og syns bloggen din er kjempefin og inspirerende:) Er selv veldig glad i denne stilen og har lagt meg til som følger:) Gleder meg til å følge deg videre!!
    Ha en fin dag og lykke til med vinduet:)
    mvh Aina

    SvarSlett
  13. Det blir sikkert flott :)
    Jeg brukte et gammelt vindu som ramme for et bilde, ser ut som man ser ut ....så flott utsikt!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  14. Det kommer til å bli kjempe fint..jeg har to stk.. en i stua og et på badet... er veldig glad i de..

    ha en fin dag

    Kerstin

    SvarSlett
  15. Utrolig flott vindu! Kan tenke meg det blir et lekkert skap! Har et vindu til over jeg også.. riktig nok av litt nyere dato.. 60-70 tallet tenker jeg.. også er det vel 80x80 stort.. og DET vet jeg i alle fall ikke hva jeg kan finne på med..

    SvarSlett
  16. Gleder meg til å se det ferdige skapet! Vinduet er nyyyydelig! :)

    SvarSlett
  17. Vil bare si at nettbutikken Mosters Hus også selger disse eggeskapene til kr. 299,- pr stk.

    Mvh Camilla

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails