fredag 16. juli 2010

Giveaway ! ♥

Da var det på tide med en ny giveaway her inne hos meg, og alle med eller uten
blogg kan være med ! :) Nå har jeg blogget i 8 mnd, og det begynner å nærme seg
overveldende 50.000 besøk på bloggen som telleren viser. Kan ikke si noe
annet enn at det er helt uvirkelig og veldig veldig gøy ! :)


Det blir tre premier denne gangen, En hoved premie og to premier til.
1 premie blir en nydelig ring fra Snella & Petronella.
Ringknappen er laget av porselen, og ringen er av massivt sølv.



Jeg er så heldig å bo i samme by som denne herlige butikken. ♥ Ringen du ser over er min,
så hvis du er den heldige og ikke vil ha akkurat denne teksten, kan du fritt velge
mellom trykkene Snella & Petronella har. Gå inn på nettsiden og
trykk deg videre til nettbutikken og ringer. Skriv i kommentarfeltet hva du vil at det skal
  stå på ringen om du vinner. Og du må gjerne finne på egen tekst også, men da tar det litt
  lenger tid før ringen er hos deg. Hvis du vil at det skal stå "litt engel" behøver du ikke 
 nevne noe i kommentarfeltet. Ringen kommer kun i onesize, kan justeres bak knappen.


De to andre premiene blir noe i en av mine Danske favoritt merker, og innen
interiør selvfølgelig. Disse skal jeg kjøpe i Danmark og viser bilde av disse
premiene i et senere innlegg. Jeg kan i hvert fall love deg at det blir noe jeg syntes
er veldig fint selv, men hva det blir gjenstår å se da valgene er mange. :)

Og siden jeg er Yankee Candle sin største fan vil alle tre også få med et lite duftlys.


 Sånn er reglene i min lille giveaway 
(Trekning 21 august)

Kommentar = 1 lodd

Kommentar + link = 2 lodd

Jeg gir ikke lodd for å bli følger. Vil at det skal være et personlig

valg om du vil følge bloggen min, ikke fordi du får et lodd. ;)

 Men om du vil følge meg videre er jo det selvsagt veldig koselig.

Og til deg som er anonym husk å skrive e-post adressen din i kommentarfeltet slik
at jeg får kontaktet deg om du vinner. Er noe uklart send meg gjerne en e-post: anetteth@online.no

Lykke til alle sammen !



Har blitt lite blogging på meg den siste tiden av forskjellige grunner, men håper jeg
er back on track etter ferien. Vi reiser nå til Danmark, så da blir det helt stille fra
denne kanten en stund. Men får jeg tilgang på nett er det ikke umulig at jeg titter innom.

Nyt deilige sommerdager, så blogges vi når jeg er tilbake ! :)

203 kommentarer:

  1. Gratulere med mange besøkande☺☺

    Utruleg tøff ring!! Viss eg skulle vere so heldig å vinne kunne eg tenkt meg LEV VEL eller GRIP DAGEN...likte begge dei☺

    Tar to lodd eg☺

    God helg☺
    Og god tur til Danmark☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. De er så morsomme de smykkene der, jeg har øredobber derfra som jeg kjøpte for ett års tid siden det står "Lykke" på den ene og "troll" på den andre :P hihi.. Kjempesøtt!!

    Jeg vil gjerne ha samme ring som deg om jeg vinner♥ syns den var kul!!

    Jeg tar 2 lodd denne gangen *tvi tvi*

    Ha en herlig helg,
    Klem fra Jatte♥♥

    SvarSlett
  3. Flott ring, jeg er med 2 lodd til meg.

    Sommerhilsen fra
    Marianne

    SvarSlett
  4. Så morro -og velfortjente mange besøk til din nydelige blogg (og enda nydeligere jente :)

    Jeg tar gjerne 2 lodd og ønsker meg LITT DIVA (fikk øredobber med samme fra snuppene mine for litt siden :)

    GOD FERIE!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  5. Nydelig ring. 2 lodd. :)Klem.

    SvarSlett
  6. Gratulerer med så mye besøk :D
    Jeg vil gjerne bli med på giveawayen din, 1 lodd til meg.

    SvarSlett
  7. Flott blogg og fine premier. Jeg tar gjerne ett lodd!

    Roniken :-)

    SvarSlett
  8. Blir gjerne med. Vinner jeg ring, vil jeg gjerne ha: har super mann;)
    Tar to lodd, linker deg jeg;)
    Ha en flott ferie i Danmark!
    Klem Gro-Beate

    SvarSlett
  9. Jeg er gjerne med på trekningen.
    Gratulerer med så mange besøkende. Så moro :0)
    Den ringen med teksten "litt engel" var jo bare über søt. Den ønsker jeg meg hvis jeg vinner :0) Det blir ett lodd til meg da.

    Ha en fin helg
    Klem Jane!

    SvarSlett
  10. Jeg blir gjerne med vettu! 2 lodd.

    jeg likte teksten "Har super kar". Så den ønsker jeg meg hvis jeg vinner ;)

    Klem Madelén

    SvarSlett
  11. Hei vennen!

    Jeg er med og tar 2 lodd! Så søte premier! Og gratulerer med masse besøk! "Litt engel" var kjempesøtt!

    Ønsker dere alle en kjempefin ferie!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  12. Gratulerer med mange besøkende.
    Og kjempefine premier.


    Mvh Mimmi-Leone

    SvarSlett
  13. Så fantastisk, og hvilken nydelg ring :)

    Jeg blir veldig gjerne med på denne
    trekningen.

    VELDIG spennende!!!

    (ps. i helgen skal jeg få bakt det
    brødet du blogget om her forleden)

    klen Nina

    God helg, og god sommer!!

    Klem

    SvarSlett
  14. Hei du lille engel og gratulerer med så mange besøk på siden din! Det overrasker meg ikke, for her er det nydelig å være ;) Jeg blir gjerne med og tar 2 lodd. Har vært inne på siden til Snella&Petronella og her var det mye fint. Synes teksten på din ring er veldig fin og passende, så jeg kunne gjerne tenke meg en ring som det står "Litt engel" på dersom jeg skulle være så heldig å vinne ;)Ønsker dere en herlig ferie i Danmark! Jeg elsker Danmark og skulle gjerne reise dit hver sommer, men det blir nok ingen tur dit i år. Vi har i alle fall ikke bestemt noen tur så langt. Tenker du kommer til å finne masse lekre interiørting der.. Både til deg selv og til konkurransen ;) Kos deg så mye med familien din og nyt ferien og det å gjøre noe annet sammen <3 Varme klemmer fra Gry

    SvarSlett
  15. Hei ,

    Har ikke sett bloggen din før, men den var virkelig vakker, hvit og romantisk :-) Du skaper bildene veldig fine.

    Nydelig lita tulle og det bilde i rosa sko på hvit høystol - sukk slikt får en til å få lyst på ei lita prinsesse :-)

    Likte godt den ringen, artig tekst.

    Nyt sommerdagene :-)

    SvarSlett
  16. Gratulerer med mange besøk. Jeg blir gjerne med på give away. Tar 1 lodd.
    Ha en fin sommer:)

    SvarSlett
  17. jeg vil gjerne være med!;) jeg tar et lodd, og krysser fingrene:) god sommer!

    SvarSlett
  18. Gratulerer med mange besøkende, ikke rart med en så fin, inspirerende og koselig blogg!!!
    2 lodd til meg:)

    God tur til Danmark,nyt dagene og kos dere masse!! KLEM

    SvarSlett
  19. Gratulerer med masse masse besøkande! Er jo ikkje rart så flott blog du har :-)
    Tar selvfølgelig 2 lodd eg.
    Når det gjeldt tekst på ringen, så vil eg gjerne få utsette å bestemme meg for det til dersom eg vinn om det går greit... Alltid litt sånn besluttningsvegring eg... ;-)
    Ha ein strålande ferie, god tur til Danmark. Kosa deg masse masse!
    Klems

    SvarSlett
  20. Nydeleg ring!! Om eg er så heldig å vinne vil eg gjerne ha med teksten litt engel. Syns din var kjempesøt!:)
    Eg tar 2 lodd, linker straks;)
    Ha ein flott tur! Kos deg masse:))
    Klem:)

    SvarSlett
  21. Herrlig!
    Jeg er med og tar 2 lodd!!

    Kos dere masse på ferie!

    Stor klem♥

    SvarSlett
  22. gratulerer så mye med så mange besøkende. forstår det godt da jeg selv er stor fan av bloggen din ♥ har også linket deg til min blogg. ps: flotte premier og dersom jeg skulle bli den heldige vinner så synes jeg litt engel var en kjempesøt tekst

    SvarSlett
  23. Hei vennen
    Gratulerer med så mange besøkende:-) Veldig koselig med innlegg fra deg igjen! Jeg tar selvfølgelig 2 lodd. De ringene er kjempekule, og jeg tror kanskje jeg kunne ønske meg "make my day" om jeg skulle være så heldig å vinne...dobbeltsjekk med meg om jeg skulle være så heldig å vinne;-) Den nettsida tror jeg skal ha i minne til ymse bursdager osv - masse kult!

    Alt vel her i heimen, merker at vi trenger noen utedager nå, guttene kan være nokså "intense" til tider, håper Yr spår riktig og at det blir sol i helga. Sofie har det meget bra, hun spiser og spiser og blir sint som fy når vi ikke gir henne mer... Ellers er hun ivrig etter gåbilen sin. 2 uker igjen og vesle snuppa mi skal ha innkjøring i bhg...*gulp*

    Dette ble vist ingen liten kommentar...men det var lenge sida...

    Ha en fantastisk tur til DK, håper dere får kost dere masse alle sammen. Vi skal også på en liten ferietur Sverige-Larvik-Oslo, tror det blir bra:-)

    Stor klem fra Lisa

    SvarSlett
  24. Jeg vil gjerne være med å feire. 2 lodd til meg!

    Klemmer fra Lena

    SvarSlett
  25. Hei.

    Så moro med giveaway nå midt i sommerferien. Og grattis med mange besøk.

    Jeg blir med og tar 2 lodd. Hvis jeg skulle være så heldig å vinne, ønsker jeg en ring med teksten: Englebarn ☺

    Ha en fin tur til DK. Har akkurat vært der. Kjør pent!!

    Klem Mona C

    SvarSlett
  26. Ååå den ringen var kjempefin:)
    Aldri vært inne på den siden før.. de hadde jo masse morsomt:):) Syns Litt engel var veldig fint jeg...lik smak vi vennen;)

    Linker også... og ønsker deg nok engang GOOOOD TUUR!:)

    Nuss på nesa ♥

    SvarSlett
  27. Hei hei vennen..

    Jeg får ta ett lodd. Er litt sigen og orker rett og slett ikke å linke akkurat nå.. Men om det kan vente noen dager, og det er ok for deg blir det 2 lodd! ;)

    Håper dere får en super tur til DAnmark.. Kos dere masse masse..

    Og GRATULERER SÅÅÅÅÅ MYE MED BRYLLUPSDAG I DAG!!!
    16 år hurra for dere... Står respekt av det, med 5 barn og langt ekteskap! Kanskje du må begynne med samlivstips her;-) hhihi! Håper dere har hatt en fin dag, eller kanskje får en liten feiring i Danmark..

    GOD TUR! Du kommer til å bli savnet her!!!!!!! KLemmer!

    SvarSlett
  28. Hei, gratulere med så mange besøkende. Bloggen din er jo bare kjempe lekker og innbydende♥ Har linket innlegget i bloggen min...litt engel syntes jeg bare var lekkert♥

    God tur til Danmark:)

    SvarSlett
  29. Den ringen var jo helt herlig. Sikrer meg to lodd og ønsker meg en med teksten "djevelsk engel". God helg, god sommer og god tur!

    SvarSlett
  30. Grattis!! Flott premie! :) Nesten eenda mer spent på dine kupp i Danmark, hihi.. Tar 2 lodd jeg :) Elsker bloggen din!

    Ønsker deg en strålende ferie!
    Klem fra Silje

    SvarSlett
  31. Gratulerer med 50000! Ikke dårlig! :)
    Jeg bør vel egentlig ikke melde meg på ny give away, jeg som vant premie sist, men...det er jo veldig fristende da. Dessuten kan jeg jo være med og reklamere for bloggen din ;-)
    God sommer, og god tur til Danmark!

    SvarSlett
  32. Vil veldig gjerne vere med.
    Tar 2 lodd takk :)

    SvarSlett
  33. Hei. Jeg er helt enig med deg når det gjelder å følge blogger. Jeg tar gjerne to lodd (ps, nå følger jeg deg fra før av :) )

    SvarSlett
  34. Gratulerer med mange besøkende!
    Jeg prøver lykken med 2 lodd, og vil samtidig ønske deg en god tur til Danmark.

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  35. Gratulerer så mye med snart 50 000 besøkende! Jeg vil gjerne delta i din give away, med 2 lodd takk :) Jeg syns teksten på ringen din var søt <3 og kan godt se den for meg på fingeren min.. ;) ellers kunne jeg også ha tenkt meg "tro på drømmen". Det er et ordtak jeg liker veldig godt og har brukt mye i det siste..
    Tror ikke jeg har vært innom deg før, men jeg kommer garantert tilbake :) Kjempekoselig blogg du har :)
    Kos deg så mye i Danmark, gleder meg til å se bildene dine.
    Sommerklem fra Anneli <3

    SvarSlett
  36. Så fin blogg du har. Mye inspirasjon å hente her. Her skal jeg komme oftere :)
    Likte teksten på ringen din veldig godt:) Blir 1 lodd på meg, er litt fersk så vet ikke om jeg får laget linken riktig så får hoppe over det denne gangen. God helgtil deg!

    SvarSlett
  37. For en stilig ring:)
    Jeg vil gjerne være med!!!
    2 lodd tar jeg og krysser fingre og tær og alt som er, hehe:)
    Ønsker deg en flott helg!

    Klem, Merete...

    SvarSlett
  38. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  39. Hei hei!
    Tusen takk for koselig sommerhilsen hos meg:) Må kose dere masse på ferie da snuppa! Herlig!

    Gratulerer så mye med flotte besøkstall:) Jeg slenger meg med og tar selvsagt 2 lodd)

    Ønsker deg en fin ferie ja...
    Livet er herlig!

    Klemmer

    SvarSlett
  40. Heisann!

    JEg vil gjerne være med på give awayen din med 2 lodd:o) Har linket give awayen her: http://hekle-hulen.blogspot.com/p/give-aways.html

    Ha en super fin kveld!

    SvarSlett
  41. hei..jeg er med.1 lodd på meg..ønsker deg en fin sommer.klem fra åshild

    SvarSlett
  42. Hei snuppa:)

    Så fin en giveaway. Og selvfølgelig blir jeg med. Tar selvfølgelig to lodd og krysser fingrene for at jeg er den heldige:)

    Kos dere masse i danmark! Jeg er hjemme igjen etter frenakriketuren vår, men skal avgårde igjen allerede i morgen på ny ferietur.
    Blogges etter ferien

    Ha en flott tur!
    Stor sommerklem Janne Merethe

    SvarSlett
  43. Tar gjerne 2 lodd for dette var en kjempeflott premie :)

    Klem fra "Mamma i flyt"

    SvarSlett
  44. Ååå for en fin ring du har!!!!! Skulle gjerne hatt en slik ja;))) Med andre ord "tar" jeg et lodd :)
    En skikkelig artig premie til Give-away´en din...denne passer vel på de fleste??? Kos deg på ferie i Danmark...blir nok ikke så forferdelig vanskelig å finne 2. og 3. premie der nei - det er jo et mekka på interiørfronten.Men mye anne kjekt også,så nyt feriedagene dine :)

    SvarSlett
  45. Åjåj, jeg tar med meg 2 lodd og krysser det som finns for at jeg får en premie!!
    Jeg planlegger selv en giveaway med premier fra kommende dk-tur! Kos deg på ferie, klem fra meg!

    SvarSlett
  46. Gratulerer så masse! Jeg er med og tar 2 lodd. Her er lenken: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/07/giveaway-hos-hvit-romantikk.html

    Fortsatt god sommer!

    Klem fra Hilde :)

    SvarSlett
  47. Hei, jeg tar gjerne et lodd.
    Prøv vinnerlykken i min give away også, om du har lyst. :-)

    Ha en fortsatt fin sommer!

    SvarSlett
  48. Gratulere så mye med så mange besøk : D Koselig!!!
    Jeg vil gjerne være med på din giweaway og siden den trekkes på min bryllupsdag håper jeg på litt flaks : D Jeg er følger og linker på siden min!
    Kos deg!
    Klem Tove

    SvarSlett
  49. Hei, så gøy med give away =) Vist jeg er den heldige vil jeg ha "grip dagen".
    To lodd på meg.

    Ha en fiiin ferie =)

    SvarSlett
  50. Hei på deg, jeg tar 1 lodd, men jeg legger meg som følger også;) Koselig blogg!

    SvarSlett
  51. Jeg blir gjerne med! Kjempekul ring :)
    1 lodd på meg!
    Ha en fin ferie!

    Klem :)

    SvarSlett
  52. Så søtt ring :) Jeg tar gjerne 1 lodd!
    Jeg har ikke blogg selv, så jeg kan ikke legge meg som følger, men følger din blogg uansett he he ;)
    Hilsen,
    Emeline D.

    SvarSlett
  53. Hei
    Jeg tar også et lodd! De har utrolig mye fint hos Snella, vanskelig å velge, så jeg går for "originalen" skulle jeg være så heldig å vinne. Men snacks fra Danmark hadde heller ikke vært ille! God sommer!

    Jeg har linket, så da blir det 2 lodd på meg!

    Catje

    SvarSlett
  54. Masse, masse gratulere med så mange besøkende!!
    Det er gøy å se når telleren tikker, og at folk stikker innom.
    Betyr at noen liker det man holder på med :-)
    Og du har en super blogg, -innom deg hver gang du kommer med nye innlegg :-))
    Snella og Petrolnella lager så mye kult.
    Min kjære og jeg har 18 års bryllupsdag nå i august og jeg har bestilt et par mansjetter til ham med tekst derfra ;-)

    Kos deg i Danmark
    Jeg får aldri nok av Danmark og dansker. :-)
    Klem

    SvarSlett
  55. Heisan kjære deg:) Den snella og petronellaringen var jo bare så skjønn at den satser jeg helt på, hihi Vanligvis pleier jeg ikke ha så mye vinnerlykke i meg, men jeg vil prøve meg likevel. Nå er det så lenge siden jeg har vært her inne at nå vil jeg kose meg litt på bloggen din også. klem Monica

    SvarSlett
  56. Hei Anette
    Gratulerer så mye med beslkstallet :)
    Kjempegøy :) synd du har en nydelig
    blogg, og jeg vil gjerne være med i
    trekningen din - Jeg tar 2 lodd...
    Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  57. Hei! jeg ønsker å være med! :) ett lodd :)

    gunnmbergli@live.no

    SvarSlett
  58. Herlig blogg og jeg har vært innom en del og fulgt deg. Tar gjerne 2 lodd. Krysser fingre for vinnerlykke :)

    God ferie til deg og dine.

    SvarSlett
  59. Jeg vil gjerne bli med å tar 2 lodd. En nydelig ring.

    klem Nina

    SvarSlett
  60. God sommer!

    1 lodd

    Ønsker samme ring som deg, den var fin:)

    lin.stra@yahoo.no

    Hilsen Line

    SvarSlett
  61. Så søte ringer!
    Jeg synes "litt engel" var supersøt!
    Jeg tar 2 lodd

    Sommerhilsen fra Kirsti Granhus, granhus@stud.ntnu.no

    SvarSlett
  62. Gratulerer med så mange besøkende! Så gøy da:) Jeg er gjerne med på give awayen din og trekker to lodd. Den ringen var jo bare helt herlig!!!
    Klem, Randi:)

    SvarSlett
  63. Gratulerer med flott blogg :)
    Tøff ring! 1 lodd

    SvarSlett
  64. Gratulerer med så mange besøkende!
    Jeg tar ett lodd.
    Legger meg også som følger. Likte bloggen din veldig godt.
    Klem Tonje

    SvarSlett
  65. Hei!
    Vil gjerne være med i trekkning!
    Har ikke blogg, men min mail er majaheino@yahoo.com
    Mvh,
    Maja-Lisa

    SvarSlett
  66. Jeg er med! :D
    Mail; beanca_banka@hotmail.com(er ikke eier av noen blogg...)

    SvarSlett
  67. Hei hei
    Så gøy. 2 lodd til meg.
    Ha en fin kveld
    Klem Tove

    SvarSlett
  68. Hei,
    fant akkurat bloggen din via-via, og la meg straks til som følger, for her var det mye fint!

    Jeg blir gjerne med på trekningen din, gratulerer med enorme besøkstall :)

    Det blir to lodd, og skulle jeg være den heldige, ønsker jeg meg en ring som sier
    stjerne
    skrudd

    hehe ;)

    SvarSlett
  69. Jeg vil gjerne bli med på dette. Det var en flott ring, har sett knappene før, men visste ikke at det gikk an å få ring av samme slaget.

    Ett lodd tar jeg herved.

    Mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  70. Gratulerer med så mange besøkende!

    Jeg blir gjerne med, og tar 1 lodd. :o)

    Hilsen Kirsebær

    SvarSlett
  71. Hei og cred for en fin blogg! Jeg har veldig lyst å være med på give-away'en din og hadde blitt overlykkelig hvis jeg var så heldig å vinne. Min e-postadresse er tonje_e@hotmail.com. Og jeg ønsker meg "litt engel". <3 - lig hilsen Tonje.

    SvarSlett
  72. Heisann!!Jeg elsker konkurranser,og blir selfølgelig med å tar 2 lodd,jeg er følger,klem Linda:)

    SvarSlett
  73. Hei flott blogg.. jeg ønsker gjerne å være med på trekningen... ny i blogg verden så ta gjerne en titt på min side...

    SvarSlett
  74. Hei
    Eg plukkar 1 lodd opp av hatten din :))

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  75. Vakre premier! "Oi, du kan lese" skulle det stått på min ring om det var meg som vant :-) To lodd :-)
    Busteklem

    SvarSlett
  76. Stas med mange besøkende, mye gøy å lese og se! Gratulerer! 1 lodd på meg, litt engel er helt flott! :) Ha en flott sommer! regefjordsjento@hotmail.com

    SvarSlett
  77. Gratulerer i massevis! Her var det mye fint!

    Ønsker meg et lodd.

    Ha ein fin sommer videre!

    Miraklem.

    SvarSlett
  78. Gratulerer, det er vel fortjent!

    Ønsker meg et lodd, her var det fine premier!

    klem Therese, tknygaard@getmail.no

    SvarSlett
  79. Nydelig blogg. Tar gjerne ett lodd.
    hegefallas@hotmail.com
    Hege

    SvarSlett
  80. Jag vill gärna vara med på en Giveaway, den enda jag sett i sommar. Det var en fin blogg du har med vackra bilder i. Jag har länkat över din blogg till mig. Fortsatt trevlig sommar. MalinSj

    SvarSlett
  81. Gratulerer så mye;)

    Vil gjerne være med i trekningen din, flotte premier:)

    God ferie;)

    Klem

    SvarSlett
  82. Nydelig blogg og utrolig fin GiveAway! Jeg tar et lodd og ønsker deg en god sommer :) Hilsen Anette :)

    SvarSlett
  83. Gratulerer. Så gøy! Søt ring! Jeg tar to lodd og krysser fingrene :)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  84. Gratulerer med mange besøkende på siden din. Er gjerne med i trekningen. 1 lodd her.
    Fortsatt god sommer. :-)
    Klem fra Trude

    SvarSlett
  85. ♥Gratulerer masse med herlige besøkstall!! Det er jo ikke så merkelig synes jeg for du har en fantastisk flott blogg lille venn!!♥
    Håper du har noen flotte dager nå!! Kose deg masse!!♥

    Holdt jo på å glemme at jeg tar 2 lodd hi hi:)
    Ønsker deg en flott mandagskveld så blogges vi!!
    Gode klemmer fra meg,
    Anki

    SvarSlett
  86. Utrolig flott ring.
    Da blir det 1 lodd på meg.
    Klem

    SvarSlett
  87. Hei vennen!
    Nå er jeg spent på hvcordan du har det på ferie..
    Vi storkoser oss med lille KAsper som kom den 17.juli - akkurat 19mnd etter søsteren sin;-) Kjekt med like datoer! ;-) Alt har gått knall bra.. Og det ble jo som du trodde -GUTT! hih! Klemmer

    SvarSlett
  88. Heihei
    tar gjerne 1 lodd
    besøk gjerne bloggen min også
    klem

    SvarSlett
  89. Gratulerer med så mange besøkende! :)
    Jeg tar har linket til deg og tar gjerne to lodd i håp om å vinne denne nydelige ringen! :)

    Ha en flott sommerdag!

    SvarSlett
  90. Jeg er med på giveaway. Legger ut en link på bloggen min også:-).

    SvarSlett
  91. Satt og surfet litt rundt på interiørblogger og forskjellig, kom plutselig inn hit :) falt veldig for de rammene du hadde tatt bilde av.

    Utrolig søt ring i denne konkurransen din :) Jeg kunne tenkt meg en med "Har super mann". :)

    Tror nok jeg kommer til å få mange tips på denne bloggen fremover.
    Fra beatesmedseng@yahoo.no

    SvarSlett
  92. Så søt premie!
    jeg tar et lodd=)

    SvarSlett
  93. Hei=) 1 lodd på meg! Jeg likte veldig godt ringene ''litt diva'' og ''make my day''-de er favorittene :D

    Fin premie!!!

    ania.ng@live.no

    SvarSlett
  94. Hei=) Gratulerer så mye med så mange besøkende på kort tid! Titter stadig innom. Håper alt står bra til med dere og at dere koser dere i Danmark.
    Jeg tar 2 lodd, jeg=)
    kos dere masse på ferie=)

    SvarSlett
  95. Hei! Er gjerne med å feire!
    Ha en riktig god ferie:)

    hanne-monge@hotmail.com

    SvarSlett
  96. Så koselig og være innom deg igjen!:)
    Masse nytt og fint på bloggen din siden sist:)

    klem!:)

    SvarSlett
  97. Hei!

    Eg e gjerne med med 2 lodd :)

    Klem

    SvarSlett
  98. Selvfølgelig er jeg med!
    Er bare litt treig :)
    2 lodd :)
    Gleder meg til blogg-innlegg fra DK når dere kommer hjem.
    Mange klemmer fra lille meg

    SvarSlett
  99. Hei,

    Gratulerer med mange besøkende!!!

    For en fantastisk premie!!! Jeg vil gjerne være med på trekningen, og krysser fingre og tær for at mitt lodd er lykkeloddet. Den ringen var bare utrolig søt:-)

    God ferie:-)

    Mvh
    Cathrine
    cath.zim@hotmail.com

    SvarSlett
  100. Kjempefin og innbydende blogg. Likte godt teksten på ringen.
    Du har ein kjemefin blogg som er verdt å feire med Give away. Gratulerer så mykje. Tar eit lodd :)

    SvarSlett
  101. Hei♥
    GRATULERER med høgt besøkstal!
    Ikkje rart..For bloggen din er berre ei FRYD!

    Å utruleg lekker gåve!
    Klart eg vil vere med♥
    2 lodd.
    Kansje det gir vinnarlykke at det er trekning på min datters 10 års dag?

    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett
  102. Hei Anette! Gratulerer med et fantastisk besøksantall!! Jeg vil selvfølgelig være med på den flotte Give Away'en din og tar 2 lodd. Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  103. Wow, det er et besøktall det VIRKELIG står respekt av! Jeg tegner meg gjerne med et lodd. Jeg digger Snella og Petronella

    SvarSlett
  104. Gratulerer med så mange besøkende, og tusen takk for meg som har vært og drømt meg inn i bloggen din. Den er nydelig.
    Håper du har plass til ei til i konkuransen din, tar gjerne 2 lodd :)

    Ha en nydelig helg.

    SvarSlett
  105. Gratulerer med alle besøkene:)
    Jeg er prøver lykken, så 2 lodd på meg :D

    Klem Ida

    SvarSlett
  106. Kjempefin blogg du har, jeg har ikke vært her før:). Blir gjerne med på trekningen din med to lodd jeg:). Synes ringen var superkul!!

    SvarSlett
  107. Juhuuuu, give-away er gøy, I`m in:))
    Jeg sitter på en meget treg PC på hyttetur så jeg gidder ikke styre med link nå, jeg legger gjerne inn linken i mrgen, så om det er ok, så tar jeg gjerne 2 lodd!

    Klem Line

    SvarSlett
  108. Hei
    Gratulerer med mange besøk.
    Tar gjerne et lodd.

    SvarSlett
  109. Vakker blogg, vakker ring og vakker tekst på ringen♥ Tar 2 lodd, og både linker og følger med glede☺ Fortsatt fin kveld, klem Medusa☺

    SvarSlett
  110. Jeg er gjerne med - synes Snella og Petronella har masse kult;)

    SvarSlett
  111. Blir veldig gjerne med på giveawayen din.
    2 lodd til meg, dobbel sjanse......

    mandagshilsen fra
    HegeT

    SvarSlett
  112. Jeg blir gjerne med jeg, tar 2 lodd, linker og kommenterer. Hvis jeg vinner ringen vil jeg at det skal stå "make my day":)

    SvarSlett
  113. i love "snella og petronella" :)
    Tar 2 lodd jeg :)
    -synnøve-

    SvarSlett
  114. Spennende med så mange besøk, og jeg blir veldig gjerne med på feiringen med 2 lodd. Snella og Petronella har jo så mye fint, og denne ringen er jo bare midt i blinken. :)

    Nykommeren Huldra ønsker deg en fortsatt god tirsdagskveld! =D

    SvarSlett
  115. Hei på deg!

    Jeg blir gjerne med i trekningen din! Beklager sent svar, men nå har jeg laget innlegg i giveawaybloggen. ha en fin kveld! :)

    SvarSlett
  116. heihei!

    Blir gjerne med i din giveaway! ! lodd på meg:)

    tvitvi- for dette var en super gave!

    fin kveld til deg- klem ellemell

    SvarSlett
  117. 1 lodd fra mig.. :D / Joan

    SvarSlett
  118. Heisann :) Gratulerer med utrolig mange besøkende!!! :) Tar to lodd jeg :) Ønsker deg en fortsatt fin sommer :)
    Klem fra Monica

    SvarSlett
  119. Gratulerer med mange lesere på bloggen! Jeg tar 1 lodd! :D

    SvarSlett
  120. Så kult. Blir 1 lodd på meg. Men hvis jeg vinner, vil jeg gjerne ha den det står "Oi, du kan lese" Hehe.. :-P

    SvarSlett
  121. Gjerne! Så kul ring det var! :-D
    tar 1 lodd :-)

    SvarSlett
  122. Så utrolig søt konkurranse! Jeg klikket meg inn på siden og fant utrolig mange fine ringer, men hvis jeg vinner vil jeg gjerne ha ring nr. 15014, hvor det står "tulle rusk".

    Ha en fin dag videre!

    SvarSlett
  123. Gratulerer med så mange lesere på bloggen ! :) 1 lodd på meg :) hehe

    SvarSlett
  124. Er gjerne med, har lyst på en ring der det står love hope faith.

    Veldig fin blogg ;P

    SvarSlett
  125. Hei!
    Jeg vil gjerne være med, kunne nemlig tenkt meg en slik ring :)
    2 lodd på meg!!
    Klem Martemora

    SvarSlett
  126. Vil gjærne være med : D Vil at det skal stå <3 på ringen, om det går.

    SvarSlett
  127. Hei! Nydelig ring, elsket den med en gang!
    Om jeg ikke vinner har denne plassen en nettbutikk? 2lodd :)
    xoxo Hege <3

    SvarSlett
  128. Så koselige ringer :-D kunne tenkt meg en der det sto "har super mann" eller "oi, du kan lese" :-) klarer ikke bestemme meg for hvilken jeg likte best :-)

    SvarSlett
  129. Hei, jeg er med :) visst jeg vinner vil jeg at det skal stå " Drømmer
    Mål
    Ambisjoner "

    g_marlene@hotmail.com

    SvarSlett
  130. herlig blogg. faktisk første gang jeg har komme innom bloggen din, men jeg er fast følger.

    1 lodd te meg. :)

    SvarSlett
  131. Gratulerer med så mange besøkende! Vil gjerne være med på give awayen din og trekker 2 lodd.

    Ringen som er premie var kjempetøff!

    Ønsker deg noen flotte sensommerdager!
    Klem fra Thea

    SvarSlett
  132. Gratulerer med så mange besøkende! ikke så rart, du har en flott blogg.
    Vil gjerne delta i trekningen med to lodd.
    Ha en fin natt /myr

    SvarSlett
  133. Hei ! Jeg har 1 spm angående konken og fint om du vil svare på det på min blogg er det lov til å kommentere flere ganger eller bare 1 gang. Hvis jeg vinner vil jeg ha en ring hvor det står Lykke : ) ) Bloggen min er www.agnetheagnethe.blogg.no

    SvarSlett
  134. Gratulerer så mye med mange besøkende! :)

    Jeg vil gjerne være med, og skulle jeg være så heldig å vinne hadde jeg ønsket en ring det stod "DREAM" på om muligheten er der :)

    Stor klem fra Julie :)

    SvarSlett
  135. Oj så moro! Gratulerer! Jeg vil forferdelig gjerne være med på et lodd.

    SvarSlett
  136. Kaster meg på denne og tar to lodd :o)

    SvarSlett
  137. Hei!
    Kjempefine premier :) Jeg blir med å tar 2 lodd :) Linker på Facebook :)
    -Anette
    anette.bekkhus@hotmail.com

    SvarSlett
  138. hei, jeg er gjerne med. 1 lodd :) god sommer

    SvarSlett
  139. Jeg tar 1 lodd! :) Krysser fingrene!

    SvarSlett
  140. Jeg er med! Tar gjerne 2 lodd:)

    http://leoturkis.blogspot.com/2010/08/give-away-hos-hvit-romantikk.html

    SvarSlett
  141. hei..gratulere..jeg er med på give away,spennende da..1 lodd på meg.klemmer fra åshild

    SvarSlett
  142. Jeg blir gjerne med! 2 lodd :)

    SvarSlett
  143. Jeg likte ringen din jeg ♥ krysser fingrene for at 21 august er min lykkedag - den var iallefall det for fire år siden - da lille adrian kom til verden :)

    jeg trekker gjerne 2 lodd jeg :)

    stoor klem til en engel fra en annen!

    SvarSlett
  144. WOW Så mange som har skrevet her.Så morro!Smuger meg mellom innleggene ,og vil Gratulere deg så mye med så mange besøkene.Men det er vel ikke så rart til at du har, for her dukker det opp noe flott hver gang.Flinka!
    Klart at jeg må være med på Give Awayen din ,så det blir to lodd på meg og håper på det beste :-)
    Stoor Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  145. ringen er superfin! Har siklet på disse ringene på Husfliden flere ganger :) Jeg tar 1 lodd og venter i spenning :)
    Klem Anita

    SvarSlett
  146. Gratulerer med så mange besøkende! Ikke så rart at så mange er innom her, for du har en utrolig flott blogg.
    Vil gjerne være med på give awayen din for den ringen var nydelig! Hvis jeger så heldig å vinner så vil jeg ha samme tekst som du har.
    Tar 2 lodd jeg:)

    SvarSlett
  147. Hei!
    Jeg blir gjerne med, og tar et lodd. Klem Hilde K

    SvarSlett
  148. Hei :)

    Jeg tar 2 lodd :) Hvis jeg vinner ringen vil jeg gjerne at det skal stå:

    rocke
    ring

    Virkelig flott premie! :)

    SvarSlett
  149. Oi, her vil jeg gjerne vinne. Blir bare et lodd på meg...

    Vil at det skal stå:
    Lykke
    Lykke
    lii


    katrinewj@gmail.com

    SvarSlett
  150. Jeg tar to lodd. Du har en veldig koselig blogg.
    Da krysser jeg fingre og tær:)

    Klem, Marthe

    SvarSlett
  151. Gratulerer så mye :)
    Jeg vil gjerne være med, 2 lodd :)

    SvarSlett
  152. Gratulerer med gode besøkstall-D
    Jeg vil også gjerne være med og tar 2 lodd ;-D

    Klem fra Grete

    SvarSlett
  153. Hei!
    Gratulerer med så mange besøk! Jeg vil gjerne være med! Ringen var kjempestilig! :)
    2 lodd på meg.
    Hilsen Frieblonder

    SvarSlett
  154. Hei. Takk for koselig melding inne hos meg og gratulerer med så mange besøk. Jeg vil gjerne følge deg videre jeg!! Morro at du har 5 og. Synes det er artig å lese hvordan du løser hverdagen din + at jeg er imponert over at du klarer å holde det så hvitt hos deg! Jeg tar ett lodd jeg!! Klem

    SvarSlett
  155. Gratulerer med masse besøk i den flotte bloggen din! Jeg elsker Snella&Petronella-produktene og frister selvsagt lykken i konkurransen din. Ett lodd på meg.
    Ha ei strålende helg!
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  156. Gratulerer så masse med overveldende besøkstall! Klart jeg vil være med på giveaway :)
    Jeg tar to lodd!
    God helg til deg :)
    klem fra Barbro

    SvarSlett
  157. Grattis!! Tar gjerne 2 lodd og innviterer deg samtidig til å bli med på min giveaway.

    Klem

    SvarSlett
  158. Gratulerer med et fantastisk besøkstall :-D
    Jeg blir med på 2 lodd!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  159. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  160. hei, jeg syns bloggen din er nydelig, jeg leser den nå og da. Selv blogger jeg helst hobby (kort), men er også interessert i interiør :) Takk for muligheten til å vinne disse søte premiene, og gratulerer med mange treff!!!!

    SvarSlett
  161. Grattis så masse:)
    1 lodd på meg..
    nyt dagen
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  162. Ååååh for noen nydelige premier!!!!!!!!!!
    Jeg vil være med:)
    Ikke rart du har hatt så mange besøk, bloggen din er vanvittig fin og du er bare den søteste!


    2 lodd! - krysser fingrene!

    Ha en fin dag!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  163. Jeg vil gjerne være med, knallfin ring!!!
    Mvh Nina
    ninasjoevold@yahoo.no

    SvarSlett
  164. Hei på deg! Så fine gaver! Jeg vil gjene vær med. Tar 2 lodd, jeg!:)

    Ha en fin dag! Klem Nina

    SvarSlett
  165. åh så fine gaver du gir bort:) jeg må jo nesten være med! Kos deg videre med ny arbeidsuke!;)
    hilsen
    HUSET PÅ HØYDEN

    SvarSlett
  166. Å så fin Giveaway:) Tar ett lodd :)

    Klem ANita

    SvarSlett
  167. Gratulerer så mye med antall besøkende!! storartet! Jeg vil gjerne trekke lodd:-) Så flotte premier..

    SvarSlett
  168. Hei hei!
    Pleier å være inne å "snik"lese bloggen din hver gang du oppdaterer, kjempekoselig blogg. Vil veldig gjerne være med på Give Awayen din, nydelige premier så tar 2 lodd jeg. :o)
    -Cathrin-

    SvarSlett
  169. 2 lodd takk. :) Fiiine premier!
    Klem Anine

    SvarSlett
  170. Jaaa vil veldi gjerne være me her :D
    LIkte ringe din , så kjøre førr den :)

    2 lodd :D

    Klæm Trine

    SvarSlett
  171. Gratulerer!

    Jeg tar gjerne ett lodd.

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  172. Jeg blir også med så klart

    SvarSlett
  173. Jeg blir med. Ett lodd til meg. :)

    SvarSlett
  174. Så koselig med så mye besøk i bloggen:)
    Kjempefin blogg du har:)

    SvarSlett
  175. Her blir vi mange om ringen ja... ;) Jeg vil gjerne være med på Give Away! (Ett lodd)

    SvarSlett
  176. Hei. Jeg vil så gjerne være med:) Nydelig premie. Jeg linker også fra min blogg.
    Ha en nydelig kveld. Klem Vivian

    SvarSlett
  177. Hei=) Nydelig ring. Slenger meg med på konkurransen og tar to lodd=) Dersom jeg er så heldig å vinne, ønsker jeg meg ring med teksten: mamma.

    SvarSlett
  178. FOR en stilig ring - jeg hiver meg med, og tar to lodd!
    Krysser fingrer og tær!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  179. For noen flotte premier, jeg blir gjerne med i trekningen. Kjempefin blogg du har, jeg legger meg til som følger og lenker til din blogg hos meg, altså 2 lodd :-)
    Netta

    SvarSlett
  180. Grattis så mye med stort besøkstall! Knallfin blogg du har så ikke rart at mange titter innom...

    Jeg tar gjerne 2 lodd jeg, og linker...
    Hilsen Ingvild

    SvarSlett
  181. Hei, jeg vil veldig gjerne ha ett lodd jeg :) Mailadressen min er mkarijord@gmail.com
    Søt blogg :)

    SvarSlett
  182. Jeg vil også gjerne være med :) Du har en utrolig fin blogg. Jeg følger deg fra før ;)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  183. Gratulerer så mye. Jeg vil gjerne være med og tar 1 lodd.
    Hilsen Hege

    SvarSlett
  184. Gratulerer!! Koselig blogg da :)
    Jeg er med på 2 lodd!!
    Klem Martemora

    SvarSlett
  185. Gratulerer med masse besøk!

    Eg ønsker meg ett lodd. Fine gaver, skulle eg være så superheldig, går eg for Lev vel, viss det blir ring på meg (trur eg ;)

    Håper du får ein fin høst! Klem fra Mira.

    SvarSlett
  186. Gratulerer:)

    Tar 2 lodd jeg da;)

    Ha en fin dag:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  187. Gratulerer så masse med alle besøkene - og lykke til videre!!
    Takk, jeg tar gjerne et lodd.

    Masse hilsener Merethe
    merethe62@hotmail.com

    SvarSlett
  188. Hei :D

    Gratulerer så mye med over 50.000 besøk på bloggen din! :D

    Vil gjerne være med i trekningen, og tar med meg 2 lodd =)

    Klem Linnie =)

    SvarSlett
  189. Gratulerer så mye med mange besøkende!

    Det er en nydelige ting du lodder ut, så jeg blir veldig gjerne med. :-)

    Hilsen Ingeborg

    SvarSlett
  190. Nydelig blogg og nydelig ring!
    Ett lodd på meg.
    Hilsen Liv
    oliven@mimer.no

    SvarSlett
  191. Nydelig ring og nydelig blogg!
    Ett lodd på meg.
    Hilsen Liv
    oliven@mimer.no

    SvarSlett
  192. Flott premie! Håper jeg ikke er for sent ute :) Jeg tar et lodd takk.
    Siri
    sirihelenj@hotmail.com

    SvarSlett
  193. Jeg legger inn en ny kommentar for nå er jeg ikke bloggløs lenger :) hehe.... krysser fingre her!

    SvarSlett
  194. Glad det vart utsatt:)da rakk eg og bli med.er dåtte heiltut av blogglandia,men kjem snart tbake:)

    Håpadu har ei fin helg Anette!

    klem Stine-iren

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails