torsdag 24. desember 2009

Nostalgisk jul

Titter bare innom for å ønske alle en riktig fin og hyggelig jul ! :) Alle tradisjonene fra vi var små følger med, og har tatt dette med meg videre, og gjør det samme med våre barn ;)
Barna er veldig spente, og Julian har satt fram melk og pepperkaker til julenissen, så vi får se da om han dukker opp. ;) Når vi står opp får alle barna hver sin julegave og vi koser oss sammen foran tven og ser på bla "tre nøtter til askepott" ingen jul uten ! :)



Juleklem Anette

1 kommentar:

  1. Hei. Nå har jeg vært innom her flere ganger. Kjempekoselig her hos deg!
    Jeg har nok glemt å fortelle deg at jeg i innlegget mitt "advent" anbefalte besøkende å ta en titt innom bloggen din. Jeg har vel heller ikke fortalt deg om Photoscape. Gratis bilderedigeringsprogram. Anbefales! Ha en fortsatt GOD JUL!

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails