mandag 7. desember 2009

Hjemme hos meg

Jeg legger ut et innlegg om dåpen senere i kveld, men må gå i gjennom noen bilder osv først... Så nå bare for moroskyld legger jeg ut et innlegg litt om hvordan det ser ut hjemme hos oss. Legger ut flere bilder senere hvor du får et bedre helhetsinntrykk.
Må få tatt flere bilder, men trenger et bedre kamera ! Jeg har pusset opp en gammel skuvseng til minstejenta Thea, så denne pluss mye mer vil jeg legge ut bilder av etterhvert. ;) Ser i andre blogger at det er mye fine effekter på bildene, bla duse kanter rundt bildene som jeg syntes er veldig fint. Hvordan får jeg evt gjort dette, noen som vet ?

Bad/Toalett





Skjenk i stuen





Stuen





Gardiner i stuen



Klokke på skjenken



Kommodene på gangen har jeg malt hvite og byttet knotter på




Deilige yankee candle duftlys





Zinklokke (IB LAURSEN) kjøpt hos boligfryd. ;)



På kjøkkenet



Litt av soverom



I stuen



Zinkhus i stuen



Lampe på kjøkkenet, har samme på soverom og en større i stuen



Madonna på kjøkkenet



Kommer mer etterhvert, ønsker alle en strålende dag ! ;)

1 kommentar:

  1. Herlig blogg du har:) De Zink husene er så fine.. vil ha noe av de, hehe

    Ønsker deg en fin kveld videre,

    K-J

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails