fredag 18. desember 2009

Pute med personlig motiv

Nå er det et par dager siden sist jeg har blogget. Mye som skjer, og mye som skal gjøres nå før jul så det er litt travelt akkurat nå. ;) I går fikk jeg endelig puten jeg har ventet lenge på, en herlig pute med bilde av englebarna mine på. :) Eldstemann Daniel er ikke med her, han hadde ingen store ønsker om det, hehe... Denne puten bestilte jeg av en annen blogger som lager de, dumpet helt tilfeldig innom siden hennes, og fant mye fint der. Hun selger diverse interiør av den landlige stilen, og hun lager mye selv som bla denne puten. :) Fikk også zinkhuset mitt i dag som jeg har kjøpt hos Boligfryd.no, og et veldig søtt veggord der det står "Sov søtt lille venn" Har fortsatt noen julegaver igjen, og disse skal jeg prøve å bli ferdig med i morgen. Og juletreet skal vi få kjøpt i morgen tenkte vi, så i helgen blir det førjulkos og pynting av treet. :)












Valgte å bruke bilder der Thea er med på alle, på sidene sammen med gutta er Thea nylig født. Hun var både prematur og dysmatur så hun veide kun 1350 gram ved fødsel. Men alt gikk heldigvis bra, og hun er frisk som en fisk ! :) Kommer nok til å bestille en pute til etterhvert når Thea blir litt større. Kunne forresten få skrift på puten også, men det valgte jeg ikke denne gangen. Men det hadde helt sikkert vært veldig fint så angrer litt ! ;)


Velkommen tilbake !

Anette

4 kommentarer:

  1. Såå skjønne puter av englebarna dine.Kjempe fiiine!

    SvarSlett
  2. hvem er det som lager de putene om jeg får spørre??har du en adresse??puten var bare kjempeartig:)-ingrid

    SvarSlett
  3. Hei Ingrid ! :)

    For mer info og bestilling kan du gå inn her: http://tinesshop.blogspot.com/

    Vennlig hilsen Anette ;)

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails