lørdag 26. desember 2009

Julegaver og julekos

Selvom jeg ikke trengte noen, fikk jeg mange fine gaver jeg også av både familie og venner. ;) Fikk et flott fat (Sia), Pukka te, et nydelig kjede som to av barna mine hadde kjøpt helt på egen hånd, et armebånd (Antique), kjempesøt ramme (Lisbeth Dahl), kjempefint bilde m vintage motiv av mor og barn, og jeg fikk hele tre gavekort fra Dorothea klær og interiør.

Tusen takk alle sammen ! :)



I kveld blir det enda mer romjulkos, og nok en morsom julefilm på tv ! ;) Barna har vært ute i skogen en tur i dag med slalomski og snowboard. I morgen skal Tom ta med seg alle barna på kino og se Alvin og gjengen 2, de vet ingenting så dette blir en hyggelig overraskelse for dem. ;)



Juleklem Anette

1 kommentar:

  1. Så mye flott du fikk til jul.Heldig du :-)
    Takker så masse for så fint julekort av barna dine.Er så skjønne alle sammen.
    Go Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails