torsdag 10. desember 2009

Små ballettsko...

Da var enda en juleavslutning overstått, denne gang var det Nicolay sin. :) Tenk at det bare er to uker igjen til jul, tiden flyr fort når man har mye å gjøre !
Til helgen blir det pepperkakebaking m.m. sammen med barna.
Har forresten tatt en hel haug av bilder av barna i dag i håp om at jeg kunne lage julekort av en av de. Men ingen ble helt bra for på så og si alle bildene var det en som så ned, lukket øynene, lagde grimaser, Thea begynte og gråte, og Divo var i veien pluss mye mer. Da ble jammen mor stresset og holdte på å gi opp helt til slutt. Men etter mye studering av bildene har jeg to alternativer selv om jeg burde tatt nye bilder. Men stakkars barna ville ikke mer, så da får disse duge ! ;)


Jeg har jo lenge prøvd å få tak i et par gamle ballettsko, men har fortsatt ikke funnet noen. Men helt nye er ikke vanskelig å få tak i, men det koster jo en del, og litt fint om de ikke var helt nye syntes jeg. Men som en erstatning inntil videre har jeg fått tak i et par hvite mini ballettsko som kun er til dekorasjon. Syntes de var så
søte, så disse har jeg hengt på speilet over sofaen i stuen. Har også kjøpt 2 stk rosa ballettsko med nøkkelring, og disse er enda mindre. Har den ene sammen med nøklene mine, og den andre tok jeg nøkkelringen av og hang den på bildet i gangen. Ballettskoene er veldig søte da, eller hva syntes du ? :)









Ønsker dere alle en riktig god natt ! :)

2 kommentarer:

  1. Utrolig skjønne sm,å ballettsko!
    Jeg lurer på; hvem har laget det bildet av den nakne damen?
    Førjulsklem.

    SvarSlett
  2. Ble litt usikker på hvor jeg skulle svare deg fordi jeg ikke fant noen kontaktinfo på deg, så håper du titter innom igjen her ! :) Bildet i gangen av den nakne damen har kunstneren Eser Afacan laget. Takk for hyggelig kommentar i bloggen min ! ;)

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails