onsdag 30. desember 2009

Bilderammer

Skulle egentlig ha lagt meg nå, men fant ut at jeg skulle ta en tur innom bloggen før jeg gjorde det. ;) Jeg er jo veldig glad i rammer, og har mange av dem. ;) På disse bildene jeg viser fram her er det rammer fra Chic Antique, Lisbeth Dahl og Sia.  Har brukt et program der jeg bruker forskjellige effekter på bildene, og alle har fått et gammelt/antik preg. Er litt treg av meg, men må få printet ut flere bilder til resten av rammene. Litt mørke bilder ble det, siden det ikke ble pent med blitzen pga glasset på rammene. Nå skulle jeg hatt et speilrefleks kamera gitt ! ;) *Kremt* 









I morgen, eller rettere sagt i dag skal vi til mamma og pappa på middag, Steinar, Lilli og barna kommer også, så det blir koselig. :) Må også få handlet inn resten til nyttårsaften i morgen, har kjøpt inn det meste av maten, men må ha dessert også. Og husarbeid må gjøres, og det er jo så innmari morsomt, hurra ! ;) Vi får gjester nyttårsaften, Siv med fam kommer og det gleder vi oss til, blir koselig. :) På menyen står selvsagt kalkun med diverse tilbehør, mmmm.... Blir deilig med en litt lettere middag etter all detta ribbefettet. :)
Nå sitter jeg nesten og sover her, har blitt litt lite søvn i det siste, men har jo ingen andre enn meg selv å takke for det da, men det var denne alenetiden da vet du.... ;)

Natti natt folkens !

2 kommentarer:

  1. Oj for noen fine bilderammer! Kjempegla i rammer selv, særlig de fra Lisbeth Dahl. Kjempefine mennesker inni også :)) Ønsker deg og dine et Riktig Godt Nytt År! Kos dere med kalkun! Klem Linda

    SvarSlett
  2. Så flotte rammer. Hvem er det som synger så nydelig her hos deg?

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails