lørdag 5. desember 2009

Dåp på søndag...


Da er det ikke lenge igjen til dagen der vår lille Thea skal døpes. Har enda litt igjen å gjøre før dåpen. Dåpkjolen må strykes, og jeg har kjøpt nytt bånd som jeg skal sy på. Denne kjolen har vi hatt i familien (morssiden) i mange år. Alle våre barn har brukt denne kjolen.
Til denne kjolen følger det med 2 underkjoler blått/rosa og 2 luer gutt/jente. Syntes det er litt koselig med denne tradisjonen hvor alle barna i familien bruker samme dåpskjole. :)





















Også var det pyntingen da. Her er noe av den pynten jeg skal bruke i dåpen, og i morgen (lørdag) skal jeg ut og kjøpe blomster, og må bort i lokalet vi har leid for å pynte osv der.
Både Thea og jeg er snufsete, så håper vi ikke blir syke til dåpen nå da. :(



Det blir en travel dag i morgen med pynting, kakebaking, matlaging og ikke minst gjøre klar kjolen. Under ser du det nydelige dåpskortet vi har bestilt av min gode venn Eva.
Hun lager kjempeflotte kort av alle slag. ;) Så på denne adr kan du gå inn og se hva hun lager og evt bestille: http://evascrappelogg.blogspot.com/






2 kommentarer:

  1. Jeg vil gratulere lille thea med dåpsdagen som hun har imorgen!
    Takker så masse for at du la ut bildet av kortet jeg har laget
    .Jeg vil tipse deg om en blogg side, og du kan vinne søte hjerter.
    Her er den :http://www.drommenomeneplehage.com/
    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort, Eva er veldig flink :)

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails