lørdag 12. desember 2009

Julegaver

Har vært litt sliten de siste dagene, så i går ble det dårlig med blogging. I dag har jeg fått handlet inn litt mer til jul. Har kjøpt et par julegaver, men kan ikke avsløre her hva det er, men viser her forpakningen i hvert fall. ;) Har også kjøpt litt julegodt som jeg skal legge ved i julegaver til barn. Og jeg kjøpte et ganske stort kinderegg som vår 4-åring skal få i julen. Han elsker kinderegg, så dette store egget blir nok en hit ! ;) Kjøpte også 2 søte hjerter med bjeller på til meg selv, de var jo så fine...



Julegaver



Julegodt :)



Og på siste bilde 1 av mine 2 søte hjerter med bjeller.
Mange bittesmå bjeller, lyden minner om sleden til julenissen. ;)




I morgen skal jeg nok bare være hjemme, skal male salongbordet, bake pepperkaker med barna m.m. Og jeg må få gjort en del husarbeid, det trengs ! Når jeg har malt ferdig salongbordet kommer jeg til å legge ut før og etter bilder her etterhvert. Litt nervøs da, håper bordet blir sånn som jeg forestiller meg det. ;)

Natti natt folkens, nå skal jeg legge meg !

Anette

2 kommentarer:

  1. Heisan,
    Malte sofabordet vårt ( 40-talls med kuleben) hvitt i høst. Måtte male det 3 ganger, men ble kjempefint til slutt( var opprinnelig mørkebrunt og brukte halvblank 80). Lykke til!! Klem, Anita

    SvarSlett
  2. świetna torba coś a'la vintage

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails