fredag 4. desember 2009

Mitt lille zinkhus...

Disse zinkhusene er jammen ikke lett å få tak i nå. Blir utsolgt omtrent før de blir lagt ut
i butikkene. Jeg fikk tak i dette lille zinkhuset, og jeg har fått bestilt et hos boligfryd, men der er de helt utsolgt igjen. Har lett masse på nettet, men utsolgt overalt. Kunne tenkt meg et lite et til, og det er en venninne av meg som også leter etter disse...

Så hvis det er noen som vet om butikker i Oslo som har disse inne nå, eller får inn før jul
hadde det vært supert om du ville tipse meg om hvor, kan også være rett utenfor Oslo
eller en norsk nettbutikk som har eller får inn før jul.


De er jo så søte da ! :)



Har litt å pusle med her før jeg legger meg, så det er vel bare å sette i gang.
Natti natt alle sammen ! :)

2 kommentarer:

  1. Heisan!Så flott zink hus:-)
    Jeg vil tipse deg om hvor du kan få kjøpt fler .
    Les på denne bloggen her: http://maritspustibakken.blogspot.com/.
    Dumpet innom og da tenkte jeg på deg med engang.
    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  2. Så fint & koselig :) da har jeg fått kjøpt meg hus fra sofiesvilla.no tusen takk for hjelpen Anette :)

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails