onsdag 2. desember 2009

Taklampe fra Watt & Veke

Denne lampen er bare så søøøt, og har veldig lyst til å ha denne på kjøkkenet når jeg har fått malt ferdig innredningen osv... Har ikke helt funnet ut av hvor jeg får tak i denne i Oslo enda, men jobber med saken. 


Ellers har det vært lite med bloggings og andre ting i dag, har vært så innmari trøtt og sliten. Og hvorfor har ikke jeg lagt meg nå tenker du når jeg sitter her og tenker det samme. Har en sånn greie for tiden at jeg må sitte oppe litt for meg selv når alle barn og mann er lagt. Får nemlig veldig liten tid for meg selv ellers. Men nå er det på tide at jeg legger meg, så hvis det er noen andre våkne nå som leser dette så får dere ha en riktig god natt når den tid kommer ! ;)
                                                           

2 kommentarer:

  1. Kjempesøt lampe Anette ;) men den kommer jo til å bli så fettete på kjøkkenet....eller er det stoff man kan tørke av ?

    SvarSlett
  2. Heisan!
    Nydelig lampe.Har akkurat hengt den opp over salongbordet.Bestilte den direkte fra Sverige.Veldig tynt stoff.Passer nok best i et rom uten fett. Hilsen Sølvi

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails