mandag 21. desember 2009

Jul i heimen :)

Da begynner det å se ut som jul her. ;) Blir liten tid til blogging i disse dagene før jul, men jeg tar en tur innom så ofte jeg kan. I går kjøpte vi juletre og satt i gang med pyntingen så snart vi fikk det på plass. Med duften av treet blandet med mitt duftlys som dufter av "Christmas cookie" får man følelsen av at julen er her. :) Barna gleder seg veldig til julaften, og mormor og bestefar kommer på besøk. Og hvem vet, kanskje nissen tar en tur innom også ! ;) Fikk forresten ovn til soverommet i helgen, hurra nå er det ikke så kaldt ! ;)













Ble litt pakking av gaver i dag også, tar litt tid dette her når man har litt å gjøre. I morgen står risboller og delfiakake på timeplanen, og jeg må få kjøpt meg en ny duk og litt blomster til jul. Madeleine og Nicolay har vært på juleshopping alene på tveita, senteret som ikke ligger så langt fra der vi bor. De fikk med seg penger, og har kjøpt gaver til mamma og pappa. Vi gleder oss ! :)

Nattaklem Anette

2 kommentarer:

  1. Heisann! For en fin blogg du har !! Kom nettopp over den her via via. Kjempefin stil og veldig masse fine bilder du viser:))Putene med personlige bilder var såå nydelige! La meg til som følger på siden din, håper det er OK! Ønsker deg og dine en riktig fin jul! Klem Linda

    SvarSlett
  2. Så fint du har pyntet til jul :)

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails