fredag 8. januar 2010

VINTAGE BILDE MED SHABBY RAMME

Dette vakre bilde var en av julegavene jeg fikk av mannen min. ;) Syntes vintage bilder av engler, barn osv er så fint. Og likte veldig godt rammen på dette bildet også, akkurat passe shabby og slitt på de rette stedene. :)



Nå har jeg blitt forkjølet her, og det har Thea også blitt stakkars. I kveld er det første delfinalen i mgp, så vi får vel få med oss hvem som kommer seg videre. ;) Har en veldig sliten liten jente her, så nå skal jeg slappe av litt på sofaen med henne. Ha en fin kveld  ! :)

6 kommentarer:

  1. Kjempe fint bilde!
    God bedring til dere begge.
    God helg.
    Klem fra Christina.

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde!Har den samme selv,men har ikke rammet den inn, men brukt det på kort.Har en vintage side,som man kan prente ut.Uffda at dere har blitt syke...God bedring.Har noe til deg i bloggen min og les godt:-)

    KLem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  3. takk for utrolig koselig hilsen inne hos meg :) og koselig at du ønsket å være med i trekningen min!

    Du har en kjempefin blogg, hit kommer jeg gjerne igjen! - gøy å oppdage nye blogger :)

    håper at dere blir raskt frisk! ikke no gøy å være syk :o/ masse god bedring!

    klemfralisa :)

    SvarSlett
  4. Hejsa, sikken et fint billede. Det kunne være rigtigt fint i min stue :-)... Ved du hvilket firma det er fra ? Så vil jeg nemlig også gerne købe det, for du har ret i at rammen er helt perfekt.. Jeg elsker nemlig den samme boligstil som dig... ** fra Conny

    SvarSlett
  5. Hei
    Når eg såg dette bilde vart eg solgt-har sett etter dette i fleire år,og i svart/kvitt var det finere inn nokon gang.
    Lurer på kor du har fått tak i det,str og pris?
    Kunne du hjelpt meg?
    (Kommentaren frå igår trur eg er vorte borte....dette med blogg og kommentere er nytt for meg)
    Klem frå annette

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails