lørdag 16. januar 2010

Jeanne d`Arc Living

  
sitter jeg og koser meg med nyeste utgave  av
Jeanne d` Arc Living, og ved min side har jeg en deilig og varm kopp te. Er utrolig mye inspirasjon å finne her, et helt nydelig magasin.         


Ble flere timer bloggen i går kveld/natt pga mye rot, og da var det en her som ble veldig lei ! ;) Mye jeg ikke helt forstår her inne enda, hvordan får man hjerter i innleggene, hvordan bredere mal osv.... Men finner vel ut av det etterhvert. Ellers tar jeg gjerne i mot tips med takk ! :)


skal jeg tilbake til magasinet mitt, og skravle litt med min mann. Er litt sliten i dag, så skal ikke sitte oppe halve natten tenkte jeg, men er jo i grunn god vei allerede egentlig. Jeg trenger desperat alenetiden etter at barna har lagt seg, men har jo bare meg selv å takke når jeg er stuptrøtt dagene. ;)

I morgen skal vi besøk til Siv og Morten m/barn, og det gleder vi oss masse til ! ;)

Kos deg i helgen, det skal jeg ! :)

Nattaklem Anette

5 kommentarer:

  1. Tusen takk for veldig koselig kommentar inne hos meg :) Blir så glad for det altså! Nydelig blogg du også har. Fantastiske bilder, og den nydeligste gyngehesten helt øverst sammen med bloggnavnet ditt :-) Hit kommer jeg også gjerne igjen! Velkommen tilbake til meg :-)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Her inne var det koselig du.
    Og for en nydelig liten prinsesse du har.
    Smelt*

    Ønsker deg en flott helg og kos deg masse med dine kjære
    Klem fra Kristin*

    SvarSlett
  3. Hei og takk for kommentar:)enig med hvite pasteller at den gyngehesten var nydelig!!! tenk at dere har 5 unger!!!for en helt!!!!
    Fantastisk med stor familie.. vil gjerne følge deg også:)

    SvarSlett
  4. åååå, for noen flotte ting du hadde til jentene dine.. ikke rart at du gleder deg til Thea skal ta det i bruk :) virkelig flott :) herlige tekster og bilder!

    kos dere masse i kveld :) her er det avslapping og tv-titting i kveld :)

    klem fra Lisa

    SvarSlett
  5. Flotte bilder du viser, fant deg foressten just og lagt meg som følger..

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails