søndag 17. januar 2010

Nostalgisk småkjeks, veldig dekorative også ! ♥

For en tid tilbake fant jeg igjen disse småkjeksene. Hadde ikke sett de mange år ! Husker at mamma stadig kjøpte dem samvirkelaget den gangen.  Nå hørtes jeg veldig gammel ut følte jeg. ;) Men i hvert fall, småkjeksene er veldig gode, og de er pene å ha stående framme også. Har dyttet i meg disse i hele dag, derfor innlegget om denne småkjeksen. :) kjøper jeg de stadig, og de står stort sett framme når vi har gjester. 




Du får kjøpt kjeksen europris, utrolig hvor mye rart man får kjøpt der, mye bra faktisk ! Kjeksen heter CRACK-IT, og merke er Royal Biscuit. Etter at jeg tømte de siste kjeksene oppi bollen her, har jeg klart å kaste posen og dermed ikke tatt bilde av denne, men det er bilde av en eskimo utenpå og CRACK-IT står i store bokstaver.

Dette var dagens "saklige" innlegg og tips fra meg. ;)

Ønsker alle en hyggelig kveld !

♥ Klem Anette ♥

10 kommentarer:

  1. Hei Anette og tusen takk for bra tips! Sikker på at kjeksene smaker godt samtidig som de var utrolig dekorative!! Slike må vi kjøpe neste gang vi skal ha åpent showroom.

    Ha en flott kveld!!

    Klem Johanna

    SvarSlett
  2. Hei Anette :) hadde du laget klærene selv? du er jo bare superkreativ! nydelig var de :) skal sjekke ut merket! skulle ønske jeg var flink med symaskin :) mamma er jo en mester med symaskin! hun har egen blogg: www.englequilt.blogspot.com :)

    jeg prøvde å legge meg som følger igjen, men, der står det at jeg allerede er følger :/ så det er sikkert noe med bloggen din kanskje? hos meg har det kun vært problemer med å laste opp bilder..

    nam, de kjeksene husker jeg :) dekorative er de også!

    ha en koselig søndagskveld :)

    klem

    SvarSlett
  3. Det minnet meg om da vi var små...koselig:)

    SvarSlett
  4. Heisann! Beklager virkelig at jeg skrev feil blogg, var litt stressa den dagen og det er selfølgelig nå redigert :)) Nam de kjeksene så yammi ut og veldig dekorative:)) Ha en super søndagskveld! Klemmer fra Linda

    SvarSlett
  5. Artig at du like figuren :) det er pandurostoffer! herlige farger :)

    jeg har bare kopiert hjertet ♥ jeg er ikke så flink på data egentlig! bare å marker hjertet og kopiere d og lime d inn der du ønsker :)

    vi har ryddet og styra her hjemme i kveld! - kommer megler i morgen.. vi har tenkt på å flytte nordover (hjemplassen min), så her går vi spennende tider i møte :)

    klem ♥

    SvarSlett
  6. Hei Anette.
    Koselig blogg du har! :)

    Ha en fin uke.

    Klem fra Anine

    SvarSlett
  7. Hei igjen :) haha! Jeg leste bare gjennom det du hadde skrevet fort :) men, klærne er like fine, selv om du ikke har sydd de selv :O)

    megleren kommer ikke før i morgen.. hater å vente :) hehe!

    koselig musikk du har på bloggen din :)

    klem :)

    SvarSlett
  8. Hei Anette,
    For en nyyydelig blogg du har!!! Og 5 barn? Jøss, så koselig. Alltid ønsket meg en stor familie. Tenkte legge meg til som følger, men knappen kommer ikke opp. Jeg kommer snart tilbake for å lese mer, og da håper jeg å bli følger også.

    Klem Marianne

    SvarSlett
  9. Hei hei! Tusen takk for en kjempehyggelig kommentar på bloggen min, jeg blir så glad! Og så hyggelig at du har lagt deg til som følger også :-)

    Du, disse kjeksene er farlig gode, jeg husker også disse fra jeg var liten. Når man først tar en så er det ikke mulig å stoppe :-) Nydelige å se på er de også!

    Jeg visste ikke at Europris hadde de, da vet jeg hvor jeg skal innom så fort som mulig iallefall, takk for tipset!

    Jeg ønsker deg en strålende dag videre, vi blogges :-)

    SvarSlett
  10. Heisann,

    Så koselig blogg du har :-)

    Ble helt satt ut da jeg så disse kjeksene hos deg, he he. Husker vi alltid fikk de hos farmor ,hun jobbet på en Samvirkelaget her i Bergen. ha ha ha....guuuu jeg må på Europris skjønner jeg :-)

    Tusen takk for tipset!

    Ha en flott helg :-)

    W

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails