torsdag 28. januar 2010

I am so blogging this ! ♥

I dag startet dagen med sol og blå himmel, veldig koselig var det ! ♥ Ble sittende og mimre litt om sommer og sol ! ♥ Jeg har gjort et lite innkjøp etter at jeg ble inspirert av en annen blogg. Nemlig denne morsomme t-skjorten som jeg har her ! :) Den er ganske ettersittende, så det er vel mer en topp enn t-skjorte. Syntes den var veldig passende akkurat nå, hehe... Tok først bilder av meg selv med toppen, men pga "de to foran" ble litt av skriften borte på sidene (litt flau) så da la jeg den bare på bordet og tok nye bilder istedenfor. ;) Enig med meg om at den er litt morsom ? :)



Klarte å lage et lite hull i t-skjorten når jeg klønete prøvde å klippe av merkelappen, så derfor disse ballettskoene for å skjule hullet i nakken. Og siden det så litt smådumt ut så la jeg et par englevinger på også for at det "liksom" skulle være sånn... ;) Pyntet litt ! ♥



Kostet omtrent ingenting, kun 99 kr, så syntes den absolutt var verdt pengene ! ♥

I kveld kommer min kjære hjem  fra Tyskland, det blir kos ! ♥ Nå sniker det seg mot helg igjen, tiden bare flyr så altfor fort syntes jeg. Man skulle lært seg å nyte mer, og stresse mindre. La det være dagens motto.


Ønsker alle en deilig vinterdag ! ♥

PS: Har kjøpt t-skjorten på Cubus

Klem Anette

7 kommentarer:

  1. Hihihi, den t-skjorta burde jeg ha hatt i følge min kjære!! Hvor fant du den?

    Her er vi fortsatt i oppussingsmodus, skal ta et strøk til på stuebordet... Har vært å kjøpt stoff til å trekke om stolene, kjempe fine men er litt usikker på om de passer sammen med resten av møblene/interiøret...

    Klem

    SvarSlett
  2. hej
    vilken cool tröja...=)
    gillar stolen i förra inlägget...sååå söt
    kram pia

    SvarSlett
  3. Den var utrolig kul! Tror jeg må ta meg en tur på cubus i morgen.
    Kos deg i kveld:)

    Hilsen Hilde

    SvarSlett
  4. Haha... pga av de 2 foran du. hehe. Jeg er sikker på at den passet deg helt perfekt :)

    Veldig fin t-skjorte. Var helt sikker på at du hadde bestilt den på nettet. også står det jo Cubus. Der har de jo så mye fint også.

    KOs deg med din kjære i kveld da
    Klem fra meg*

    SvarSlett
  5. Hej Anette,
    Jeg er vild efter at få sådan et par hvide træsko med sløjfer, kender du, eller andre en webbutik hvor jeg kan købe dem :-)
    Skøn stil du har på bloggen!
    Ha' en go weekend.
    Knus Lene

    SvarSlett
  6. Morsom t-skjorte! Passer nok oss mange her i blogglandia ja :)

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails