torsdag 7. januar 2010

Lekekjøkkenet til Julian

Snakket om lekekjøkken før jul her, og vi var litt usikre på hvordan vi skulle kjøpe. Hadde egentlig mest lyst til å lage et selv da jeg har funnet masse inspirasjon på nettet, men sånn ble det altså ikke. Hadde hverken ork eller tid før jul, så da ble ikke det noe av siden dette skulle være en julegave til Julian. Vi så på mange forskjellige lekekjøkken, men det endte opp med et fra Ikea ! ;) Ble egentlig overrasket over hvor fint det var. :)


Komfyrtoppen er batteridrevet slik at det kan lyse på platene.


Vasken kan du heldigvis ta ut sånn at vi evt får helt ut vann som evt havner oppi der, og få vasket den osv når det skulle være nødvendig. Julian fikk masse kjøkkenting til jul, og jeg glemte helt å ta bilder av det kjempefine serviset han fikk, det står inne i skapet under. Han fikk også minibestikk, kjeler m.m. Utrolig mye fint man får kjøpt til disse små kokkene. ;)


Da har klokken rukket å bli over tolv, så da er det torsdag. Thea har blitt veldig snørrete, og er ikke helt i humør. Det er jo så innmari kaldt ute nå, og verre skal det bli ! Brr... Hvis formen til Thea er ok i morgen skal jeg prøve å komme meg en tur på Dorothea, salget starter og jeg har gavekort ! ;) Er noe jeg har sett på der som jeg håper kommer på salg, men ingen krise heller om jeg går glipp av det ! ;) Nå skal jeg ta meg en kopp te og se litt på tv før jeg legger meg her. Så natti natt alle sammen ! :)

Nattaklem Anette

5 kommentarer:

  1. Kjempe fin lekekjøkken! :-)
    Ønske dæ en fin dag.
    Klem fra C.

    SvarSlett
  2. Hej Anette. hvilken fin og dejlig inspirende blog. Som butiksejer af en antik/boligbutik på nettet, finder jeg SÅ meget god inspiration på din og andres blog. Jeg har fluks sat din blog på min blog som favorit så andre i Danmark kan finde samme inspiration...vi er ikke så gode til at blogge i Danmark som nordmænd og svenskere ØV for det :)Det prøver jeg at ændre på ;)
    Knus Lene

    SvarSlett
  3. Så koselig blogg du har, fant hit via en FB-gruppe faktisk.
    Kjempefint lekekjøkken, tenker det er populært.
    Ha en fin dag videre :)

    SvarSlett
  4. Det var et utrolig flott lekekjøkken! Gjetter at det var en populær gave:)

    Hilsen Hilde

    SvarSlett
  5. Djeco, Haba og Le Toy Van

    Nettside?

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails