fredag 8. januar 2010

Dorothea

Sitter her med en kopp te, og har litt alenetid før jeg legger meg. Fikk vært en liten tur på Dorothea i dag, men skjerfet som jeg hadde lyst på var jo selvfølgelig utsolgt da. Salget startet der i dag, og jeg tok med meg gavekortene og dro. ;) Det ble et par småting, noen lys, lysestake i zink, og et hvitt hjerte. Syntes hjertet var litt fint, men vet ikke helt hvor jeg skal ha det enda, kanskje på kransen på ytterdøren ?! Litt usikker... Tenkte jeg skulle spare gavekortene litt nå, for etter salget kommer det nok inn mye nye varer tenker jeg. ;)
Thea er snørrete, og jeg har vondt i halsen, så håper ikke alle blir syke her nå. Men med tanke på denne kulden vi har her nå er det jo kanskje ikke så rart...


Tusen takk for hyggelige kommentarer i bloggen min, kjempekoselig ! :) Så det er bare å fortsette med det. ;)

Nattaklem Anette

1 kommentar:

  1. Du er verdens beste til og blogge du mamma miin ...<<3<3<3<<3 : ))
    - klemz ho madeleine <333

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails