onsdag 20. januar 2010

Litt hvitt og rosa ! ♥

I dag har jeg jeg vært en liten tur i byen, dro til Hemtex for å kjøpe meg en ny hodepute, så nå har jeg kjøpt en som er perfekt for meg, i hvert fall i følge butikken. ;) En pute som er god for meg som ligger mest på siden... På min vei tok jeg også turen innom en av mine favoritter "Bare Blomster" der kjøpte jeg med 2 søte små planter i zinkpotter med hjerter, en krans jeg skal pynte med bånd å henge opp. Enten på speilet eller skapet i stuen, er litt usikker enda. Har hatt litt dilla på zink i det siste, og på lørdag kjøpte jeg akkurat de samme plantene med hjertepotter til en god venninne før vi var der og spiste middag. :)



Og i går ble det en tur på Ikea for å kjøpe lys, Europris for å kjøpe min kjære nostalgiske småkjeks, og det ble en liten tur til himmelrommet. Var i litt rosa humør i går, så med meg hjem hadde jeg en kjempesøt lyserosa orkide (LITT VANSKELIG Å SE PÅ BILDET) Ble noen lyserosa lys på himmelrommet og en rosa marsipankake med hjerte på fra Ikea.



Den rosa marsipankaken ble dessert, og er veldig god faktisk ! :) Med krem og Jordbær inni, og marsipankaken er dekorert med et hjerte (VAR LITT FLOTTERE UTENPÅ PAPPESKEN DA MEN) Billig var den også, kun 39 kr. ;)



I dag er heldigvis Thea i mye bedre humør, og er feberfri. Men i dag er ikke formen min bra igjen, vondt i hodet, kroppen, og nesen renner. Nå er jeg lei altså, ikke lenge siden sist jeg var syk. Gleder meg til vår og sommer, stort sett fri for sykdommer osv da. Men man skal ikke klage, hver årstid har hver sin sjarm, og barna storkoser seg ute i snøen. Og som man sier, finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær ! ;)

Nå skal jeg krype opp i sofaen med en varm og deilig kopp te. Ønsker alle en hyggelig vinterkveld !

Klem Anette

5 kommentarer:

  1. Hei Anette ♥
    TUSEN TAKK fOR at du har lagt inn link til bloggen min, det kan jeg gjøre for deg hos meg også hvis du vil ?
    Det var smart da ☺
    Jeg har fått noen kommentarer å hjertene ♥ ☺
    dumt du ikke får det til med din pc..hmm
    prøv ut noe så går det sikkert.
    Kjempefine bilder du har lagt ut,du kunne bare spurt så kunne vi ha dratt til himmelrommet vet du ☺ kjempefin krans,kake m.m
    God bedring da vennen ♥
    har søkt nib igjen, de la meg ikke til pga jeg vurderte å legge ned !
    Siv ♥♥♥

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har kjøpt da!! Og så smart å "pynte" blomsteren sånn!! God bedring, gleder meg også veldig til vår og sommer.. "kom mai du skjønne milde..." Nattaklem

    SvarSlett
  3. hej
    oj så meýcke fint du handlat..vackra bilder...hoppas du blir frisk snart
    kram pia

    SvarSlett
  4. Hei, og takk for hyggelig hilsen inne hos meg=)
    Så mye fint du har kjøpt! Jeg skal helt klart på Europris i morgen og kjøpe småkjeks, de var nyyydelige! Takk for tips=)

    SvarSlett
  5. åå såå mye fine blomster og lys du har kjøpt.Det er så koslig og man får aldri nok av det :-)
    Tusen takk for kommentaren på bloggen min og jeg er helt enig med deg at jeg har en snill mann som gav meg den lille rosa,hihi.
    Leser du har blitt litt syk stakkar,så du må ha god bedring.Ps..de hjertene på pcen går heller ikke på min pc...snufs.

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails