fredag 22. januar 2010

Ting & Tang hos meg ! ♥

Siden ikke formen er helt bra har jeg bare vært hjemme i dag. Har hatt to søte små her da som krever sitt. ♥ Men det har blitt veldig dårlig med husarbeid osv, så da har jeg hatt litt tid til å sitte med bloggen, og har laget noen bildemontasjer BARE for moroskyld ! ;) Dette er bilder som er tatt hjemme hos oss. (Må nok en gang nevne at jeg ikke er fornøyd med kamera, bildene blir ikke bra nok. ) Hører du det Tom !? ♥ (HINT HINT)


Går stort sett i hvitt, sølv og grått hjemme hos oss, med hint av duse farger litt her og der. Og vi har både mørke og hvite møbler, godt blandet. Men har noen maleprosjekter på gang her, så blir flere hvite møbler etterhvert. Men skal IKKE male alle møblene hvite. 


Nå er det bare Thea og jeg som er hjemme, litt deilig det også da. Mann og barn er på trening osv... I morgen er det snowshow, så da blir jeg hjemme med de to minste, og resten av familien skal stå på slalåm og kose seg der. :)



Tusen takk for alle de koselige kommentarene jeg har fått hittil, det setter jeg utrolig stor pris på, og det er veldig hyggelig å veksle ord med dere. :) Jeg vil selvfølgelig gi en tilbakemeld til alle etterhvert. Er veldig mange flotte blogger jeg stadig er innom for inspirasjon og ideer. Er relativt fersk enda, så håper det er ok at jeg spør dere andre der ute om råd og tips. ;) Skulle ønske bloggen min var litt finere, blir veldig usikker når jeg ser ALLE de andre flotte bloggene. ;)


Nå skal jeg kose meg på sofaen med Thea, og bare nyte roen når resten av gjengen er ute av huset. ♥ Ønsker dere alle en kjempekos helg, vi blogges ! :)

Klem Anette

PS: Leste om den lille mirakelbabyen (Elisabeth) fra Haiti og ble veldig rørt av dette, dere kan lese mer om henne her: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=591178  I kveld tenner jeg et lys for denne babyen, og for alle de andre ofrene, oppfordrer deg til å gjøre det samme. ♥

12 kommentarer:

  1. Utrolig fine kolasjer...Ha en fin helg:)

    SvarSlett
  2. Syns du har en kjempefin blogg jeg!!! Og jeg er gla du fant min, for da fant jeg deg :) Vi har veldig lik stil, så kjekt å følge med!! Ha en fin kveld.. Klem

    SvarSlett
  3. Så fiiint dere har det , kjempefine bilder :)

    SvarSlett
  4. Mange fine kommentarer du får ☺
    Takk for dine ♥
    ja håper det ordner seg med støvlene...
    Morten er litt dårlig her men jeg skal nok få slengt han avgårde ☺
    nå har det blitt seint her..så natti natt Anette ♥

    SvarSlett
  5. Hej, nej hvor er du altså sød at gøre så meget ud af det med det billede :-).
    Det er rigtigt sødt af dig... jeg glæder mig til at høre nærmere...hihi.
    Du har altså en fin blog. Jeg er også ret ny i blog verdenen, så jeg suger også til mig. Kram herfra

    SvarSlett
  6. Hei og tusen takk for kjempekoselig hilsen hos meg! Vi trives godt i huset ja :) Og du, bloggen din er kjempefin!! Veldig kos å være her inne, og bildene i dette innlegget er nydelige!! Jeg er også fersk og spør stadig om råd hos de litt mer drevne.. ;-) Så lenge vi ikke "hermer" er det vel bare koselig å hjelpe hverandre :-) Tenker jeg da i hvertfall :-) Det er så mange fine blogger der ute at jeg blir utrolig imponert faktisk! Ha en superduper dag! God klem fra Marianne/Hvite Pasteller ♥

    SvarSlett
  7. Hei og god kveld.

    Har vært innom deg en liten tur ved en tidligere anledning, men tror ikke jeg la igjen noen kommentar til deg da... Men, fant bloggen din igjen via Facebook. Tror jeg må ha jobbet sammen med mannen din i TE for mange år tilbake.
    Koselig blogg du har. Ha en fortsatt trivelig helg!
    Hilsen Janne - Kathrine

    SvarSlett
  8. Dere bor i Oslo dere også ja? Så moro!! Kanskje vi er naboer? Vi bor øst i byen da, men innenfor ringen ;) Klem

    Takk for at du linket til bloggen min!!

    SvarSlett
  9. Hei søte navnesøster!
    Er på den flotte bloggen din for første gang. Mange inspirerende bilder og ideer hos deg. Kommer gjerne igjen som din følger.
    Velkommen inn til meg også!

    Ønsker deg og dine en deilig søndag!

    Hilsen fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  10. hei kjempe fin blogg du har..klemm åshild

    SvarSlett
  11. Plutselig dukket bloggen din opp da jeg snuste gjennom nettet etter dåpsinsirasjon;)
    For en fantastisk hærlig og fin blogg. Liker stilen din. Elsker nemmlig denne stilen selv og kan sitte i timesvis å drømme meg bort på ulike nettsider ( fr.doris, wallas verden osv)

    Kommer nok til å følge denne bloggen;) Nå skal jeg lese meg gjennom den;)

    SvarSlett
  12. Kjempe fin blogg! Elsker å sitte å drømme meg bort i fine ting og ideer, så denne skal jeg følge med. Godt nytt år til deg og dine :)

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails