tirsdag 26. januar 2010

Min nye gamle stol ! ♥

Da har jeg endelig fått min nye gamle stol. :) Syntes selv at den er kjempefin, og akkurat passe slitt. ♥ Målet mitt er å få byttet ut alle stolene rundt spisebordet, og vil at de skal være helt unike. De skal være gamle, hvite og litt slitt, men ingen stoler skal være like. Har enda ikke malt spisebordet pga sykdom osv, men HÅPER jeg får gjort det i løpet av helgen. Spisebordet vi har nå er helt mørkt, så da slipper jeg å male det mørkt før jeg maler det hvitt for å få den "slitte" effekten. Denne stolen har jeg kjøpt hos Landcharm sånn som den er. ♥  By the way, Landcharm har masse fine småmøbler osv. ♥


                                                                                
I dag dro Tom (mannen min) ♥ til Tyskland for å være med på kurs. Så da blir det bare meg og ungene noen dager. Bare er vel ikke det rette ordet, for vi er jo fortsatt mange (6 stk) pluss hund, hehe... Hadde med meg Tom på en rask handletur her på dagen i dag før han reiste. Var på posten og hentet denne stolen bla, og jeg fikk kjøpt litt blomster. Er jo så koselig med blomster, men disse mannfolka forstår seg ikke på sånt, i hvert fall ikke min. Han syntes det er litt småteit med alt det dillet og dallet her, et ganske feminint hjem for i si det sånn. Ikke et "ekte mannfolk" hjem, hihi... :) Han har ikke så mye han skulle sagt der gitt. ;)







I kveld er jeg helt nødt til å få lagt meg tidligere, ikke gøy for barna med en trøtt og sliten mamma (og litt gretten *kremt*) . Jeg er helt håpløs altså, sitter oppe halve natten selvom jeg vet at jeg må stå opp tidlig. Etter at barna er lagt skal jeg slappe av på sofaen og titte litt på tv, og skal selvsagt kose meg med en kopp te. Nå skal lille gullet få kveldsgrøten sin her så jeg får avslutte. Hun har vært litt utilpass og grinete i dag, så håper hun ikke brygger på noe. :( Både Daniel (eldste) og jeg har jo vært forkjølet og dårlige.

 
Fortsatt usikker på hvordan bloggen min skal være, er den grei sånn som den er nå ?


♥ Blir veldig glad om du legger igjen et spor ! ♥


Ønsker alle en koselig kveld !

Klem Anette

7 kommentarer:

  1. Nydelig stol!! Den planen din for spisestua støtter jeg! Vi har foreløpig hvite enkle stoler, alle like, men det er utrolig stilig med en av hver, bare fargen er lik! Ha en fin uke! Klem

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg snublet tilfeldigvis over bloggen din, da jeg så vi hadde noen felles venner på Facebook. Vil bare si at jeg synes den er så fin. Du skriver så bra, og jeg blir inspirert av ideene dine. Gleder meg når jeg ser du har postet et innlegg. Og koser meg med å lese!

    Hilsen Britt

    SvarSlett
  3. Hei, er bare innom for og titte på den flotte bloggen din,
    og samtidig sende deg ønsker om en fine dag :o)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for lang og koselig hilsen i bloggen min!!! Var kjekt å lese!! Sitter her litt trøtt og sliten etter en travel kveld/natt med maling.. Men det ble så bra!! Jeg fikk gjort ferdig grunning + malt første strøk på 2 av stolene! Pga nakken/skulderen min slet jeg meg ikke helt ut, selv om jeg hadde lyst å bli ferdig!! Samboer var oppe til kl 04 og ble ferdig med begge strøkene på veggene + ryddet, så når jeg stod opp var det bare å støvsuge litt.. og så lyst å pent det ble!!!

    Hus ja, vi drømmer om det vi også.... Innen et års tid tror jeg vi har fått oss noe større iallefall. Tanken på å flytte litt ut av byen er ikke så voldsomt nøye for meg, vi liker en plass som ligger 12 min kjøring herfra veldig godt.

    Nå babler jeg altfor mye om meg selv her, nydelig stol du har kjøpt deg.. Den tror jeg ville passet rundt det nymalte hvite bordet mitt altså.. hehe! Håper du får tid til å male bordet i helgen da, det er gøy å se forandringer..

    Klem fra Anne Grete

    SvarSlett
  5. Hei hei og tusen takk for hilsen hos meg!! Noen blogger er bare sånn at jeg MÅ legge de inn i lista mi straks...og det er din!! Håper det er greit?? Så mye nydelig du viser,også så mange barn du har:) Blir helt rolig hos oss med bare 3...gleder meg alt til å komme tilbake!!
    klem fra Anette

    SvarSlett
  6. Så herrlig blogg! Jeg legger meg til som følger...håper det er greit!!

    Gleder meg til å lese mer av deg!

    Skjønne barn du har ♥

    SvarSlett
  7. hei nydeli stol får masse isperasjon av å se på bloggen din..klem fra åshild

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails