onsdag 13. januar 2010

Norsk design ! Barneklær & Interiør

jo bare vise fram de nydelige klærne og sengetøyet jeg har til Thea. :) Dette er norsk design, de har mest til barn, men også til voksneBåde klærne, sengetøy, kosedyr, håndklær osv er stort sett i økologisk bomull, men de har også noe i bambus.  Til Thea har jeg to kosekjoler i mikrofiber frotte ( veldig deilige, og veldig myke), en økologisk kjole med lange ermer, to smekker, en lue og sengetøy med designmoduler. Ta en titt bildene under her. :)




















Kjoler for en liten prinsesse ! :)




Thea i pappas armer med designlue ! ;)
Litt stor men....



     Flotte detaljer ! 


Denne kjolen er bare helt nydelig, men en stund til den passer Thea enda. ;)


Sengetøy med design moduler !


Mange flotte moduler til sengesettene. Baby dynen er det to bilder modulen, og på junior dynen er det tre bilder modulen.


Har også to søte smekker ! :)


One of a kind !



Thea sin lille hylle ! :)



Gleder meg til våren når Thea kan begynne å bruke kjolene ! :)
Vet at det vil komme sengetøy, vesker osv til voksne etterhvert også, det gleder jeg meg til å se ! ;)

Ha en strålende dag !

Klem Anette

8 kommentarer:

  1. hej
    åhh så fina saker....hon är så söt din lilla thea...
    kramar pia

    SvarSlett
  2. Hej!

    Lämnar ett litet fotspår för att visa att jag titta in =)

    kram
    helena

    SvarSlett
  3. WOW så masse nydelige klær til lille thea har fått,og ikke minst det sengetøyet fallt jeg helt for,for det var virkelig vakkert.
    Tusen takk for at du satte pris på Bloggadvarden du fikk av meg og for det du skrev om meg.Du fortjente den!

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  4. Nydelige ting med vakkre detaljar:)
    Tusen takk for koselig helsing og fine ord frå deg:)
    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Nina

    SvarSlett
  5. Så utrolig vakre ting lille Thea har fått:o) De var nydelige... Og så skjønn prinsessen selv var med den litt store luen:o))

    Hvor kjøper du disse?

    Nydelig blogg du har, jeg legger meg som følger:o)

    Nyt siste rest av helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Åhhhh, så nydelig klærne til lille tulla di!! Takk for hyggelig kommentar i bloggen min, her vil henge videre så legger meg som følger jeg ;) Klem

    SvarSlett
  7. Så masse fint det er på siden din :)
    ...i halve dag har jeg lett etter hvordan jeg får musikk inn på bloggen min, så når jeg nå leser bloggen din, jo vips, der kommer det musikk :) HELP!!! Kan ikke du fortelle meg hvordan?
    Supert om du orker å skrive det i f.eks gj.boken min :)

    God helg!

    Nina

    SvarSlett
  8. Herlig! Hvor er dette kjøpt?

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails