mandag 11. januar 2010

Vårt soverom & skuvsengen til Thea

Har tenkt lenge på at jeg skulle vise fram litt av soverommet og skuvsengen til Thea. Bildene ble ikke så bra, men jeg viser de fram alikevel. ;) Siden vi har så mange barn, har vi valgt å ta et av de minste soverommene selv. Her har vi akkurat plass til det vi trenger. ;)







Skuvsengen til Thea var opprinnelig mørk brun, men denne har jeg malt egghvit, og har satt på en stickers som det står "Thea vår lille prinsesse" syntes egentlig at den kunne vært enda hvitere, så ikke umulig at jeg kommer til å male den på nytt. ;) Oppi sengen har Thea sengesett med designmodul, så jeg kan bytte motiver foran på dynetrekket. På akkurat denne modulen er det et vakkert vintage motiv. :) Dette sengesettet pluss mer skal jeg skrive mer om i et annet innlegg, så følg med ! ;)









Til slutt vil jeg vise fram litt små detaljer fra soverommet før jeg sier god natt. :)
















Denne har vi over sengen vår ! :)


Da var det på tide at jeg gikk å la meg, Tom gikk å la seg for lenge siden, for han har skikkelig tannverk stakkars ! Ingenting som hjelper sier han, så nå er det bare å holde ut til i morgen, og komme seg til tannlegen. Hvis jeg får tid i morgen, skal jeg sette i gang med å  male spisebordet tenkte jeg, vi får se ! ;)

PS: Den fæle tapeten på soverommet skal byttes ut etterhvert, det var mye "stilig" miljøstrie på 90 tallet vet du ! ;)

Nattaklem Anette

3 kommentarer:

  1. hej
    hittade hit från facebook =) så mycke vackert du visar...lägger gärna till dig på listan min..
    kram pia

    SvarSlett
  2. Så mangen inspirerande bilder! Eg kan sjå at heimen din er full av sjarmfulle detaljar.
    Tenk å ha det så fint sjølv om du har 5 born! Det er heilt fantastisk jo!
    Dessuten var musikken på bloggen din heilt vakker :) Eg skal heilt klart blidin følgar.
    Ha ein deilig mandag.

    SvarSlett
  3. hej igen
    tusen tack för dina varma ord =) jag följer gärna din blogg ....jag har skickat varor till norge förut så de göe jag gärna igen =)
    kramar pia

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails