fredag 29. januar 2010

Vakkert ! ♥

Disse bildene er bare helt nydelige ! ♥ Denne sengen er håndlaget, og er utrolig vakker. Og legg merke til putene på sengen, disse er også håndlaget (svenskt design) av gamle stoffer. Jeg har vært og tittet på disse bildene mange ganger og drømmer meg bort... Mye inspirasjon og hente her. ♥


Legg merke til alle detaljene på bildet under. Sleden i hjørnet, maleriene på veggen osv.... Dette rommet er jo også bare helt nydelig, eller hva syntes du ? ♥


I går kom min kjære hjem fra Tyskland, og hjem hadde han med seg bla min yndligskonfekt Reber med Constanze kuler og Mozart kuler, deilig ! ♥ I helgen blir det full fart med basketball kamper, snowshow, messe m.m.  Men kos blir det uansett ! ♥

Legg gjerne igjen et spor, det gjør meg så glad ! ♥

Bildene over er hentet/lånt hos http://www.swedishinteriordesign.com/ bli inspirert, og drøm deg bort ! ♥

Ønsker dere alle en strålende helg, kos dere ! ♥

Klem Anette

11 kommentarer:

  1. Så utrolig nydelig!!! Drømme,drømme!! Så flink du er til å finne sånne herlige inspirasjonsbilde, tror jeg må lære av deg!!!

    Godt å få din kjære hjem tenker jeg :)

    Her er det endelig helg, vasken er unnagjort og oppussingsakene er ryddet bort (for en stund). Fornøyd med resultatet så langt :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Utrolig fine bilder ....Kunne ikke hatt det selv men kjempefint for øyet:)God helg:)

    SvarSlett
  3. Himmel for noen vakre bilder...og de skal brukes når min kjære mener VI har for mye hvitt og feminint..he he.
    Kos deg med mannen og alle aktivitetene..nok å drive med!!
    klem

    SvarSlett
  4. Herlighet , så lekkert...
    Får lst til å gjøre om alt. Kjempe lekkert.
    Takk for insperasjonen.
    Ha en fin kveld.
    Kristin

    SvarSlett
  5. Anette, tusen takk for fine ord.. Jeg satt å småsippet selv når jeg skrev innlegget.. Skulle lagt ut flere bilder, men da hadde jeg sittet i dagesvis! Du vet vel akkurat hvordan jeg har det, du som har 5 herlige unger :) Klem

    SvarSlett
  6. God morgen!!

    Letthet brukte vi på veggene, på møblene ble det kun brukt grunning og hvit base faktisk!! Men veldig fornøyd med det altså :)

    KLem

    SvarSlett
  7. Kul att du kikade in till mig och tack för din fina kommentar!!!

    Ha en sköööön helg!
    Kram L-L

    SvarSlett
  8. Nydelig soverom!! Men når soverommet har den størrelsen og utseende, hvordan er resten av huset (slottet?) da,mon tro??

    Ha en herlig søndag!:)

    SvarSlett
  9. Du har en kjempe fiin blogg og det har du alltid hatt.... <333
    klemz ho madeleine <333

    SvarSlett
  10. nydeli rom..hvor finner du så mye vakkert?klem åshild

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails