lørdag 3. desember 2011

Tavlemoro ♥

Denne søte tavlen fra Ib Laursen får vår lille Thea til jul. Er den ikke fin ? Vi har en liten
tavle hun stadig tegner på, og tanken var først at jeg skulle male med tavlemaling på den
ene siden av skapet, men så ble jeg litt usikker... Og når jeg så denne på Gave og Interiør messen
i høst, var jeg rask med å spørre Mona i Boligfryd om hun ville være så snill å bestille inn denne
for meg. Det ville hun, og nå står tavlen pakket inn og venter på julaften, og små barnehender.


Her har vi hatt vår dose med forkjølelser, og nå begynner Thea på en ny runde. Resten
av helgen skal vi bare slappe av og kose oss. Og i morgen skal vi bake pepperkaker, og pynte
pepperkakehus. Julekort fotograferingen er unnagjort, og i morgen skal julekort bestilles.

Jeg har hatt en liten opprydding her, og har noen småting som jeg vil prøve å selge. Så
jeg legger disse tingene ut på bloggen om et par dager hvis det er interesse for dette.

˙·٠•●♥ Ønsker alle som titter innom en strålende helg videre ♥●•٠·˙

13 kommentarer:

  1. Den var utrulig flott ♥
    Høres ut som dere har en super dag i vente i morgen :) Jeg skal stå først opp, så planen er nybakte rundstykker, kakao og tenning av 2. lys :) Så skal vi på middag til svigersene ;) Gleder meg :)
    Nyt kvelden
    klem Tove

    SvarSlett
  2. Den var superfin, jenta mi er litt lita enda... bra service d, kjekt å vite sånt, bor i samme strøk som "boligfryd" ;) Ikke greit med dem forskjølelsene, ei lita her som hoster også, mamma hjertet blir så bekymret, når ho ikke vil ha noe spes med mat, trenger egentlig all mat ho kan få i seg for er så innmari liten, men håper d går seg til... din å var ikke så stor av seg vel? Prematur og dysmatur her, og med reflux og liten vektøkning blir man litt ekstra bekymret <3

    Fortsatt god helg!
    Hilsen Linn,Sarpsborg

    SvarSlett
  3. Kjempeskjønn tavle! Den blir nok godt mottatt:) God bedring til dere!

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  4. Har vore på utkik etter ei slik tavle til minstejenta som elsker å leike skule:)
    Denne var berre kjempefin og so artig med dei tellekulene.Siker på at jenta di vert kjempeglad for den!!!!

    Ønsker god bedring♥

    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  5. Kjempesøt tavle, den var jo så fin at den kan stå fremme til pynt til glede for oss voksne også;-) Stella kunne nok også likt en slik. Jeg er jo egentlig ferdig med julegavene....

    Håper dere koser dere glugg ihel og at forkjølelse og grums snart slipper taket!



    Klemmer!

    SvarSlett
  6. Så søt den var!
    Det blir nok stor stas ja;)
    Her er det omgangssyken på gang... Kine har ligget med hodet i bøtta i hele dag... huff, vi som skulle lage pepperkaker og bake julekaker og... jaja, godt det er noen dager igjen til jul;)

    Ha en fin kveld, og god bedring til dere ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Så søt tavle. Kan ha mye moro med en sånn.

    *God 2.advent*

    Klem Mona C

    SvarSlett
  8. Åååå, hun kommer til å bli såå glad for denne gaven. Det vekker minner fra min egen barndom, jeg fikk også en sånn tavle en jul og det var det fineste jeg fikk hunsker jeg...

    Klem...

    SvarSlett
  9. Ja du må gjerne legge ut.det kan jo hende man finner noe som frister. Alle som er innom synes brødboksen fra deg er så flott og sikler vilt etter den. men den er min bare MIN. heldige meg:)
    Så flott julegave. ikke standard dukkedill. den tenker jeg hun blir veldig glad for.
    Jeg har forresten lagt ut mye,veldig mye til salgs i dag. Kanskje jeg kan friste deg?:)

    SvarSlett
  10. Kjempe flott tavle.. gav meg en gaveide her, snuppa!!

    klemmer til deg!!

    SvarSlett
  11. Så nydelig den var vennen:)
    Den kommer nok lille Thea til å kose seg masse med:) Du er så flink til å finne fine ting:):)

    Ønsker deg en nydelig uke ♥

    Klem klem

    SvarSlett
  12. Hei på deg.

    Så tøff den tavlen var da, den kommer nok til å bli flittig brukt. ;o)

    Klem Simone

    SvarSlett
  13. Veldig kjekk tavle, den vil nok bli flittig brukt

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails