onsdag 7. desember 2011

Småting til Salgs ! ☺


Her av noen av tingene jeg vil selge, flere ting kommer senere når jeg har tatt bilder. Har
ryddet litt, og tenkte kanskje noen andre kunne ha glede av disse tingene. Hvis noe er av
interesse skriv en kommentar og e-post adr under her, eller send en e-post til anetteth@online.no

Trykk på bildene om du vil se tingene større

Solgt !
Kjempesøt kakeboks fra 50 tallet 80 kr + frakt
22 cm diameter og 6 cm høy


Solgt !
Gammel form med herlig patina 90 kr + frakt
23 cm diameter og 10 cm høy


Solgt !
Gammel vekt med fin patina 130 kr + frakt



En gammel skolest (barnestr) 14 cm 120 kr + frakt


Solgt !
Gammel kammerstake i hvit emalje med blå kant 80 kr + frakt 


Solgt !
2 gamle spann som kan brukes til blomster eller annet 60 kr + frakt
Diameter 12 cm og 12 cm høy - Diameter 16 cm og 16 cm høy (Den minste er litt bulkete)


Solgt !
Søt gammel bolle i emalje med blå kant 50 kr + frakt
Velbrukt, og en liten flekk hvitmaling i bunnen. Diameter 17 cm og 9 cm høy


Solgt !
5 søte former, kan brukes til telys 40 kr + frakt
Litt større og dypere enn sandkakeformene


Senere vil jeg også legge ut en gammel (viktoriansk) dåpskjole, hvit ballerina kjole (Str S voksenstr) Gammel
sviske krukke, teboks, liten hvit hylle med knagger (Van Deurs Denmark), lysestaker, stor sjablong plate, gammelt vindu,
bilde, stort stoffhjerte m.m. Hvis du har har spørsmål ang noen av tingene ta kontakt pr e-post: anetteth@online.no

Alt sendes som brevpost så sant det er mulig, for dette er det billigste alternativet for deg.


10 kommentarer:

  1. Rydder du?

    Jeg tipser en venninne om blogginnlegget, ser det er flere ting som kunne være noe for henne!

    Håper du har en fin førjulstid.

    Klem, Camilla.

    SvarSlett
  2. Det er supert Camilla, tusen takk ! :) Har ryddet
    i skuffer og skap, og har mer enn jeg behøver,
    hihi... Ha en fin kveld ! ♥

    SvarSlett
  3. hei!
    jeg vil gjerne ha den gamle vekta:)
    linda.stakkeland@hotmail.com

    veldig fin blogg du har!!

    linda

    SvarSlett
  4. hei godeste;) Jeg lurer på den hylla di med knagger;) hvordan ser den ut da? synd kammerstaken var solgt..den var ille fin;)
    Håper ellers alt er bra med deg og dine!klemmer

    SvarSlett
  5. Aaaah, synd jeg var for sent ute til å kjøpe vekta, den var bare rålekker! Får være mer på hugget neste gang, hihi;)

    Ha en fin kveld, søte;)
    KLEM

    SvarSlett
  6. Hei.
    Så mye fint du har :)
    Jeg vil gjerne kjøpe de søte små formene du selger.

    Mvh. Jeanette Skålvold

    jeanetteskaal@hotmail.com

    SvarSlett
  7. så mye fint!! :)

    Juleklem fra meg

    Giveaway inne hos meg, om du er interessert ;)

    SvarSlett
  8. Hei

    Jeg kunne veldig gjerne tenke meg den store formen din, den til 90 kr om den ikke er solgt ennå! Jeg bor i Oslo, så kunne jeg kanskje kommet for å hente den? Du kan jo maile meg på catrine_vold@yahoo.no.

    SvarSlett
  9. Ohh.. der var jeg for sent ute..

    Lurt å ha et salgsinnlegg her inne. Da treffer du jo kundegruppen med en gang. Jeg handla nemmelig over evne i en bruktbutikk FØR vi kjøpte huset og tenkte; kjekt! denne trenger jeg og DENNE blir fin over vinduet osv osv.. og når vi tok over huset og fikk pussa opp passer jo ikke halvparten av tingene inn her.. Mye gammelt og fint, men det er jo synd at det ligger i en eske her hjemme hos meg, når noen andre kan ha glede av det :)

    Håper du har en flott og fin førjulstid? :)

    Klem fra Monica
    http://moxasunivers.blogspot.com/

    SvarSlett


  10. خدمات شركة غسيل خزانات بالمدينة المنورة

    1- خدمات التنظيف الشامل لكافة انواع الخزانات

    2- خدمات التعقييم والتطهير الدقيق
    افضل شركة غسيل خزانات
    3- خدمات العزل المائى للخزانات

    4- كل هذه غسيل خزانات
    تقدم لكم من خلال افضل المواد والادوات المستخدمة

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails