onsdag 14. desember 2011

Et lite livstegn ♥


At dagene flyr er vel trygt å si... Plutselig var det en uke siden sist, og gjøremålene har
vært mange. Tenk, nå er det kun 10 dager igjen til jul, og det går fort det !


Alle tingene under her er solgt untatt skolesten. Veldig koselig at noen kunne få glede av
disse tingene. Vi koser oss i førjulstiden, og det håper jeg dere gjør også. ♥ Plutselig er
jeg tilbake med et mer julete innlegg, og håper jeg får tid til en etterlengtet bloggrunde.

PS: Er på desperat jakt etter lerkegrener, noen som vet hvor jeg kan få tak i - finne det ?



18 kommentarer:

  1. Hmmmm, det har skjedd noe rart med headeren min.
    Bilder og skrift har plutselig blitt uklart, ser
    du det slik også ? Kanskje på tide å lage en ny...

    SvarSlett
  2. Så koselig! God jul til deg og dine:)

    Klem Tessi

    http://tessi-la-la-land.blogspot.com/

    SvarSlett
  3. lerkegreiner er å få kjøpt på mester Grønn :-)

    ha en fin førjulstid!

    klem tone

    SvarSlett
  4. er det ikke litt kjekt å ha noe å gjøre også da? du må uansett ha en fin førjuls tid!
    klem

    SvarSlett
  5. Har vært på flere Mestergrønn uten å finne lerkegrener
    der. Eneste jeg fant var noen kunstige grener med kongler,
    men de var ikke så fine. Men skal titte etter det igjen,
    neste gang jeg er hos Mestergrønn. ;)

    SvarSlett
  6. Hei Anette, så koselig med innlegg fra deg;)
    Godt og høre dere har det bra ♥
    Flott at du fikk solgt unna tingene, er veldig greit med en opprydding innimellom, kan bli litt vel mye i skuffer og skap;)

    Mine lerkegrener fikk jeg av en dame på Sørlandet, hun var så grei og plukke, tørke og sende til meg - helt toppers;)
    For her hvor vi bor har jeg ikke sett ett eneste ett slikt tre!!

    Ha en finfin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Det er så nydelige bilder her inne hos deg!

    Lerkegreiner plukker jeg i en park her i byen jeg bor. Hafslundparken i Sarpsborg. Håper du får tak i det, de er så flotte!

    Ha en fin førjulstid!
    Klem Linda

    SvarSlett
  8. Hei Anette! Så nydelig det var i kroken med det gamle vinduet..flotte detaljer.

    Det med headeren skjedde meg meg en gang også, jeg byttet og holdt på verre en halv dag, det ble ikke borte før jeg byttet over fra nettleseren Firefox til Internet Explorer...da ble headeren normal igjen. Jeg bruker forsatt Firefox, men det har ikke skjedd flere ganger. Vet ikke om du har prøvd å bytte nettleser?

    Ha en fin førjulstid, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  9. Altså jeg kender et sted her i danmark kort fra hvor jeg bor hvor der er en hel lille skov. Jeg vil gerne sende nogen mod Norge.
    Du kan se hvor heldig jeg var at finde en kæmpe en som hænger i loftet her http://millevanille.blogspot.com/2011_11_01_archive.html

    Klem og God jul fra Danmark
    mvh Tine

    SvarSlett
  10. Hei!
    Ja tiden flyyyyyyr...
    Men sånn er det alltid like før jul da :)
    Vi får bare prøve å nyte mens vi stresser og styrer ;)

    Klem Anette (som også vil ha lerkegreiner ;)

    SvarSlett
  11. Nydelig bilde!
    Flott blogg du har:)
    Klem

    SvarSlett
  12. Hei på deg. ;o)

    Så fint bilde du viser, pyntet så flott. ;o)

    Lerkegreiner er håpløst ja, prøvd selv. hehe Må bare finne en hage å gå på slang..Men litt vanskelig når det ikke finnes slike trær i mils omkrets da. hihi

    Utrolig flotte ting du selger under her da, når kommer det bilder av resten? hehe er kanskje intr i noe der se. ;o)

    Klem Simone

    SvarSlett
  13. Kjempefint bilde :))
    Hvor er den stjernelyslenken fra? :))
    Camilla76:))

    SvarSlett
  14. Ja, nå flyr dagene ;-) Helt utrolig hvor fort tiden går.

    Nydelig bilde du viser!

    Ønsker deg en riktig flott lørdag! Kos deg masse!

    SvarSlett
  15. Utrolig fin bilde, likte veldig godt den tomme vindusrammen =)

    Sjekk ut når nettbutikk:

    http://www.frashome.no/

    Og vår blogg:

    http://livinsponge.blogspot.com/

    Johanna o Camilla

    SvarSlett
  16. Hei Camilla 76 ! :)

    Stjernelyslenken ble kjøpt på Ikea i fjor.

    God jul til deg og dine ! ♥

    Klem Anette

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails