fredag 30. desember 2011

Julekort 2011 ♥


Slik så årets julekort ut, i hvert fall nesten. Jeg endte opp med å få nye kort med nytt bilde
 av guttene fordi på de første kortene hadde Julian og Nicolay "blåveis"  Det syntes ikke godt
her, men på trykk så det veldig voldsomt ut. Dette kom av redigeringen jeg hadde gjort, og
av kontrastene. Men Kortshop var så snille å sende meg nye så det ordnet seg til slutt heldigvis.

-FORSIDE-

-INNSIDE-

-INNSIDE-

-BAKSIDE-

ærlig innrømme at jeg var ganske så stresset da de nye kortene ikke dukket opp før
lille julaften. Men jeg sendte de samme dagen før kl.16, og til min store overraskelse var de
fleste fremme dagen etter. Tusen takk til Kortshop som ville lage nye kort til meg i siste liten,
det setter jeg uendelig stor pris på. Og sluttresultatet ble jeg veldig fornøyd med.

Her har det vært null blogging i romjulen, først var Thea syk og så ble det min tur. Men ellers
har vi hatt en kjempefin jul, og kost oss masse med god mat, besøk, venner og familie. ♥ Hvis
jeg ikke rekker å titte innom i morgen vil jeg ønske dere alle en fantastisk fin nyttårsfeiring !

(PS: Trykk på bildene om du vil se de større)


24 kommentarer:

  1. Tusen takk for de fine kommentarene i
    innlegget under her, blir så glad ! ☺

    Nyttårsklem ♥

    SvarSlett
  2. Nydelig julekort. Kjempe flott blogg du har. Ble sittendes å bla med langt nedover. Legger meg som følger. Takk for titten.

    Godt nytt år til deg! :)

    SvarSlett
  3. så jätte rara bilder på dina sötnosar.. GottNyttÅR på er..kram♥

    SvarSlett
  4. Smukke julekort♥
    Jeg ønsker dig og familien et rigtig godt nytår. Jeg har nydt at besøge din smukke og meget personlige blog. Jeg er blevet meget inspireret - TAK for det.
    Mange hilsner fra Susan

    SvarSlett
  5. Herlige bilder på kortet Anette ♥
    Er så fine disse barna dine atte:)
    Dumt dere har vært syke i julen, men godt og høre at den har vært fin likevel:)

    Ønsker dere en herlig feiring av det nye året, og gleder meg masse til og følge bloggen din også i 2012 ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Hej Anette
    Underbara bilder :)
    å missa nu inte,.,,,,

    H
    A
    P
    P
    Y

    N
    E
    W

    Y
    E
    A
    R

    P
    A
    R
    T
    Y

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Och ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR
    önskar Håkan

    SvarSlett
  7. likte julekortet deres kjempegodt! så fin layout og alt :)
    ha en fin fest i morgen!

    SvarSlett
  8. Herlige julekort du har laget. Utrolig bra service av Kortshop å gi deg nye kort. Litt leit å sende ut kort der ungene har blåveis, eller ihvertfall ser ut som de har - hi, hi :-)

    Leit at dere har vært syke i julen, men godt dere nå er i bedre form og kan få tatt en skikkelig nyttårsfeiring!

    Masse gode ønsker for det nye året og takk for alle nydelige inspirasjon inne hos deg i året som har vært ♥

    Nyttårsklem fra
    Netta

    SvarSlett
  9. Superfint julkort!!

    Önskar dig ett Gott Nytt År!
    Nyårskram Tina

    SvarSlett
  10. For et flott julekort dere hadde!!
    Skjønner godt at du ble stressa når du ikke fikk det før lille julaften!!;/ godt det kom fram til de fleste allikevel!!;)
    Riktig godt nyttår, gleder meg til å treffe deg på bloggtreffet i januar!!;)
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  11. Ønsker deg et riktig godt nytt år!

    SvarSlett
  12. Godt nyttår til deg og dine, søta ;) gladcjeg har blitt kjent med deg ;) nyttårsklemmmer til deg ;)

    SvarSlett
  13. bare innom en liten tur for å ønske deg og dine ett riktig godt nytt år. ps: nydelige bilder av dine skjønne små

    SvarSlett
  14. Hei Anette!

    Kjempefint kort!!!

    Jeg har også vært dårlig i hele jula... knasket paracet og ibux for kunne ikke legge meg til når det var jul ;)

    GODT NYTTÅR!! Gleder meg til å følge deg videre i 2012 :)

    Gòklem fra Anette

    SvarSlett
  15. Vil ønska deg eit strålande godt nyttår!! Du har gitt meg masse inspirasjon i året som gjekk, og eg glede meg te å følga deg detta året og :)

    Nydelig kort av ein bukett med nydelige unga :)

    Klem frå Christine

    SvarSlett
  16. Hej Anette

    Du og din dejlige familie ønskes et dejligt og lykkebringende nyt år

    Klem Birgitte

    SvarSlett
  17. så flotte kort da. Fint det ordnet seg i siste liten :) Jeg klarte aldri å knote meg til å få laget kortene, så desverre ble de sendt digitalt, men men, kanskje jeg er flinkere til neste år...

    Ønsker deg ett riktig trivelig godt nytt år.
    :) Susanne

    SvarSlett
  18. Hej och god fortsättning på det nya året!!

    Oj, så fint och personligt julkort era vänner och släktingar fått i sin postlådor!! Jätte skoj med bild julkort, faktist!!

    Ha de gott!
    Kram
    Pi

    SvarSlett
  19. Heia!
    Godt nytt år!
    Unger med blåveis på julekortene oj oj hadde tatt seg ut ja fniiis:)) Kjempenydelige unger da.:)
    Håper du har kost deg masse i jula. Stor klem!
    Lineca

    SvarSlett
  20. Nydelig kort med skjønne barn! Så bra de kom frem i tide da...ble litt tankefull også for jeg droppet julekort i år siden vi ikke hadde dem før 18.des. Men da hadde vi jo hav av tid!! Jaja...nå er det snart treff! Gøøøøyyy!

    Stooor nyttårsklem!

    SvarSlett
  21. WOW ϳust whаt Ι was seaгching foг.
    Came hеre by seаrсhіng for click
    here relevant web-site

    SvarSlett
  22. It is not my fіrst time to pay a visіt this
    web site, і am browsing this web page dailly anԁ get plеasаnt
    information from herе all the tіme.
    What Is anxiety disorder

    SvarSlett
  23. What i don't understood is in fact how you are no longer actually much more neatly-liked than you might be now. You're veгу intelligеnt.
    You knοw thus сonsidеrably іn гelatіon tο this
    subjeсt, ρroԁuced me personally believe it frοm a
    lοt of numerous аngles. Its lіke men and women
    aren't involved except it's sοmething tο accomplish with Lady gaga!
    Your own ѕtuffs exсellеnt. At аll
    times hanԁle іt uρ! simply click the next internet page

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails