tirsdag 2. februar 2010

Utfordring, Award og Hvit Romantikk ! ♥

Først og fremst vil jeg takke for ALLE de nydelige kommentarene jeg fikk i mitt forrige innlegg, veldig koselig. Dere er så søte og snille, og jeg setter utrolig stor pris på dere ! ♥

Før jeg prater om utfordring og award ville jeg bare vise fram mitt lille innkjøp. Har kjøpt nye asjetter som skal brukes til hverdag. Innmari søte syntes jeg, og veldig billige var de også ! ♥ Har foreløpig kjøpt 6 stk av hver, og skal kjøpe litt flere etterhvert. Betalte bare 299 kr for 6 små + 6 store asjetter. Og helt tilfeldig heter de faktisk det samme som bloggen min, Hvit Romantikk ! Syntes det var litt morsomt. ♥


Og nå til utfordringen...

Jeg har fått en artig utfordring av Linneas mamma 

1. Åpne SMS-innboksen på mobiltelefonen din.
2. Hold inn “bla-knappen” mens du teller til fem.
3. Den første setningen i den meldinga du stoppet på, skriver du inn som svar på det første spørsmålet. Deretter holder du inn knappen på nytt mens du igjen teller til fem. Den første setningen i denne meldinga skriver du inn på spørsmål nummer 2. Og så videre...
4. Send denne utfordringen til to andre.


-Hva sier du til sjefen når du kommer for sent på jobben ?
Takk for din hendvendelse.

-Hva forbinder du med ordet "husarbeid" ?
Tusen takk.

-Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for sent at det er tomt for dopapir ?
Jeg beklager men jeg har ny mobil og bare tuller.

-Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen ?
Persienne og pledd.

-Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du ?
Glemte å svare deg i går.

-Hva er din beste sjekkereplikk ?
Hei vennen ! :)

-Hva sier du hvis din kjære spør "vil du gifte deg med meg?"
Da fikk jeg bestilt parkering.

-Hva har du å si til ditt forsvar ?
God morgen.

Hehe, dette var litt artig da. Jeg sender herved utfordringen videre til Mitt lille hjem og LykkeLise :)

  Jeg har også vært så heldig å få en Blogaward av LykkeLise Tusen takk, denne setter jeg stor pris på. Veldig koselig at du tenkte på meg ! ♥



Siden jeg har vært så heldig å få denne awarden tidligere også , har jeg allerede sendt den videre til 7 andre bloggere. Utrolig mange flotte blogger der ute, og derfor vanskelig å velge. Ser også at mange av dere jeg titter innom allerede har fått denne awarden. ♥

 Men her kommer i hvert fall 7 fakta om meg:

1. Har 5 englebarn på 16 år, 12 år, 10 år, 4 år og 8 mnd. 

 2. Er gift med en herlig og flink mann. (Gift i 16 år snart)

3. Ser meg heldig som har så mange gode venner.

4. Tar gjerne en utfordring.

 5. Elsker alt som har med interiør å gjøre.

 6. Er veldig sta ! (Til min manns store fortvilelse,hehe..)

 7. Kan være litt utålmodig, og skulle gjerne gjort alt på en gang !
(Men det skjer jo ikke...)
 

I kveld begynner det nye episoder av Frustrerte Fruer, og det gleder jeg meg masse til ! ♥
Da skal jeg kose meg på sofaen med pledd og en deilig kopp te. Regner med at det ikke er bare denne fruen som gleder seg !! ;)

 Ønsker alle en flott kveld, kos deg ! ♥

PS: Asjettene er faktisk kjøpt på Nille ! ;)

 Klem Anette

6 kommentarer:

  1. Nydelige asjetter! Og det var jammen meg billig:o)) Godt kjøp! Men hvor er de kjøpt?? Kan ikke si A og ikke B vet du:o))

    Nydelig liten oppsummering om dine 5 herligheter i innlegget under, herlig♥

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Hei igjen:)
    Nydelige asjetter!
    Morsomt å lese utfordringene dine;)
    Hilsen meg(",)

    SvarSlett
  3. Så morsomt at du fant et servise med samme navn som bloggen din..hihi...det var nydelig ♥
    Og jeg tar utfordringen din videre vet du, klart det....kan bli riktig så morsom;);)

    Ja nå gleder vi oss, og er veldig spente... Du kan kanskje dele noen erfaringer med meg etterhvert:) Man vet jo ikke hva som venter.. bare noe veldig stort... ♥

    Liker bloggen din veldig godt, og må innom hver dag:)

    Ha en deilig onsdag da snuppa ♥

    Stor klem

    SvarSlett
  4. Må bare si..Nille imponerer meg nå,flott servise,Anette!!
    klem

    SvarSlett
  5. Tuuuusen takk for de ordene du skrev meg nå Anette! Du er klart en av mine favoritt-bloggere, og da varmer det ekstra mye! Jeg syns også det er så moro at vi bor så nær hverandre, og kanskje vi tilfeldigvis har møtt på hverandre.. hihihi

    SvarSlett

Setter kjempestor pris på ordene du legger igjen, tusen takk. ♥

Related Posts with Thumbnails